Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
school doe ik al heel lang niet meer. tenminste echt naar school gaan dan.
naast mijn werk volg ik nog een opleiding. via deltion Zwolle. (ben daar overgens nog nooit geweest)
als ik vragen mag waar trainen jullie in zwolle? zoek namelijk nog een goeie gym daar in de buurt.
Als je in Zwolle serieus wil trainen ga je naar vital palace of city fit in assendorp. Wat patricia zei is body center Adonis ligt bij 's-Heerenbroek, zeker een aanrader.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
He daar was ik laatst nog om daar de fitness te bekijken
train je daar?
Nope, maar ik mag daar wel gebruik van maken voor niks , omdat de opleiding beveiliging gratis mag fitnessen maar vind het zo'n bagger sportschooltje, dumbells tot 20, apparaten zijn klote etc...
en toch zou ik graag willen weten waar je op school zit, we wonen namelijk in dezelfde buurt, ik zit op citaverde heerlen
Grotius Heerlen. Had er allang vanaf moeten zijn maar goed ... Ben twee keer (JA TWEE KEER) blijven zitten omdat ik geen fuck deed en nooit leerde (of de nacht van tevoren ). Zit onderhand 5 jaar op de middelbare, en pas in 3 Havo haha. En nu sta ik alles boven de 7, best grappig.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment