Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind Football Manager toch een heerlijk verslavend spelletje. Ondanks dat je, zoals bij Fifa/Pes niet zelf speelt, vind ik het echt een lekker strategisch spelletje. Oldtimers als Age of Empires en GTA 2 waren natuurlijk ook toppers!
Probleem met die trader is dat de waarde van het object niet altijd datgene is wat je krijgt. Ga maar tegen die Silver Hand of zo knokken. Krijg je steeds 1handed swords van 100gp, maar verkoopt voor 33gp :S
Probleem met die trader is dat de waarde van het object niet altijd datgene is wat je krijgt. Ga maar tegen die Silver Hand of zo knokken. Krijg je steeds 1handed swords van 100gp, maar verkoopt voor 33gp :S
als je perks in speech gebruikt dan krijg je je waarde dubbel en dwars terug.
Ik speel vaker alterIW (gemodde MW2 online, nu met private servers.) en de laatste paar dagen laat ik me wel eens verleiden tot een potje op een portable gemaakte CoD2.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
als je perks in speech gebruikt dan krijg je je waarde dubbel en dwars terug.
De eerste 20 lvl's ga je daar toch geen perks aan verspillen lijkt me. En tegen die tijd heb je al genoeg geld verzameld waardoor dat van hem een druppel op kokende plaat is.
Comment