Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Far Cry 3 lijkt mij wel een spel dat echt goed is..
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Far Cry 3 lijkt mij wel een spel dat echt goed is..
      True Story
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Ik kan me nog wel herinneren dat je heel anders dacht over WoW.
        mensen veranderen nog wel eens van mening. Als je dat niet doet ben je gewoon lomp en statisch.

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Al een tijdje geen WoW meer gespeeld, maar ik denk toch dat je er wel meer dan enkele uurtjes in moet steken wil je tot de beste/betere spelers behoren en het verschilt van persoon tot persoon wat je wilt bereiken in een spel.
          Dat denk je dan helemaal fout.

Je hebt Heirlooms, guild Perks, en blizzard heeft het tempo van lvl'en enorm verhoogd en weet ik veel wat nog meer waardoor je zelfs met casual spelen binnen een week tijd lvl 85 kunt hebben. Daarna is het elke week 1000VP sparen voor de 397ilvl gear. Dat betekend 2 uur in de raidfinder, 5minuten in baradin hold en dan heb je al 600vp. Dan nog 3 gewone dungeons 20mins per stuk en je bent klaar voor de week. Op den duur bereik je een punt dat je met normal raids genoeg tokens hebt gehad welk ook 397 gear geeft inclusief set bonussen. Tja dan heeft het ook weinig zin meer om die 1000vp per week te doen. Kortom je hoeft dan alleen in te loggen voor de raid en meer hoef je in de week niet te doen. En dat punt heb ik al bereikt met mijn tank. Hoe verder je komt, hoe meer tijd je over blijft houden voor andere dingen.

Raidfinder+baradin Hold geven je ook nog lading trinkets/rings/tokens waardoor je weinig tijd nodig hebt om goede gear te verkrijgen om te kunnen raiden. Voor de rest kost het ook niet veel tijd om te leren hoe je moet spelen. Zo moeilijk is het niet om Deadly Boss Mods en nog een aantal mods te installeren. En zo moeilijk zijn de hedendaagse skills en talent trees ook niet om de ideale rotatie van skills/utilities te gebruiken. Gems kost geld als de guild je niet helpt. Maar dat geld heb je ook zo als je die wekelijkse VP binnen die paar uurtjes doet. Reforgen/enchanten is gewoon de juiste addon instaleren of askmrrobot website dus ook dat is geen tijdverspillende activiteit meer.

Kortom 4-5 uur per week is meer dan genoeg om bij de sub-top te horen met 1 personage. Je kan dan gerust in een guild zitten die rond de 10e plek van je server is. Sterker nog...het kost zo weinig tijd tegenwoordig dat ik een Gnome tank warrior heb ilvl 392 met offspec op 384. Shaman dwarf is 387. En me pvp warlock zit op 394 en een rating rond de 1800.

En dan nog is er tijd zat voor alle andere dingen in het leven en andere games. Tijd investering is geen drol tegenwoordig. Maar daarnaast is er ook weinig uitdaging meer. De eerste 5-6 nieuwe raidbosses is gewoon een face roll. Speel het merendeels voor de sociale kant.

Comment

• Ander spel wat ik dit weekend speel is Kingdoms of Amalur. Hebben grote namen uit de industrie aan mee gewerkt. Goede verhaal vertelling en de actie is ook gewoon lekker arcade. Snelle combo's en knallen maar. Je hoeft geen complexe combo's ala Devil May Cry verwachten dus gewoon lekker bankhangen dus. Ouderwets dozen/kisten kapot slaan voor geld. Beveligde schatkisten openen voor loot. Grafisch is het ook beetje cartoony, maar niet storend.

Wat ik wel irritant vind is dat als je een dungeon in gaat dat het heel vaak een re-hash is van de vorige dungeons. Net zoals Dragon Age 2 waarbij het zo erg was dat het spel verziekt werd. Alleen bij Amalur verziekt het de game vreemd genoeg niet. Dat komt omdat de dungeons niet kaal en leeg aanvoelen. Het ziet er mooi uit aangevuld met de snelle actie.

Vind het uiteindelijk meer dan een simpel tussendoortje zoals Dungeon Siege 3 was.

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
              Ik heb hem net gespeeld ik vond hem niet heel leuk, ik ga hem daarom ook niet kopen, ik geef hem een 6 ofso
              Snap jij het wel? De demo laat maar een fractie zien van wat de Mass Effect games bezitten. Het is niks meer dan een zoethoudertje voor de fans tot de daadwerkelijke release. Ga eerst maar eens deel 1 en deel 2 spelen en baseer daar een mening op of Deel 3 het waard zal zijn of niet.

Comment

• Ja, de raidfinder schijnt echt relaxt te zijn, waardoor gearen een stuk makkelijker wordt. Denk dat je best gelijk kan hebben nu, aangezien ik al 4-6 maanden niet actief meer heb gespeeld..
                "Straight outta gym"

Comment

• En laten jouw in-actieve maanden nu net degene zijn waarin ik weer actief ben geworden na jarenlange absentie.

Raidfinder en de nieuwe heroic dungeons zijn niet echt relaxed. Ja je kunt in een weekendje alle 378gear van de dungeons + justice points hebben. Daar mee kun je dan de Raidfinder in. Wat je ziet is dat de content erg simpel is qua mechanics. Daardoor komen spelers, die voorheen er uit gefilterd werden, opeens in hetzelfde speelveld als jouw terecht. Voor Blizzard is dat goed, want meer mensen kunnen van de content genieten. Maar de betere spelers irriteren zich er mateloos aan. Want nu heb je opeens spelers die midden in een gevecht AFK gaan, die enorm kinderachtig zijn en zeer irritant. Waar je met 5man dungeon groepen 1x in de 4-5 runs een eikel in je groep had is de kans veel groter dat je ze in de 25man raid finder tegen komt. Sterker nog...het zit er vol mee. In de RF kun je blindelings op knoppen drukken en de bosses zijn nog steeds verslagen. Je hoeft niet uit gevaarlijke dingen te rennen, want het kan makkelijk gehealt worden. Mensen die zich asociaal gedragen naar elkaar mbt de loot. Het is elke week weer een kwelling. Door de weeks gaat het nog wel, maar in het weekend staan de sluizen van incapabele spelers wijdopen. Dan wil je niet deel nemen aan de raidfinder tenzij je van zelf kastijding houdt.

Beter om zo snel mogelijk daar van af te zijn en met je guild de normale difficulty dragonsoul en heroic fireland raids doen. Heb je betere gear, beter gezelschap en meer fun.

Comment

• Daarom prefeerde ik ook de laatste tijd PvP. Heb je maar een paar mensen nodig waarmee je samen speelt en dan zo nu en dan raid voor PvP gear.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Enige pvp items in een raid omgeving die het waard zijn om te pakken zijn de wapens die Deathwing dropt en eventueel 2 items van Alizabal in Baradin Hold. Ik ben pvp gaan doen omdat een aantal guild members alles op hadden gegeven om het raid gedeelte te helpen. Nu dat draait wilde ik het pvp deel ook nieuw leven in blazen als bedankje voor ze. Nu blijkt dat ik een verdomd goede pvp'er te zijn. Had dat niet verwacht. Dus nu hebben we 2v2 en 3v3 arena groepen gevormd. Erg leuk en spannend af en toe. Inderdaad stuk flexibeler dan een raid. Als de andere 1 a 2 personen online zijn kun je gewoon gevechten doen wanneer het je uitkomt.

Alleen rated battlegrounds zijn nog lastiger te organiseren dan een raid. Je hebt dan 10-15man in je team nodig. Je moet een tegenstander regelen. Die moet ook nog 10-15man regelen. dus in plaats dat je met een raid maar 10man hoeft te organiseren moet je opeens met 30-40man rekening houden. en er als altijd wel 1 of 2 die niet kunnen :S.

Voor PvP is het ook makkelijk om gear te verzamelen. Veel battlegrounds doen. Saai as hell, maar na een weekendje heb je genoeg honor points om de meeste ilvl 390 gear te hebben. Als je ook de 1000vp per week blijft halen in PvE kun je die omzetten naar conquest points. En dan heb je 1000conquest points. Vul dat aan met arena gevechten en je hebt zo 1650conquest per week. Kun je snel en goede i403 gear mee aanschaffen. Zodra je 7800CP in totaal hebt behaald en dus 4 gear items bezit kun je het beste pvp item kopen. Dan gaat het helemaal rap. Ook hier ben je meestal met paar uurtjes in de week wel klaar. Alleen in de Rated Arena gaat meer tijd zitten als je een goede seizoens rating wilt met titels.

Nu even wat tegels fixen en plakken. dan weer wat Kingdoms of Amalur :d
                      Last edited by Falstyr; 18-02-2012, 17:36.

Comment

• WoW is beetje gay xd

Comment

• WoW is cool, maar ik vind dat maandelijks betalen voor een game wel erg lame. Nog steeds 13 euro ofzo? 5 euro is schappelijker, Blizzard is toch allang binnen...
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                              Skyrim is bruut, maar wtf is die boxen, heb ik namelijk nog nooit van gehoord, ben lvl 43 btw
                              Als je op bepaalde plekken met een platter of plate voor je tegen een muur aan rent, dan plop je door de muur heen en zit je 'buiten de map'. Op deze manier kun je do not delete boxes vinden die je weer kunt gebruiken om in de inventory van winkels te komen (die onder de map zitten). Dit kun je dan weer meteen aan ze doorverkopen voor extra cash Kijk maar eens op youtube
                              createmybody.net

Comment

• Zijn er mensen die starcraft spelen?? Ben bij mijn 8ste potje aangekomen en heb eindelijk gewonnen heerlijke game, terwijl ik het vroeger zo saai vond.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X