Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ga hem niet aanschaffen na deze trial periode. Te veel nadelen en veel te houterig. Volgende week komt me salaris binnen en dan ga ik terug naar WoW.

Mass Effect 3 vorige week uitgespeeld. Machtige game. Veel gezeik online over het einde, maar ik vond het wel meevallen. Enige wat me tegenviel is hoe wazig het word verteld zodat je niet echt een goede keus kan maken en ben meer op goed geluk een bepaalde kant op gegaan.

Speel nu af en toe The Darkness 2. Vette kill Sequences met die tentakels. De Anaconda is mijn favoriet. Wikkelt zich om de tegenstander en tilt hem van de grond. Gaat via zijn maag naar binnen en vreet zich dan weer naar buiten uit de borstkast.

Comment

• MW3 - Trickshots PC - YouTube

MW3 - Practising Trickshots - YouTube

Best moeilijk om op de pc te trickshotten

Comment

• Bijna Diablo 3 en Max Payne 3 Nu nog maar even vermaken met Fifa op de PS3 =)
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Fus Ro Dah !
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• ik wacht op hitman absolution, farcry 3, AC3, Gta v, tomb raider reborn.

Comment

• Cool, wist niet dat er ook een nieuwe Lara Croft kwam Even wat trailers kijken!!

Comment

• Tomb Raider: Official Trailer (E3 2011) - YouTube

Comment

• GTA IV Platinum Trophy op de PS3 gehaald, week geleden Echt facking nice, duurde wel 250-350 uur in totaal. Ik speel nu Saints Row The Third.
                    Laissez Faire

Comment

• Volgende week ff Diablo 3 en Max Payne 3 pre-orderen

Comment

• Mists of Pandarian!

Comment

• Originally posted by JGP91 View Post
                          Mists of Pandarian!
                          wow was leuk tot aan BC
                          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                            wow was leuk tot aan BC
                            Ik ben pas begonnen sinds Cata, maar zoals ik het spel nu speel waren de verhalen wel bruter t/m BC/WoTLK.

Nu komen er vrolijke kung fu panda's.
                            Betekent niet dat ik niet meer ga spelen, vind het veels te leuk om lekker paar mensen neer te hakken

Comment

• Ik was ook skeptisch over die panda's. Oorspronkelijk was me plan een dwerg monnik te maken. Maar nu de panda's gezien te hebben en het gebied er van...ik wil er wel 1. Dat pet-battle gebeuren is wel kinderachtig. Maar goed net zoals andere aspecten van de game doe ik er dan gewoon niet aan me en focus me op dat wat me wel bevalt. Kan de beta niet echt uitgebreid testen omdat er zo ontzettend veel mensen invites hebben gehad. Je kan je kont niet keren of er staat weer iemand in de weg. NPC's worden omringd door paar 100 man zodat je de quests niet eens kunt pakken zonder moeilijk te doen met macro's en shit.

Kijk erg uit naar nieuwe dungeons en raids. De dungeons van Hour of Twilight...te triest en simpel. Ik haat het om ze te doen. Gelukkig hoef ik het niet meer te doen voor Valor Points, omdat ik alle gear al heb.

Diablo 3...Beta is erg vet. Kan niet wachten op de release er van

Comment

• Minecraft iemand?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X