Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Martin vd View Post
    Toen ik nog een klein kereltje was vele games op de MSX, dat zegt vast iemand wel iets die ouder is dan 30 ;-)
    Daarna op de pc vele uren, avonden en nachten: Civilization 2 t/m 4
    Nu Diablo 3!
    Civilization is leuk Behalve als een spearman je tank verslaat. Dan kan ik wel kwaad worden
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Civilization is leuk Behalve als een spearman je tank verslaat. Dan kan ik wel kwaad worden
      Verkeerde 'war tactics' :-b

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
        Ja het begon leuk! Als je hem dan voor het eerst uit hebt gespeeld, moet je op de volgende modus weer dezelfde quest doen. En dat dan t/m Inferno. Als je dan ook nog eens verschillende mannetjes wilt levelen speel je echt 100 keer dezelfde quests en wordt je echt gestoord.

+ er dropt nooit wat goeds en moet je alles heel duur op auction house kopen
        + het pvp wat er nog steeds niet is

Overall -1
        Ben ook niet zo'n beest dat ik tot hell of inferno ga... 1x uitspelen met barbarian is wel mooi genoeg... Paar maanden later weer eens met wizard ofzo...

Comment

• Je hoeft geen beest te zijn om inferno te voltooien. Er is geen uitdaging in dat spel. Alleen normal uitspelen slaat nergens op in dit soort games. kun je het net zo goed niet aanschaffen en een andere game nemen. Met titan quest speel je toch ook niet alleen normal maar ook Epic en Legendary. Dungeon Siege 2 ga je ook 3x door het verhaal tot je op het eind bent. Beetje zonde om games te halen als je ze toch niet uitspeelt. 1x een moeilijkheidsgraad doorlopen in dit genre is niet spelen.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
            Civ en de Total War serie is leuk voor een keertje. Op den duur is het zo saai dat het op automatische piloot gaat. Op je gemak gebieden over nemen, geld maken, en de gevechten zijn ook zo gedaan. Niet echt bevorderlijk qua motivatie om zulke games vaker dan 1-2x te spelen zodra je het uitgevogeld heb.

Denk dat ik me backlog qua releases van 2012 nu weg gewerkt heb.

Bastion
            Dear Esther
            Deadlight
            Borderlands 2
            Diablo 3
            DOTA 2
            Kingdoms of Amalur
            Torchlight 2
            Dishonored
            Quantum Conundrum
            The Walking Dead
            Xcom Enemy Unknown
            Far Cry 3
            Black Ops 2
            Krater
            Fifa13
            Baldur's Gate Enhanced Edition
            Football Manager 2013
            Pokemon Black 2
            Orcs & Men
            Mass Effect 3
            Sleeping Dogs
            Realms of Ancient War
            Counterstrike: Global Offensive
            Final Fantasy 7 re-release

Moet alleen nog Dishonored verder spelen. Voor de rest nog wat oudere games voor fun overnieuw spelen.

Comment

• Is Baldurs Gate Enhanced Edition gewoon die oude versie in een nieuw jasje? Als klein kind vond ik dat filmpje op het begin waar zo'n kerel wordt gewurgd en van een toren af wordt gepleurd wel indrukwekkend

Comment

• Ze hebben de graphics wat meer HD gemaakt, maar nog steeds ouderwetse uitziend. Er zijn wat nieuwe personages, gebieden, spells, quests etc toegevoegd. Aantal filmpjes zijn opnieuw gemaakt en anders dan het orgineel. Moeilijkheidsgraad nog steeds hetzelfde. Het is zolang geleden dat ik DnD met de Adnd rule-set gespeeld heb. THAC0 was ik helemaal vergeten hoe het werktte hehe.

Speel het voorlopig op de makkelijkste graad tot ik er weer aan gewend ben. Zelfs dan moet je regelmatig quiksave en re-loaden.

Comment

• Er moet een remake komen van Knights and Merchants, dat was echt een leuke game.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Als je niet weet welke games te spelen...
                    The 100 best PC games of all time - Page 10 of 10 | Features, Top 100 | PC Gamer

Denk dat ik met een bucket chicken wings films ga kijken van Silent Hill uit 2006. En die nieuwe die 31 oktober uit kwam.
                    Last edited by Falstyr; 05-01-2013, 17:04.

Comment

• Age of empires II aan het spelen, tegen de pc verloren op easy omdat ik niet snel genoeg van age naar age ging...

Comment

• Eindelijk divisie 1 in Fifa 13 bereikt. Heb in totaal 59wins, 10draws, 14verloren partijen op me naam staan. Laatste partijen in deze hoogste divisie zijn erg pittig. Merk duidelijk dat ik nu tegen goede tegenstanders speel. Geen 5 a 6-0 uitslagen meer. Het is regelmatig knokken voor een 0-0 of 1-1 of een zeer nipte overwinning. Krijg echt zo fucking weinig ruimte om te schieten op doel...is maar goed dat me verdediging zo solide is.

Comment

• Like a baws
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Age of empires II aan het spelen, tegen de pc verloren op easy omdat ik niet snel genoeg van age naar age ging...
                            Dit soort spellen>best ever made
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                              Like a baws
                              Zeker. Geloof dat ik ergens in de top 2000 stond ofzo. Heb dus nog wel een plaatsen om vooruit te gaan als ik punten blijf pakken. Maar de top gasten hebben er nu al 10x zoveel wedstrijden als mij er op zitten. Gaat het dus helaas niet worden. Speel ik te casual voor. En die top positie is het me niet waard. Heb nu al last van me elleboog van te lange speelsessies. Leun er de hele tijd mee op me bureau hehe.

Iemand hier Path of Exile de beta geprobeerd? Heb sinds gisteren een beta key en wat uurtjes in gestopt.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Dit soort spellen>best ever made
                                Age of Empires is idd baas. Wollooooloooo

Age of Wonders was ook wel altijd leuk, is van nederlandse makelarij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X