Heb SC2 in het begin even gespeeld. Speel het alleen om even de verhaallijn door te komen. Zit nu te wachten op Mass Effect 3 die binnenkort in uitkomt.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by MBFCU View PostAl zoveel games versleten die na 2 weken al in de hoek liggen en dan kom ik altijd bij mijn oude liefde die nooit verveeld: FIFA ( online )
@falystr, ik kan niet meepraten met mensen die single player spelen. Ik heb in mijn leven alleen pokemon single player gespeeld, voor de rest vind ik het echt te saai.
Comment
-
Originally posted by MBFCU View PostStrategy games zijn zeker leuk, vroeger was ik helemaal gek van red alert en dat is voor mij ook het leukste Strategy spel aller tijden. beetje uit de tijd nu maar toch
Comment
-
Originally posted by Silk View PostFifa vind ik zeker ook leuk, maar ik heb nu eindelijk een strategie game gevonden waar ik wat mee kan
@falystr, ik kan niet meepraten met mensen die single player spelen. Ik heb in mijn leven alleen pokemon single player gespeeld, voor de rest vind ik het echt te saai.
Gelukkig speel ik merendeels RPG"s en is het tijd van simplistische shooters bij mij voorbij. RPG's zijn merendeels singleplayer met een goed verhaal als een interactieve film. Entertaining genoeg.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk wil ook vaker online spelen. Maar ja dan kom je uit bij pubertjes die de hele tijd zitten te kankeren en moeilijk doen. OF bij Fifa dat ze bij een achterstand er de stekker uit trekken of op een andere manier zitten te zieken. Dan is de lol er voor mij snel af. Probeer af en toe online te gamen, maar binnen een paar potjes weet ik vaak weer waarom ik dat niet meer doe. En om nu gamen op te geven vanwege een paar onderontwikkelde etterbakken doe ik niet.
Gelukkig speel ik merendeels RPG"s en is het tijd van simplistische shooters bij mij voorbij. RPG's zijn merendeels singleplayer met een goed verhaal als een interactieve film. Entertaining genoeg.
Tot nu toe vind ik het zeer meevallen met Starcraft. Bij Enemy Territory speelde ik bijna alleen clanwars, dat was altijd heel relaxt. Nooit flamers, altijd sportief.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk wil ook vaker online spelen. Maar ja dan kom je uit bij pubertjes die de hele tijd zitten te kankeren en moeilijk doen. OF bij Fifa dat ze bij een achterstand er de stekker uit trekken of op een andere manier zitten te zieken. Dan is de lol er voor mij snel af. Probeer af en toe online te gamen, maar binnen een paar potjes weet ik vaak weer waarom ik dat niet meer doe. En om nu gamen op te geven vanwege een paar onderontwikkelde etterbakken doe ik niet.
Gelukkig speel ik merendeels RPG"s en is het tijd van simplistische shooters bij mij voorbij. RPG's zijn merendeels singleplayer met een goed verhaal als een interactieve film. Entertaining genoeg.Originally posted by Silk View PostIk ben gestopt met hon/dota vanwege al de flamers. Zeer zonde, maar uiteindelijk was ik blij dat ik er mee stopte, op een gegeven moment zal ik zelf ook alleen maar te schelden.
Tot nu toe vind ik het zeer meevallen met Starcraft. Bij Enemy Territory speelde ik bijna alleen clanwars, dat was altijd heel relaxt. Nooit flamers, altijd sportief.
Ik zou dan nooit League of Legends spelen. Dat zit vol met kleine scheldende jochies die altijd beter weten. Ik vraag het me af waarom ik het nog speel maar ja er is atm geen spel die mij leuk lijkt om te spelen. Ik heb assasin creed revelation gedownload en gespeeld maar na 2 dagen had ik de qeustline al af en was het niks meer aan zelfde was zo met skyrim. Ik de qeustline binnen 3-4 dagen uitgespeeld en vond het daarna niets meer aan.
Ik had vroeger 1 jaar geleden 1.5 jaar WoW gespeeld maar werd er erg verslaafd aan en besloot maar te stoppen wat ook wel goed voor me was. Ik heb nu egt super veel free mmorpg games uitgeprobeerd maar ze zijn allemaal bagger. Of de lvling duurt te lang of je hebt belachelijke item mall's waar je honderden euro's uit kan geven en belachelijk sterk word waardoor je geen skills meer nodig hebt om andere mensen te verslaan.
Maar ja het word maar wachten op guildwars2. Ik denk dat gw2 wel een erg tof spel gaat worden maar na het kijken naar beta filmpjes lijkt het allemaal minder leuk maar ja het is nog een beta.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Ik blijf gewoon lekker WoW spelen. Heb een relaxte guild op een low population server. Gisteren na het werk wilde ik even een uurtje 2 dungeons doen. Zag dat ze een raid naar oude content hadden. En daar moest ik de laatste boss toevallig nog van. Ingelogd op teamspeak en mocht meteen mee doen. En raad eens...ze waren toevallig al bij die eindbaas. In 10mins na het inloggen had ik de kill en 3 achievements voltooid.
Verder is het zoals eerder vermeld paar uurtjes her en der in de week dat ik speel. Zit misschien op 15 uur totaal in een week dus niet eens zoveel. 3 Max characters die progressief content te doen. Want de valor point/conquest gear heb ik nu allemaal. Kan alleen nog upgrades krijgen in die 8 uur dat ik per week raid. Heb gedownsized door me tijd op 2 personages te focussen en geen alts of andere dingen te doen, want daar gaat wel veel tijd in zitten. ivl395 protection warrior/384 arms warrior met daarnaast een ilvl 391 restos/elemental shaman.
Genoeg tijd voor andere dingen. Heb Kingdoms of Amalur uitgespeeld. Binnenkort dus Mass Effect 3 en Diablo 3 naast WoW.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk blijf gewoon lekker WoW spelen. Heb een relaxte guild op een low population server. Gisteren na het werk wilde ik even een uurtje 2 dungeons doen. Zag dat ze een raid naar oude content hadden. En daar moest ik de laatste boss toevallig nog van. Ingelogd op teamspeak en mocht meteen mee doen. En raad eens...ze waren toevallig al bij die eindbaas. In 10mins na het inloggen had ik de kill en 3 achievements voltooid.
Verder is het zoals eerder vermeld paar uurtjes her en der in de week dat ik speel. Zit misschien op 15 uur totaal in een week dus niet eens zoveel. 3 Max characters die progressief content te doen. Want de valor point/conquest gear heb ik nu allemaal. Kan alleen nog upgrades krijgen in die 8 uur dat ik per week raid. Heb gedownsized door me tijd op 2 personages te focussen en geen alts of andere dingen te doen, want daar gaat wel veel tijd in zitten. ivl395 protection warrior/384 arms warrior met daarnaast een ilvl 391 restos/elemental shaman.
Genoeg tijd voor andere dingen. Heb Kingdoms of Amalur uitgespeeld. Binnenkort dus Mass Effect 3 en Diablo 3 naast WoW.
Vroeger speelde ik alleen maar fps games zoals call of duty en battlefield maar na blackop en modern warfare3 vind ik fps games niks meer aan. Na een paar potjes spelen is het al snel saai aan het worden en vroeger met modern warfare 1 en 2 kon ik eindeloos blijven spelen met een paar mensen uit me clan natuurlijk.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Fallus, get your ass out of wow en begin aan Starwars: The Old Republic, het is nog in de beginnende fase en er kan nog veel aan gesleuteld worden maar het beloofd echt een waanzinnige game te worden. Heb je hem al gespeeld?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Mocht je nog interesse hebben in WoW kun je altijd lid worden van de guild waar ik in zit. Best relaxt en zijn op zoek naar raiders in elke catagorie. We spelen wel alliance dus dat kan een hekelpunt zijn. Doen regelmatig guild dungeon runs en andere dingen. Een hoop is veranderd met cataclysm waardoor rage en andere krachtbronnen makkelijk te onderhouden is. Af en toe raak ik laag, maar dan utility Inner Rage en knallen.
FPS ben ik meer van de old-school zoals quake/Unreal Tournament. In de tijd van Mplayer.com (wat later Gamespy werd) speelde ik ook competitief online en heb er een aardig zakcentje mee verdiend. Daarna Delta Force en CoD gespeeld. Ook online Enemy Territory, maar dat was iets in de trant van... "ren een besneeuwde berg omhoog en schiet iedereen neer. Boven op de top staat een berg hut wat als spawnspot fungeert. Gooi granaat naar binnen en iedereen is weer opnieuw dood". Geen uitdaging dus. Speel FPS af en toe nog wel eens in Singleplayer voor de fun, maar online boeit het me totaal niet.Last edited by Falstyr; 29-02-2012, 20:13.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...18 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment