Originally posted by Mohr
View Post
Tv kopen
Collapse
X
-
een gladde aal blijft altijd glad.
-
als je voor plasma gaat maakt het merk ook flink uit.. een wat onbekender merk is als het om plasma gaat meestal niet duurzaam en zullen dan ook niet echt meer als 5/6 jaar meegaan. ik zou maar voor zo'n full HD lcd tv gaan van 200hz, gaan lang mee en zijn bijna net zo mooi als plasma.
k heb een bang & olufsen beovision 8 in de woonkamer, 200hz 40''. zeer mooi beeld en geluid
Comment
-
B&O is heel erg mooi spul. Als ik het geld heb, ik zet mijn hele huis ermee vol. Prijs/kwaliteitverhouding ligt wel scheef, maar daar koop je dan ook geen B&O voor.
@ Topic
Ben zelf altijd fan geweest van plasma, maar huidige LEDschermen zijn ook heel erg mooi. Ik zou gewoon naar je electronicaboer gaan, vertellen wat je ermee wilt kunnen en dan kiezen uit de tv's die kwalificeren. Dan kun je ook het beeld in actie zien, en de beste vergelijking maken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by kees View Post4 aansluitingen is best wel handig met het oog op de toekomst.
blu ray ix hdmi.
schotel ontvanger of ontvanger van de kabel 1x hdmi.
extra dvd 1x hdmi.
pc 1x hdmi.
Maar let op die moeten wel een hdmi uitgang hebben
van 100 naar 200 hertz zie je niet veel verschil. Maar ga je naar de 600 hertz zie je wel degelijk veel verschil. Led beeldbuis heeft wat vellere kleuren. Als je boven de 70 bent ervaar je die kleuren niet als geweldig. Ben je jong dan vindt je die kleuren wel beter. Binnekort komen de 3d ready op de markt. Ook de volledige 3D ,bij die toestellen is het zeker verstandig om naar de 600hertz te gaan.
Verder is het vaak persoonlijk welke TV je neemt De verschillen van beide toestellen goed overwegen.
was vandaag in de mediamarkt bij de Arena, en zag al 3d tv's + bril (100,- per bril) dus vind het het nog niet waard en tv was ook 2.500,- dat is nog buiten mijn berijk.
mijn budget was 500,- tot 700,-
maar wou jullie mening hebben want heb er zelf nul verstand van en alle verkopers waren druk bezig want het is altijd druk daar.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Wat mij altijd opvalt als ik in de winkel die TVs naast elkaar zie, is dat de kleuren toch iets verschillen.
Is jou dat ook opgevallen toen je bij de mediamarkt was?
Er zijn echter ook verschillende TV merken die dezelfde leverancier van schermen gebruiken, en dus zijn van die TVs de kleuren identiek.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostWat mij altijd opvalt als ik in de winkel die TVs naast elkaar zie, is dat de kleuren toch iets verschillen.
Er zijn echter ook verschillende TV merken die dezelfde leverancier van schermen gebruiken, en dus zijn van die TVs de kleuren identiek.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostWat mij altijd opvalt als ik in de winkel die TVs naast elkaar zie, is dat de kleuren toch iets verschillen.
Er zijn echter ook verschillende TV merken die dezelfde leverancier van schermen gebruiken, en dus zijn van die TVs de kleuren identiek.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-