Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blijft een dope spel ja!

De eerste keer dat ik Fear speelde dacht ik dat het gewoon een normale fps was, totdat dat dooie meisje opeens op je scherm popupte
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Lol blackops2 gehad. Ben niet echt meer zo goed als in me addict tijden.. Waaaat KD van 4.2 ofzo op MW2, nu is het 1.1.. Lolzz

Wel instant addict nu weer.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        I'm bored. Moet de eindbaas van Kotor1 verslaan, maar geen zin in :P

lol
        volgens Steam heb ik in 2 weken tijd 42 uur gegamed. Dat is dus exclusief Fifa.
        gemiddeld 21+ uur in de week gamen. niet verkeerd.
        Dat is niet mis mee! Ik heb trouwens een zware stem en klink gelukkig niet als een 12 jarige.
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• hmmm heb een bon 50euro voor medimarkt gekregen. moet me ouders eens uitleggen hoe ze geld/games cadeau kunnen geven op Steam. afijn eens kijken wat voor game ik ga kopen voor de volle prijs. Moet het wel waard zijn voor dit bedrag en niet zoals bij Steam dat je het met fikse korting koopt en niet wakker ligt als de game tegenvalt...

Lastig...

Comment

• Zijn er mensen die LoL spelen op dit forum!?

Comment

• Worms Armageddon weer eens gespeeld, nostalgie.

Comment

• De nieuwe cod.. Wat een tegenvaller.. Meer van hetzelfde en ben blij dat ik het spel ook niet gekocht heb.. Wow valt ook tegen.. Iemand die mij nog ECHTE spellen kan aanraden?

Comment

• Originally posted by sn1kki View Post
                  Zijn er mensen die LoL spelen op dit forum!?
                  Ja sinds kort, best wel leuk eigenlijk.

Comment

• Geen LoL. Als ik alleen al naar de community en type gamers zie die er rondlopen verafschuw ik het al. Ik speel wel gewoon Dota 2.

@remi
                    Als jij een typische cod-gamer bent weet ik niet of jij wel iemand bent die echte games kan waarderen.

Comment

• LoL heb ik een tijdje gespeeld. Er is maar 1 map en allemaal DEBIELEN. Zit alleen maar te rage met dat spel, nee dat is niks voor mij.

Comment

• Ik speel laatste tijd Clash of Clans, verder eigenlijk niks op een beetje Fifa bij vrienden na
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

• Hey ik kom van de final fantasy VII af! En euhm kom maar eens op met wat voor spellen jij mooi vindt en het waard vindt om te spelen

Comment

• GOG.com

Zitten heerlijke oldskool spellen tussen. Veel sale prijzen en ze werken op windows 7 ect.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                              GOG.com

Zitten heerlijke oldskool spellen tussen. Veel sale prijzen en ze werken op windows 7 ect.
                              icm Steam de 2 meest gebruikte plekken waar ik me games vandaan haal.
                              Al gebruik ik GOG eigenlijk alleen voor planescape en adventures

Comment

• Nice, ik zit ook op steam nu even bij de sales te kijken. Denk dat ik Commandos Collection haal. Vroeger erg mee vermaakt. Heb nog wat $ op mijn paypal staan, dus kan wel wat leuke oldskool games kopen, waar ik een emotionele waarde aan hecht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X