Originally posted by Falstyr
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Heb net een uurtje Deus Ex Human Revolution gespeeld. Straks even filmpje plaatsen. Vind de gameplay nogal stroef verlopen als stront door een trechter. Dat hele cover systeem werkt niet fijn. Hopelijk fixen ze dat voor de release eind van het jaar.
Originally posted by beat-boxer View PostNeem me woorden terug. game is TERING GOED!
Hopelijk vanavond Hunted: Demon's Forge spelen. Anders wordt het morgenavond/weekend.Last edited by Falstyr; 02-06-2011, 15:42.
Comment
-
-
YouTube - ‪Hunted: Demon Forge - Part 1 the Tutorial‬‏
YouTube - ‪Huntedemon's Forge - Chapter 1...partially‬‏
Het ziet er niet geweldig uit, maar Hunted demon forge speelt geweldig en is gewoon fun.
Comment
-
YouTube - ‪Hunted Demon Forge - Part 8 - Chapter 4 - The city of Llyr‬‏
YouTube - ‪Hunted Demon Forge - Part 11 - Chapter 6 - Kala Moor the Final Battle‬‏
Was een lekker tussendoortje.
Van het weekend Duke Nukem en volgende week de nieuwe Alice madness.
Daarna is het tijd voor Dungeon Siege 3. Echt bizar. lading goede games die elkaar zo snel opvolgen heb ik in een lange tijd niet meer gezien.
Comment
-
De E3 game expo is voorbij. Wat vond men er van?
Zoals verwacht merendeels sequals op alreeds bestaande games. Bedrijven die geen risico's nemen om iets nieuws en innovatiefs te bedenken. Koppel dat aan een overdaad van shooters en ik was niet bepaald onder de indruk. Het valt me op dat veel mensen "episch" roepen na het zien van een grafisch indrukwekkende trailer. Verder valt er niks te zien qua gameplay en inhoud die een game levert. Dus wat hebben we nu echt gezien op de E3?
Zo zit ik te wachten op Skyrim, maar wel met een zwaar gemoed. De eerste delen in de reeks hadden diepgang in de vorm van vele facties/cults en probeerden de ontwikkelaars nieuwe gameplay elementen toe te voegen. Met de komst van Oblivion gaan ze een totaal andere kant op. Enorm dumbed down en qua inhoud hielden we alleen een 2-3tal gildes over. Ondanks dat de game mooier werd ging het qua gameplay en inhoud achteruit. En ben bang dat deze ontwikkeling zich doortrekt naar Skyrim. We hebben een mooie wereld gezien en dat je flexibel bent qua gevechtsmogelijkheden. Maar hoe zit het met de inhoud? Als de inhoud net zoals Oblivion is dan gaat het niet de goede kant op.
De Nintendo WII U is leuk en aardig met weer wat nieuwe gimmicks en betere hardware. Helaas is bijna alles multi-platform tegenwoordig. Denk je echt dat mensen een Nintendo gaan kopen om die games te gaan spelen? Het verschil met de huidige PS3 en X360 is minimaal. En met de volgende generatie zijn die twee weer veel krachtiger waardoor Nintendo weer achter de feiten aanloopt. Sony en Microsoft jatten de innovatieve ideeën van Nintendo om er dan zelf mee aan de haal te gaan. Nintendo blijft aan het kortste eind trekken.
Fable komt met een nieuw deel die nog simpeler is dan deel 3. Of te wel de serie wordt nog meer verkracht dan het al was. Samen met Assasins Creed zijn dit gewoon de meest overgewaardeerde series die er zijn. Veel mooie praatjes en beloftes, maar eenmaal je het speelt stelt het niks voor en ervaar je een enorme anti-climax. Wordt tijd dat beiden afgekapt gaan worden.
Deus Ex Revolutions is een game waar men ook veel van verwacht. Maar na het spelen van de gelekte beta versie ben ik er nog niet positief over. Het moge duidelijk zijn dat in beta stadium nog veel verbeterd gaat worden. En ik hoop echt dat het cover systeem op de schop wordt genomen. Op dit moment speelt het niet intuïtief en soepel. Daarnaast is het een echte pc game, maar net zoals vele andere PC-games word het gebruik van een controller door je strot geduwd. Alle tutorials tonen controller buttons dus je hebt er geen fuck aan als je met toetsenbord/muis gaat spelen. Kortom er moet nog enorm veel gebeuren eer het een game is die goed genoeg is om te halen.
Tombraider is ook om te janken. De eerste twee a drie games in de reeks waren leuk en toentertijd vernieuwend. De laatste was een isometrisch-achtige game en dat sloeg nergens op. Gelukkig vonden de ontwikkelaars dat ook en proberen ze Tombraider nieuw leven in te blazen. Resultaat is... een Uncharterd kloon met een zeikerig kut wijf in de hoofdrol. Wat is er gebeurd met de stoere Lara die we kennen :S Het enige positieve commentaar was dat het mos e.d. in de game zo goed er uit zag. En de trailers levensecht lijken. Leuk, maar wederom is de inhoud meer rampzalig te noemen.
Battlefield 3, Modern Warfare 3 en weet ik veel welke shooters er nog meer waren is meer van hetzelfde. Grafisch allemaal mooi met over de top actie, maar qua inhoud is het verder niks. Alleen mensen die geilen op graphics kopen zulke games. Easy cash cows voor de grote bedrijven. Er waren enorm veel middelmatige games aanwezig dit jaar met maar een 3-4 tal games met de potentie om episch te worden. Niet bepaald een E3 waar je door weggeblazen wordt.
Comment
-
Originally posted by gleke View PostSpeel je nog shogun 2 ?
Vandaag heb ik Duke Nukem forever geinstalleerd en een uurtje gespeeld.
Zo ook Dungeon Siege 3 die pas over 9-10dagen uit komt.
Ben nu filmpjes van die twee aan het uploaden. In tussen tijd ga ik even boodschappen en zo doen.
Comment
-
Metal Gear Solid 1 vond ik verslavend. Deel 2 ging wil. Daarna vond ik de serie niks meer.
YouTube - ‪Duke Nukem Forever - Part 1‬‏
Gewoon lekker ouderwets knallen
YouTube - ‪Dungeon Siege 3 - Part 1 - Intro‬‏
Dungeon Siege 3. Met muis en toetsenbord speelt het voor geen meter. Heb maar weer me xbox360 controller in de pc gestopt en daarna speelt het geweldig. Verhaal is goed. Side quests zijn redelijk.
Comment
-
YouTube - ‪Dungeon Siege 3 - Part 2 - Looking for...‬‏
YouTube - ‪Dungeon Siege 3 - Part 3 - All the way to the Heroes Crypt‬‏
Vind het dusver alleen irritant dat je zo vaak in menu's zit te bladeren vanwege de vele loot en level ups die elkaar snel opvolgen. Verder is het een geweldige game.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...20 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment