Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Had ik in deel 1 ook. lading herbs en troep. Nu ook. Alleen nu heb ik ook lading wapens en andere troep waardoor ik regelmatig het bericht krijg te veel gewicht mee te zeulen :S
    Hehe, en om nou weer een blaadje te pakken en een pen om uit te zoeken welke herbs bruikbaar zijn voor de potions die ik gebruik en die op te schrijven zodat ik weet welke herbs ik kan vendoren is weer te veel werk dus dan maar een volle bag.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Opschrijven heeft weinig zin. Het gaat meer om type en niet om het specifieke ding. Althans als je bommen/potions/olien wilt maken. Specifiek item is alleen nodig bij armors/wapens maken.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        W-o-w
        ben twee keer gladiator geweest. de 2e keer was ik he met 3 characters :P!

Comment

• Tip: maak zoveel mogelijk Grapeshot bommen als mogelijk. In act 2 en 3 heb je ze ook nodig om nesten en tunnels op te blazen.

Comment

• YouTube - ‪The Witcher 2 - Vergen Mines‬‏

YouTube - ‪The Witcher 2 - Where is Triss (1/2)‬‏

YouTube - ‪The Witcher 2 - Where is Triss (2/2)‬‏

Tot lvl 26 alles in swordsman gestopt. Mutagen op de abilities gestopt. Daarna alles in de signs aan het stoppen. Act 3 gaat ook lekker. Dusver maar 2 quests niet gedaan. Filmpjes zijn overigens nog van Act 2. Vandaag van 7:30 tot 22:00 bezig geweest. Denk dat ik hem morgen wel uit heb

Comment

• Tijdens het sporten even de volgende online gezet.

YouTube - ‪The Witcher 2 - Intro to Loc Muinne‬‏

Beste quote dusver: "This is my kind of magic...Lesbomancy"

Comment

• lol het einde...Je hebt de keuze uit een mooi eind gevecht. Of je kan hem laten gaan en eindigt de game zonder een gevecht met anti-climax rofl. Maar die draak op de toren. Damn heb gewoon 11 pogingen nodig gehad om te winnen.

Overdaad aan quests heb ik overigens geen last van gehad. In Chapter 1 zijn er maar een paar. In Chapter 2 nog steeds genoeg om het overzicht te houden. Chapter 3 en Epilogue heb je zo goed als niks. Toch vind ik het nog steeds een sterke game. Zeker als je deel 1 ook heb gespeeld en de verwijzingen terug ziet komen.

Mooi open eind. Nu wachten op deel 3 om die Yennefer te achterhalen en meer van Geralts geheugen
                Last edited by Falstyr; 23-05-2011, 17:25.

Comment

• FM banned?
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• YouTube - ‪The Next Big Thing - Chapter 1‬‏

The Next Big Thing. Geinige point and click adventure.

Comment

• black ops all the way

Comment

• YouTube - ‪Assassin's Creed Revelations - Debut Teaser Trailer [HD]‬‏

Nieuwe assassins creed revelations teaser trailer!
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

• YouTube - ‪Hunted: The Demon's Forge - Official Trailer‬‏

3 juni. Ben benieuwd naar de gameplay of dat beetje soepel is. Heb geen zin in combo's te moeten maken zoals bij devil may cry.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            YouTube - ‪The Witcher 2 - Vergen Mines‬‏

YouTube - ‪The Witcher 2 - Where is Triss (1/2)‬‏

YouTube - ‪The Witcher 2 - Where is Triss (2/2)‬‏

Tot lvl 26 alles in swordsman gestopt. Mutagen op de abilities gestopt. Daarna alles in de signs aan het stoppen. Act 3 gaat ook lekker. Dusver maar 2 quests niet gedaan. Filmpjes zijn overigens nog van Act 2. Vandaag van 7:30 tot 22:00 bezig geweest. Denk dat ik hem morgen wel uit heb
                            Ik heb witcher 2 ook op me pc. qua grapichs vind ik het niet top. maar de story is overheersend!
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Als je een pc hebt die de game ongestoord op high/ultra settings kan spelen blaast deze game ook grafisch alle andere games weg.

Heb de afgelopen dagen The Next Big Thing uitgespeeld. Waren 6 hoofdstukken en de game was in 6 uurtjes uitgespeeld. Daarnaast wat Titan Quest weer aan het spelen met een Thane (warfrace/storm).

Comment

• Moet eerlijk bekennen dat ik the Witcher voor nu weer heb gelaten voor wat het is.

Ben maar weer gaan Warcraften.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X