WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rio ferdinand uitgevallen

julio cesar (keeper braziliƫ) onzeker
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wanneer moet Nederland zijn 1ste wedstrijd voetballen?

Geen zin om op google te kijken;P
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

14e geloof ik tegen denemarken.

Comment

maandag 14 juni 13.30

nederland komt de poule door maar verder dan de kwartfinale komen ze niet, zijn ze mentaal te zwak voor en onder druk presteren ze weinig.

Duitsland kampioen
          topscorer milito
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

hahaha wat een voetbalexperts toch weer, mentaal te zwak en onder druk presteren ze weinig.
            Omdat ze vorig jaar van meester Hiddink verloren?
            Groeten

Comment

Volgens mijn simulatie zou Nederland in de kwart finale tegen Paraguay moeten. Dat winnen ze echt wel. Daarna is het tegen een Frankrijk of Engeland. Daar ligt een mogelijkheid om er uit te gaan en is het inderdaad de vraag hoe Nederland zich dusver in het toernooi heeft weten te "groeien".

Op zich zie ik Nederland wel in de troostfinale tegen een brazilie of de finale tegen Spanje of Italie te spelen. Puur omdat de route daar naar toe gunstig is voor Nederland. Kijk maar naar wie er door gaan uit de overige poules en welk Nederland onderweg dan zou tegen komen. Stuk minder zwaar dan de route die een Spanje en zo moet bewandelen. Maar het toernooi winnen doen we absoluut niet tenzij er een wonder plaatsvindt.

De troost finale verliezen en 4e worden is op zich niet zo'n stretch. Dat doen we met grote regelmaat op de grotere toernooien.

Duitsland Kampioen is een goede. Heb je hun team gezien en hoe ze spelen? Die mogen blij zijn als ze in de Kwart finale van de verenigde staten winnen. Als ze dat lukt verliezen ze er de ronde er na wel uit.
              Last edited by Falstyr; 05-06-2010, 10:00.

Comment

fallus, wat bedoel je met mijn simulatie, gebruik je een computerprogramma zoals gister op tv?

Comment

Ik denk dat ik volgend weekend maar eens een Oranje vlag ga hangen tussen al die rode kruizen hier hehehe.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    fallus, wat bedoel je met mijn simulatie, gebruik je een computerprogramma zoals gister op tv?
                    Nee ik gebruik geen voetbal programma. Het is net zoals Schaken. Ik speel alle partijen in me hoofd en neem zoveel mogelijk factoren mee als mogelijk. Dat programma van gisteren op tv neemt de menselijke factor niet in beschouwing zoals een lucky shot of pech waardoor heel de cijfers nutteloos worden. Met mijn gedachten simulatie komt dat wel in voor omdat ikzelf ook beetje met gevoel speel. Tot nu toe heeft me dat nog zelden in de steek gelaten.

Maar laten we eerlijk wezen... Al zou Paraguay niet door gaan als tweede in hun poule. Dan is het chili of Honduras. Zijn dat nu echt landen waar nederland bang voor moet zijn? Zolang we ze niet gaan onderschatten en serieus beginnen aan de wedstrijd moeten we dat gewoon winnen. Voor dat soort inschattingen hoef je echt geen grote database te gebruiken als simulatie.

En er doen ook een lading landen mee zoals Slowakije die, laten we eerlijk zijn, er eigenlijk niks te zoeken hebben.
                    Last edited by Falstyr; 05-06-2010, 10:47.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      hahaha wat een voetbalexperts toch weer, mentaal te zwak en onder druk presteren ze weinig.
                      Omdat ze vorig jaar van meester Hiddink verloren?
                      Niet alleen daarom, vorig jaar had niemand verwacht dat ze Frankrijk en Italie zouden vernederen, iedereen dacht ze het wel even zouden flikken. Als er dan iets van ze verwacht word tegen Rusland in 8ste finale en hoppakee 1-0 achter raken ze helemaal de kluts kwijt. Zelfde met Portugal ek 2004 en nog vele andere wedstrijden. Dus mijn voorspelling: de poule gaat goed, 8ste finale ook en als ze dan echt moeten voetballen gaan ze eruit.

En Duitsland flikt het altijd wel weer. Had er alleen geen rekening mee gehouden dat Ballack niet meedoet. Marjah mij opinie. en.. voetbal is onvoorspelbaar. Misschien mag Zwitserland de beker wel omhooghouden aan het eind van de rit.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                        En Duitsland flikt het altijd wel weer. Had er alleen geen rekening mee gehouden dat Ballack niet meedoet. Marjah mij opinie. en.. voetbal is onvoorspelbaar. Misschien mag Zwitserland de beker wel omhooghouden aan het eind van de rit.
                        Voetbal mag dan onvoorspelbaar zijn in de zin dat je er lichtelijk naast zit, maar totale onzin uitkramen gaat het punt van "onvoorspelbaar" helemaal voorbij. Zwitserland de beker...die mogen al blij zijn als ze de poule door komen.

En Duitsland flikt het niet altijd weer. Die tijd hebben ze gehad. Met hun huidig team stellen ze helaas weinig meer voor en behoren ze meer tot de sub-top. Vergeten hoe het de vorige 2 toernooien met ze ging?

Italie is wel een land die voor veel onvoorspelbaarheid kan zorgen. Simpel voorbeeld van Italiaans voetbal was Inter tegen Barca...en Inter die de Champions League met verrassend voetbal opeens winnaar werd. Iets wat ze op papier niet verdienen. Als land bezorgen ze ook met regelmaat voor zulke verassingen op de grotere toernooien...of ze verliezen groots. Altijd het 1 of het ander. En dat is het risico van hun speelstijl.
                        Last edited by Falstyr; 05-06-2010, 11:04.

Comment

Elk WK (zonder Belgiƫ uiteraard ) ben ik fervent supporter van Frankrijk maar na die 1-1 tege Tunesiƫ en gisteren de 1-0 nederlaag tegen China zie ik ze geen potten breken.

Ik zet mijn geld op spanje, met zo'n doelman, verdediging, middenveld, aanval.
                          Kortom alles aan Spanje is geweldig.
                          Verder vind ik dat Braziliƫ met hun minste ploeg in lange tijd naar een WK komt, ik zie ze ook niet verder komen dan de halve finale.

Topschutter wordt David Villa
                          Carpe Diem

Comment

ik vind de hype rond Messi wel geinig. Die gast is net zoals onze Seedorf. Geweldig bij zijn club, ruk bij zijn land.

Ik vermoed dat Frankrijk en Engeland elkaar tegen gaan komen. En dat Engeland dan wint natuurlijk

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Voetbal mag dan onvoorspelbaar zijn in de zin dat je er lichtelijk naast zit, maar totale onzin uitkramen gaat het punt van "onvoorspelbaar" helemaal voorbij. Zwitserland de beker...die mogen al blij zijn als ze de poule door komen.

En Duitsland flikt het niet altijd weer. Die tijd hebben ze gehad. Met hun huidig team stellen ze helaas weinig meer voor en behoren ze meer tot de sub-top. Vergeten hoe het de vorige 2 toernooien met ze ging?

Italie is wel een land die voor veel onvoorspelbaarheid kan zorgen. Simpel voorbeeld van Italiaans voetbal was Inter tegen Barca...en Inter die de Champions League met verrassend voetbal opeens winnaar werd. Iets wat ze op papier niet verdienen. Als land bezorgen ze ook met regelmaat voor zulke verassingen op de grotere toernooien...of ze verliezen groots. Altijd het 1 of het ander. En dat is het risico van hun speelstijl.
                              Ik noem maar een voorbeeld? had jij voorspelt dat griekenland in 2004 kampioen werd? anyway ik denk gewoon dat ze gewoon te kort komen. klaar.

ik ben beachen latorrrrrrr

Comment

@ falstyr: inter speelde wel zonder 1 italiaan in de ploeg en met een portugeese trainer

en messi is sowieso wel van een ander kaliber dan seedorf. hij is bovendien ook nog maar 24 ofzo, dus dit wordt eigenlijk zijn eerste grote internationale toernooi
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X