Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by NoGettinOver View Post
    Wat een kut grafische kaart. Haal een AMD 6000 serie, of GTX 400 serie...
    CPU kan ik niks uit halen omdat je het exacte type niet hebt gegeven.

Ik vraag me af of jouw Pc er wel beter van wordt.
    Heb slechte ervaring met Nvidea, dus geen gtx.
    heb nu ook een ati amd HD series (2400pro) is wel ok.
    zo kut is die grafische kaart niet kerel

cpu type is AMD Athlon II X4 2.90 Ghz 635.

pc is een hp kant en klaar.

Comment

• Originally posted by STED View Post
      matige opstelling hoor, ik zou ff door sparen voor een intel dual of quad core
      waarom intel als amd net zo goed is?
      dual is te weinig. wil ik dus niet.
      als het intel is word het een quad i5 of i7.
      amd is goed genoeg. daar blijft het bij... niks te matig

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
        waarom intel als amd net zo goed is?
        dual is te weinig. wil ik dus niet.
        als het intel is word het een quad i5 of i7.
        amd is goed genoeg. daar blijft het bij... niks te matig
        Kijk eens op PassMark Software - Video Card Benchmark Charts

Voor games moet je GPU een score van ongeveer 1000 halen, en jij haalt de 300?
        Ik heb zelf een PC die volgens die site 700 scoort, maar bij sommige games begint hij te haperen. Ik waarschuw je, bij zo'n PC kan je wws lastig een andere GTU plaatsen vanwege je moederbord.

Comment

• wat doe jij naast gamen op je computer, FM?

Comment

• Intel Core i3 550 Processor 3.20 GHz
            5120MB Ram
            1Gb Nvidea Gforce G315
            1TB SATA

i3 is een dual toch?

Comment

• Originally posted by STED View Post
              wat doe jij naast gamen op je computer, FM?
              werken sporten en naar school gaan

Comment

Intel Core i3 550 Processor 3.20 GHz
                5120MB Ram
                1Gb Nvidea Gforce G315
                1TB SATA

i3 is een dual toch?
                Jup als ik jou was zou ik zelf onderdelen bij elkaar samen laten stellen via een webshop bijvoorbeeld Digitique ben je veel goedkoper uit en heb je een beter systeem, wil je gamen zou ik sws geen kant en klare pc kopen. Als je 50euro erbij geeft zetten hun hem ook nog inelkaar voor je en dan ben je klaar.

(btw 5450 is een kut kaart voor gamen srry)

Comment

werken sporten en naar school gaan
                  hij bedoelt waarschijnlijk wat je nog meer behalve gamen met je computer doet, dus bijvoorbeeld films maken, bekijken of andere zaken..
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ik weet niet hoeveel je precies uit wilt geven maar ik heb snel ff wat bijelkaar gezocht wat veel sneller en beter is dan wat je liet zien.

klik
                    4Launch Shop
                    € 654.90

Je kunt er voor kiezen om een iets goedkopere videokaart te nemen bijvoorbeeld de Ati 5xxx series processor kan ook wel iets goedkoper maar blijf wel bij de quad cores phenoms

Allemaal inclusief windows en assemblage, zijn ook andere webshops maar dit is om je ff een beeld te geven wat mogelijk is...

Comment

• heb nog ff wat nagechecked of de hd5450 van ati, voor de gewone gamer (zoals ik) die games leuk uit wil laten zien is de hd5450 gwn goed hoor.

de 1GB versie kan de meeste laatste games medium tot high draaien.

Comment

• ik bedoel inderdaad wat je op je pc doet. video bewerking?

als je alleen gamed, volstaat een dual core, misschien zelfs beter dan quad omdat ie hoger geclocked is

5450 is echt een matige kaart, zou dan op z'n minst voor een 5770 gaan

en inderdaad lekker zelf samenstellen, is veel goedkoper en vaak sneller. ik wil je daar wel bij helpen en zo te zien mr007 ook wel.

Comment

• k doe ook nog video bewerking ja.
                          de pc van me pa trekt het af en toe niet meer als sony vegas een video rendert, dus da vraagt wel redelijk wat van een computer.

Comment

• Een intel quad core van 2,5ghz is goedkoop en makkelijk te overklokken naar 3,1ghz. Kun je nog prima alles mee doen inclusief veel zwaar multi-tasken. naast het gamen nog tig schaak databases draaien wat net wat meer vereist dan een film bewerken. Een simpel budget video kaartje dat directx 11 ondersteunt voor nog geen 60 euro. 4gb ram geheugen. en je hebt alles voor nog geen 400 euro. een goed beeldscherm van 150-200 euro er bij en klaar. je hebt helemaal geen high end spul nodig tegenwoordig om goed te kunnen gamen.
                            Last edited by Falstyr; 20-01-2011, 16:46.

Comment

• ben ik het niet mee eens, kaarten van 60 euro zijn dusdanig slecht dat je er nu misschien wel wat games mee kan spelen, maar dat is een paar maandjes en dan word dat ook al te zwaar. Zo blijf je upgraden. Kzou gewoon van alles het beste nemen, maar dan instap model. Zo hou je het betaalbaar, maar wel met lekkere performance

dus:
                              core i7 930 oid
                              mobo met s-ata 3 en triple channel mogelijkheid
                              6 gb ddr3 wat synchroon loopt met je fsb, dat is bij i7 1066 meen ik? op triple channel
                              hd 6850, of 5770 afhankelijk van je budget.
                              1 Tb sata 3 schijfje
                              500+watt voeding met een leuk kastje

ben je klaar voor 800, misschien 900 euro. 1000 als je er nog een schermpje bij wil.

ik kan je garanderen datj e hier nog zeker wel 3 a 4 jaar lekker mee kan gamen.

Comment

• i7 is overdreven, een athlon of phenom quad core van 2.9 ghz die je over clocked naar 3.5 is net zo goed.
                                voor grafische kaart is een 6850 wel superb, 6gb ram is ook overdreven, met 4gb ddr3 kan je echt wel weer een tijd vooruit.
                                ik draai op het systeem van me pa ook mw2 op 25fps medium graphics (geen AA)
                                die heeft dit:
                                320gb sata
                                128mb ati amd radeon hd2400pro
                                2gb ddr2 ram
                                400w voeding
                                19'' dell standaart scherm

ik ben geen diehard gamer en word dat ook niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X