Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen idee hoe newb die is. maar heeft zijn fut team pas deze maand gemaakt. En dat was dus online. Ragequit is voor losers ongeacht hoeveel je achter staat gewoon doorspelen. Zeker met FUT waardoor je penalties krijgt dmv minder munten per wedstrijd als je vaak ragequit.

Ik ragequit alleen als de internet verbinding van de ander rampzalig is. Heb echt geen zin om hortend en stotend te moeten spelen.

Comment

• Op wat speel je dit Falstyr?
      Geen woorden, maar daden.

Comment

• ik speel merendeels op de pc aangesloten op me tv met xbox controller in de usb port.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          ik speel merendeels op de pc aangesloten op me tv met xbox controller in de usb port.
          Hoe sluit jij je controller met usb aan op je pc? is daar een speciale adapter of iets dergelijks voor te koop?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Hoe sluit jij je controller met usb aan op je pc? is daar een speciale adapter of iets dergelijks voor te koop?
            De xbox controller met kabel is by default een USB aansluiting. Steek hem in je pc en Windows 7 of nieuwer installeert meteen de nodige drivers en klaar.

Comment

De xbox controller met kabel is by default een USB aansluiting. Steek hem in je pc en Windows 7 of nieuwer installeert meteen de nodige drivers en klaar.
              Oh damn. First world problems hier. Ik heb alleen maar draadloze controllers

Comment

• Een beetje serieuze gamer heeft zo min mogelijk rand apparatuur draadloos. Je gaat toch ook niet voetballen met een onhandige strandbal? :P

Comment

• Ik heb de xbox ook puur gehaald omdat ik halo reach er chill uit vond zien. Ik gebruik hem nu soms voor halo 4 of battlefield 3. Voor de rest gebruik ik altijd mijn pc waar niks draadloos aan is. Hou jij trouwens van MMORPGs? Ik kan niet wachten totdat die van the elder scrolls uit komt

Comment

Een beetje serieuze gamer heeft zo min mogelijk rand apparatuur draadloos. Je gaat toch ook niet voetballen met een onhandige strandbal? :P
                    Very true.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                      Hou jij trouwens van MMORPGs? Ik kan niet wachten totdat die van the elder scrolls uit komt
                      Ik heb van MMORPG's gehouden. Heb ze van het begin mee gemaakt. The Realm was nieuw en apart. Ultima Online was ongelofelijk. Everquest nam de volgende stap in dit genre en introduceerde grinden met allerlei quests e.d. Toen kwam Dark Age of Camelot wat ongelofelijk goed was en Realm vs Realm pvp introduceerde. En toen kwam World of Warcraft met allerlei vernieuwingen.

Natuurlijk waren er meer MMORPG's, maar dit waren de grote namen. De klassiekers die vernieuwend en grensverleggend waren. De MMORPG's die jarenlang mee gingen en toen ze ten einde kwamen zat je meestal een half jaar zonder goede game eer de volgende klassieker ten velde verscheen.

Nu is het zo dat WoW het genre te gepopulariseerd heeft. Ga maar naar MMORPG.com en je ziet dat er regelmatig middelmatige (bagger) MMORPG's verschijnen. En daar heb ik gewoon te veel van gespeeld waardoor ik redelijk uitgekeken ben op het genre.

Middenmoot is de maat en mocht ik weer een MMORPG gaan spelen dan moet dat de volgende klassieker zijn. Ik heb geen behoefte aan de nieuwe Lineage, Path of Exile en weet ik veel wat nog meer. Elder Scrolls Online heeft wel de mogelijke potentie in mijn ogen. Niet zozeer op het gebied van game design (van wat dusver bekend is), maar meer op het gebied van de server infrastructuur welk een zeer groot onderdeel is in dit genre. Ben benieuwd hoe ze van plan zijn te zorgen dat je niet op een aparte "Realm" speelt met instanced dungeons die op andere servers plaats vinden. ESO is van plan om 1 grote Realm te hebben waar alle spelers ook daadwerkelijk te vinden zijn. Geen onzin met dying realms e.d. als mensen de game verlaten.

We zullen wel zien.

Comment

• Ik ga SWToR eens installeren. Misschien dat ik met me trial weekend n00b dan weer eens wat ga aanmodderen.

Comment

• In het kader van voetbalgames: maat van me speelde altijd met ajax, en verkocht de hele zwik en joeg het hele elftal volledig de grond in, om dan over te stappen naar een willekeurige andere club om dat ajax echt te vermorzelen. Gaat nergens over natuurlijk, maar vond het wel lachen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            In het kader van voetbalgames: maat van me speelde altijd met ajax, en verkocht de hele zwik en joeg het hele elftal volledig de grond in, om dan over te stappen naar een willekeurige andere club om dat ajax echt te vermorzelen. Gaat nergens over natuurlijk, maar vond het wel lachen.
                            Bij zulke acties heb ik dan altijd me vraagtekens. Net zoals bij die gasten uit Utreg en Rotterdam die het altijd over 020 ipv Amsterdam. Vind dat soort gemaakte "haat" triest en nergens op slaan. Net zoals me neefje die regelmatig jankt over Ajax als Utreg supporter. Zei tegen hem te kappen met dat basisschool gedoe en gewoon te focussen op de prestaties van je eigen ploeg ipv druk maken wat een andere doet.

25gb van die star wars downloaden met een snelheid van 250kb/s schiet niet echt op. Bij Blizzard ging het tenminste met 1.8-2.2mb/s.

Comment

Ik ga SWToR eens installeren. Misschien dat ik met me trial weekend n00b dan weer eens wat ga aanmodderen.
                              Ik heb dat spel een tijdje gespeeld. Heb een lvl 50 sith juggernaut. Nu speel ik het niet meer omdat mn server dood ging, hoorde laatst wel dat ik een gratis transfer kon krijgen maar heb het spel niet meer aangeraakt. Is wel een leuk spel, vooral het pvp.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                In het kader van voetbalgames: maat van me speelde altijd met ajax, en verkocht de hele zwik en joeg het hele elftal volledig de grond in, om dan over te stappen naar een willekeurige andere club om dat ajax echt te vermorzelen. Gaat nergens over natuurlijk, maar vond het wel lachen.
                                Winnen ze ook een keer van de beste he
                                Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X