Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• damn wat een trage pc heb jij met bout graphics :O
    en zombies moet je standaard in de kop knallen.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
      komaan dat kon beter
      je moet headshots maken en na level 4 ga ik trap op koop shotgun dan trap af en in de kist kijken of ik geen zware sniper of goeie mg vind..
      k ben echt slecht, als die kut nazi's komen dan lukt het me nie om naar de magic box te gaan...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        damn wat een trage pc heb jij met bout graphics :O
        en zombies moet je standaard in de kop knallen.
        ja 128mb grafische kaart FTW, k moet wel zeggen als Fraps uit staat draait de game gewoon soepel

Comment

• Het verhaal deel van de russische missie...
          YouTube - Black Ops Russians

Mijn poor shooter kwaliteiten. Ben erg roestig na 6 jaar geen FPS gespeeld te hebben hehe Gelukkig is COD niet moeilijk. Je team doet het meeste werk. Gewoon achteruit hangen en de easy kills. Daarna als eerste vooruit gaan en de rest volgt je.
          YouTube - COD Blackops Russian Combat.wmv

Comment

• dat is inderdaad wel erg slecht Fal, ik wil je niet in mijn team hebben @ multiplayer

@ FM, kom op man, waarom bleef je staan? met level 15 rende ik altijd rondjes achteruit met de raygun, laat ze maar rondjes lopen
            Last edited by STED; 22-11-2010, 22:51.

Comment

• En dan te bedenken dat ik vroeger online via het toenmalige MPlayer (voorloper gamespy) speelde voor geld en regelmatig in kwart en halve finales stond van toernooien :P

Comment

• Zat 3,5 jaar vast aan WoW. Daarna ben ik overgestapt op krachttraining

Comment

• Originally posted by Tishue View Post
                  Zat 3,5 jaar vast aan WoW. Daarna ben ik overgestapt op krachttraining
                  jonGuh ga nou niet liegen , youR still addicted! JWZ
                  Mind is everything.

Comment

• Gister assasign's 3 gehaald, gruwlijk vet!
                    Ben sowieso hooked aan de storyline, maar wel vet hoe alle multiplayer features daarin worden geïntroduceerd. Verder ga je direct door na de grote FTW uit deel 2.
                    Wel raar dat deel 3 helemaal niet zo gehyped is als 2, ineens was ie der?!
                    Ssssmoking

Comment

• dat komt omdat AC niks meer is dan een leuk concept wat rampzalig uitgewerkt is. dus men bouwt minder hype op omdat het niet waard is.

Heb Black Ops uitgespeeld. Lekkere mindfuck. heb idee meer naar films te hebben gekeken met af en toe wat gamen tussendoor.

Comment

dat komt omdat AC niks meer is dan een leuk concept wat rampzalig uitgewerkt is. dus men bouwt minder hype op omdat het niet waard is.

Heb Black Ops uitgespeeld. Lekkere mindfuck. heb idee meer naar films te hebben gekeken met af en toe wat gamen tussendoor.
                        Heb ik al hel wat keren gehoord vandaag... maar was het spel wel de moeite waard?

Comment

• Als je niet vaak een shooter speelt wel. Zit best een goed verhaal in voor een FPS game.

Comment

• Ik vond de black ops story line wel goed alleen je wordt zo van hort naar her geslingerd dat ik door de chaos de samenhang wat minder vind.

Nu lekker raggen in multiplayers, wil iemand een keer zombies co=op? (PC)
                            There are no shortcuts to any place worth going
                            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

dat komt omdat AC niks meer is dan een leuk concept wat rampzalig uitgewerkt is. dus men bouwt minder hype op omdat het niet waard is.

Terwijl voor mij juist die combinatie garant staat voor cinematografische gameplay! Vind AC helemaal niet zo rampzalig uitgewerkt, ze hebben zeker kansen laten liggen, maar rampzalig vind ik een groot woord.

Als deze uit is knallen met undead nightmare voor red dead redemption
                              Ssssmoking

Comment

• Ik ben maar weer begonnen met World of Warcraft. Ik heb alle nieuwe titels voor de pc inmiddels gedownload en uitgespeeld en vond ze allemaal wel stoer maar erg kort helaas.

World of Warcraft is tenminste een game die niet eentonig word en je eeuwig bezig kan houden. Ik mijn ogen de geniaalste gameplay engine ooit gemaakt. Met deze game kunnen ze je voor 100 jaar wegstoppen in een kelder ergens en dan vermaak je je nog. Nog 2 weekjes tot de uitbreiding uitkomt dus genoeg tijd om mijn shit te sorten.

En dan tijd om aars te kicken.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X