Lekkaaaaah dan gippie! Wordt je een Chinese goldfarmer
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Haha, alleen moet er nog wat rand apparateur bij halen maar dat komt later, moet nog een gaming muis en toetsenbord, met blauw LED uiteraard
Alleen die desktop heeft al een rib uit me lijf gekost, als je dat ding ziet denk WTF? En jij hebt me gewoon meer als €1000,- gekost.... Grrrr
Was wel aan een nieuwe PC toe, laptop was het kabeltje van het beeld naar de hardware kapot gegaan en maken koste gewoon veel en het was het niet waard, 4 jaar had k die laptop al, daarnaast is er iets met me I-mac, moet nieuwe hard disk in maar das mijn pakkie aan niet, die is van me pa alleen hij vind het best, zolang hij het doet zegt hij... Ik vind het prima nu....
Alleen nog ff AVG/sapphire/windows 7 instaleren en 't klaaaar me like me like...
Had ook nog een nieuwe monitor gekocht 1920x1080 ofzo 2ms 23 inch...
Wellicht nog een 'goedkoop' laptopje halen van €300,- voor school ofzo.
Allereerst weer sparen voor als er weer iets nodig is...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostHoeveel ms monitor?
27 inch naice, vind 23 inch al very huge
Ik had eerst een 22" en daarvoor 15" of 17"...Haha toen ik deze uitpakte dacht ik wel van, holy shit is die zo groot vergeleken met die 22"."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostIk had eerst een 22" en daarvoor 15" of 17"...Haha toen ik deze uitpakte dacht ik wel van, holy shit is die zo groot vergeleken met die 22".Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostIk zoek geen vrienden ofso heb er genoeg op xbox maar ben altijd wel te vinden voor een lekker potje ouderwets knallen , welke spellen heb je *fingers crossed* geen COD hoop ik, als je BF3 heb ben je mijn vriend :P
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostGip, ga je ook battlefield 3 kopen?
Hopen dat ze op me PC draaien...Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...15 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...19 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment