Tv kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mohr View Post
    Voor Plasma gaan kan ook... is goedkoper in de aanschaf maar duurder in het energie verbruik (aan je verhaal te horen hoef je je daar geen zorgen om te maken?)

Ow ja... en voor mensen die er geen verstand van hebben geldt.... size does matter!

Heb zelf een plasma van LG 50inch.... bevalt goed....
    Plasma verbruikt idd meer energie. Toen de flatscreens op de markt kwamen was de plasma de beste . Maar tegen woordig heeft de LCD zoveel goed technieken in huis dat het niets uitmaakt of je een plasma of LCD neemt. Zou zeker voor de led of LCD gaan vanwegen zijn energie verbruik.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

als je voor plasma gaat maakt het merk ook flink uit.. een wat onbekender merk is als het om plasma gaat meestal niet duurzaam en zullen dan ook niet echt meer als 5/6 jaar meegaan. ik zou maar voor zo'n full HD lcd tv gaan van 200hz, gaan lang mee en zijn bijna net zo mooi als plasma.

k heb een bang & olufsen beovision 8 in de woonkamer, 200hz 40''. zeer mooi beeld en geluid

Comment

Je betaalt veel te veel geld voor de merknaam. Zijn merken die een beter beeld hebben voor minder geld.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Je betaalt veel te veel geld voor de merknaam. Zijn merken die een beter beeld hebben voor minder geld.
          true, maar B & O heeft ook een mooie styling hé, me tv is echt een mooi ding in de kamer

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            true, maar B & O heeft ook een mooie styling hé, me tv is echt een mooi ding in de kamer
            Het moet je smaak zijn. Ik vind er geen zak aan.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

B&O is heel erg mooi spul. Als ik het geld heb, ik zet mijn hele huis ermee vol. Prijs/kwaliteitverhouding ligt wel scheef, maar daar koop je dan ook geen B&O voor.

@ Topic
              Ben zelf altijd fan geweest van plasma, maar huidige LEDschermen zijn ook heel erg mooi. Ik zou gewoon naar je electronicaboer gaan, vertellen wat je ermee wilt kunnen en dan kiezen uit de tv's die kwalificeren. Dan kun je ook het beeld in actie zien, en de beste vergelijking maken.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by kees View Post
                4 aansluitingen is best wel handig met het oog op de toekomst.
                blu ray ix hdmi.
                schotel ontvanger of ontvanger van de kabel 1x hdmi.
                extra dvd 1x hdmi.
                pc 1x hdmi.
                Maar let op die moeten wel een hdmi uitgang hebben
                van 100 naar 200 hertz zie je niet veel verschil. Maar ga je naar de 600 hertz zie je wel degelijk veel verschil. Led beeldbuis heeft wat vellere kleuren. Als je boven de 70 bent ervaar je die kleuren niet als geweldig. Ben je jong dan vindt je die kleuren wel beter. Binnekort komen de 3d ready op de markt. Ook de volledige 3D ,bij die toestellen is het zeker verstandig om naar de 600hertz te gaan.
                Verder is het vaak persoonlijk welke TV je neemt De verschillen van beide toestellen goed overwegen.
                dankje voor de info
                was vandaag in de mediamarkt bij de Arena, en zag al 3d tv's + bril (100,- per bril) dus vind het het nog niet waard en tv was ook 2.500,- dat is nog buiten mijn berijk.
                mijn budget was 500,- tot 700,-

maar wou jullie mening hebben want heb er zelf nul verstand van en alle verkopers waren druk bezig want het is altijd druk daar.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Wat mij altijd opvalt als ik in de winkel die TVs naast elkaar zie, is dat de kleuren toch iets verschillen.
                  Is jou dat ook opgevallen toen je bij de mediamarkt was?
                  Er zijn echter ook verschillende TV merken die dezelfde leverancier van schermen gebruiken, en dus zijn van die TVs de kleuren identiek.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Wat mij altijd opvalt als ik in de winkel die TVs naast elkaar zie, is dat de kleuren toch iets verschillen.
                    Er zijn echter ook verschillende TV merken die dezelfde leverancier van schermen gebruiken, en dus zijn van die TVs de kleuren identiek.
                    dat heeft te maken met het dynamisch contrast ratio.. soms zie je staan 3000000 :1 of 2000000 :1 etc

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                      ja sommige zie ik het verschil niet hoor, en heb ook mijn twijfels of alle tv's goed ingesteld zijn
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X