Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Faabjan View Post
    Waardeloos spel dat Diablo 3. Miskoop van de eeuw.
    En waar baseer je dat op? Dat domme gelul van de eerste weken van server problemen en andere dingen die al lang en breed niet meer aan de orde zijn? Als je op D3 forum kijkt stikt het van de kinderachtige onzin redenaties die nergens op slaan :P

Als ik het over miskopen heb komen eerder games als Max Payne 3, Modern Warfare, Battlefield, Guild Wars 2, torchlight e.d. voorbij.

Comment

• Kwestie van smaak, ik vind diablo ook totaal niks. en BF3 en MW3 dan weer wel.

Comment

• Ik had er veel meer van verwacht. Heb het denk ik met 10 vrienden en wat kennissen gekocht. Volgens mij speelt niemand het meer.

Eerst op normal uitspelen, geen kunst. Daarna precies hetzelfde spel op Nightmare en Hell.

Dan ben je eindelijk 60, denk je het spel begint, krijg je Inferno, weer alles hetzelfde en nu opeens te moeilijk. Er dropt werkelijk nooit een item, alles moet van de AH gekocht worden met de meest absurde prijzen.

En dan zou je inderdaad ook nog de server problemen erbij op kunnen noemen. Maar dat is niet eens nodig. Als het spel gewoon echt leuk was, dan neem je dat op de koop toe de eerste 2-3 weken.

Waar je ook gelijk in heb is dat Max Payne inderdaad een miskoop is *gelukkig gedownload. Modern Warfare waardeloos spel, ik houd het voorlopig bij Starcraft 2 en wat oldskool console games die me nooit vervelen!

Hopelijk komt er binnenkort weer eens wat echt goeds op de pc
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Had SC2 illegaal jaar of 2 terug. Vandaag origineel trial pakket. Volgend salaris even upgraden naar premium/full game. Ga dan wat meer RTS met me maten doen.

Comment

• Is echt een gaaf spel. Moeilijkheidsgraad is vrij hoog, goede uitdaging.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Eerste bezoek aan de Butcher op Inferno met me monk. Ging verassend makkelijk. Dusver ook alle champion packs tussendoor die er aan gaan. Sinds vorige week farm ik Act 1-2. Zodra patch 1.03 uitkomt kan ik gear verzamelen voor de laatste 2 acts en dan heb ik het spel op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld.

Diablo 3 - Monk - Inferno - Butcher - YouTube
              je plant wel veel, ik kijk gewoon hoever ik kom op inferno
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Iemand Battlefield 3 Premium DLC gekocht?
                Ik zit te twijfelen of ik het wel of niet zou kopen, het is best duur (50 euro)

Comment

• Thrall and Grom Vs Manoroth - YouTube

warcraft 3 still is fun
                  Mind is everything.

Comment

• toen games nog uitdagend waren

Comment

• Speel sinds een aantal dagen D3.
                      Vindt het wel leuk maar zit pas in Act 3 normal difficulty.
                      level 29
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik ben gestopt met diablo 3 omdat ik gewoon niet verder kan. Ik zit vast op act 3 op mijn best goed gegearde wizard. Ik word gewoon ge one-shotted door blue packs. Soms kan ik ze nog kiten maar alle slows/stuns zijn erg zwak en zijn binnen een seconde weer voorbij. Maarja het kan ook gewoon aan mijn skills liggen.
                        En alle farm plekjes die ik had zijn allemaal genefd en onmogelijk voor mij gemaakt om te farmen en dus geen betere gear kan kopen op de ah.

Ik heb alle delen van Call of Duty met plezier gespeeld maar toen blackops uitkwam ging ik al veel minder spelen omdat het gewoon niet meer leuk was. En dan komt mw3 uit. Ik heb het met hoge verwachtingen gekocht maar was ook gewoon een flop spel. Eerste trailers van blackops 2 zijn uit maar die ga ik dus egt niet meer kopen. De beste call of duty blijft gewoon call of duty 4 vind ik.
                        Ik had ook BF2 gekocht is opzich een heel leuk spel maar niet egt mijn game type. Ik hou meer van kleinere maps en hard rushen. bf3 ook gekocht maar niet egt vaak gespeeld.

Ik ben nu hard opzoek naar een goede mmorpg game en guildwars 2 ziet er wel leuk uit als ik de filmpjes zie op youtube.
                        Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          Iemand Battlefield 3 Premium DLC gekocht?
                          Ik zit te twijfelen of ik het wel of niet zou kopen, het is best duur (50 euro)
                          Cker, maar zit ook in een clan dus als je hem niet koopt zit je alleen te spelen zodra de andere mappen voorbij komen en vroeg of laat heeft iedereen de premium

vind de cb mappen zeer leuk en er komen nog meer uitbereidingen.
                          BTK zit er ooij bij mocht je die nog niet hebben. Die kreeg je destijds gratis bij als je bf3 pre orderde.
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                            Erg goed spel! Maar wat ben ik slecht daarin zeg :s

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                              Speel sinds een aantal dagen D3.
                              Vindt het wel leuk maar zit pas in Act 3 normal difficulty.
                              level 29
                              You aint seen nothing yet. Normal is v v easy. Nightmare is v. easy. Hell begint leuk te worden en is "normal". Inferno zit de echte uitdaging, maar moet je enorm veel gear/gold farmen eer je naar de volgende acts kan.

Originally posted by stealthy View Post
                              Ik ben gestopt met diablo 3 omdat ik gewoon niet verder kan. Ik zit vast op act 3 op mijn best goed gegearde wizard. Ik word gewoon ge one-shotted door blue packs. Soms kan ik ze nog kiten maar alle slows/stuns zijn erg zwak en zijn binnen een seconde weer voorbij. Maarja het kan ook gewoon aan mijn skills liggen.
                              En alle farm plekjes die ik had zijn allemaal genefd en onmogelijk voor mij gemaakt om te farmen en dus geen betere gear kan kopen op de ah.

Ik heb alle delen van Call of Duty met plezier gespeeld maar toen blackops uitkwam ging ik al veel minder spelen omdat het gewoon niet meer leuk was. En dan komt mw3 uit. Ik heb het met hoge verwachtingen gekocht maar was ook gewoon een flop spel. Eerste trailers van blackops 2 zijn uit maar die ga ik dus egt niet meer kopen. De beste call of duty blijft gewoon call of duty 4 vind ik.
                              Qua MMO's is er niks boeiend op de markt. En er is ook niks interesants aangekondigt helaas.

Heb vroeger ook alle CoD delen gespeeld tot aan Enemy Territory. Daarna ging het rap naar beneden. Heb Black Ops nog uitgespeeld, maar was niet echt leuk ofzo. MW heeft me nooit getrokken net als Battlefield serie. Ik zou wel weer eens wat oude goede knallers van ID willen zoals Quake/Unreal Tournament. Die waren baas.

Op welke difficulty act 3 zit je met je wizard. One Shot gebeurd niet tot je ergens hell act 2-3 zit en moet gaan uitkijken. En qua gear... Je krijgt genoeg gold als je de acts uitspeeld. Je hebt dan 1miljoen op lvl 60 verzameld. Tijdens het levelen geef je her en der 20-30k uit voor wat upgrades en klaar. Dan heb je nog meer dan genoeg gold over eer je bij inferno aankomt en echt moet gaan sparen. Al me gear was 50-80k op moment dat act 1 uitspeelde. Daarna loopt het snel op nar een miljoen of 3-5 per item als je act 4 wilt doen. Gelukkig is inferno act 1 doorlopen al 1miljoen gold wat je farmed dus gaat dan nog redelijk rap.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

pp welke difficulty act 3 zit je met je wizard. One Shot gebeurd niet tot je ergens hell act 2-3 zit en moet gaan uitkijken. En qua gear... Je krijgt genoeg gold als je de acts uitspeeld. Je hebt dan 1miljoen op lvl 60 verzameld. Tijdens het levelen geef je her en der 20-30k uit voor wat upgrades en klaar. Dan heb je nog meer dan genoeg gold over eer je bij inferno aankomt en echt moet gaan sparen. Al me gear was 50-80k op moment dat act 1 uitspeelde. Daarna loopt het snel op nar een miljoen of 3-5 per item als je act 4 wilt doen. Gelukkig is inferno act 1 doorlopen al 1miljoen gold wat je farmed dus gaat dan nog redelijk rap.
                                Ik zit op inferno. En ik heb aardig wat dps en all resistance. Ik heb al paar keer act 1 op inferno doorgelopen maar dat is nu gewoon heel saai. Voor de patches kon je gewoon 10k per minuut maken en ik had ook een plek waar je afk kon staan en gewoon gold kreeg maar dit allemaal is al hotfixed. Ik denk dat ik gewoon wacht todat de prijzen op de ah omlaag gaan want door de RMAH zijn de prijzen beetje gestegen. Misschien dat de pvp leuker wordt.
                                Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X