Originally posted by Falstyr
View Post
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
als je serieus langs komt zul je zien wat voor onzin je allemaal lult. mag je lekker bij iedereen aanbellen en vragen wie er op nummer 138 woont. durf te wedden dat de meesten geen fucking clue hebben. ik loop toch ook niet de hele tijd leugens over jouw te verspreiden kankermongool? waarom doe je wel zo kinderachtig naar mij toe?
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postals je serieus langs komt zul je zien wat voor onzin je allemaal lult. mag je lekker bij iedereen aanbellen en vragen wie er op nummer 138 woont. durf te wedden dat de meesten geen fucking clue hebben. ik loop toch ook niet de hele tijd leugens over jouw te verspreiden kankermongool? waarom doe je wel zo kinderachtig naar mij toe?
Het enigste wat jij kan wanneer je het niet meer met woorden afkan is gaan lopen schelden en personen ernstige ziektes toewensen.
Ben jij nou een stier, vind jou maar een zielig kalfje.....
Comment
-
iemand met jouw karakter? iemand die niks anders kan doen is leugens verspreiden over anderen om zijn eigen incompetentie te verbergen. ja ik zal echt bang worden. en als je echt wist hoe en wat over mij zou je al lang en breed weten dat ik eerder heel rustig van AS wordt. en ja waarom zou ik normale woorden gebruiken tegen een imbeciel als jij? dat zou getuigen dat ik respect voor je zou hebben en met je kut gedrag en leugens vermelden verdien jij niet als een mens behandeld te worden door mij. dus als ik je allerlei ziektes toewens dan zo zij het. je hebt toch niet het lef me onder ogen te komen en dezelfde onzin in me gezicht te zeggen. anders zou je wel me uitnodiging geaccepteerd hebben om bij ringer een keer samen te trainen toen je in nederland was. wie is er een zielig kalfje? enige wat jij kan is leugens lullen en meer niet. Voor mijn part val je ter plekke dood neer. als je maar kapt met liegen en onzin verspreiden waar je geen weet van hebt ook al beweer je van wel.
Comment
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postiemand met jouw karakter? iemand die niks anders kan doen is leugens verspreiden over anderen om zijn eigen incompetentie te verbergen. ja ik zal echt bang worden. en als je echt wist hoe en wat over mij zou je al lang en breed weten dat ik eerder heel rustig van AS wordt. en ja waarom zou ik normale woorden gebruiken tegen een imbeciel als jij? dat zou getuigen dat ik respect voor je zou hebben en met je kut gedrag en leugens vermelden verdien jij niet als een mens behandeld te worden door mij. dus als ik je allerlei ziektes toewens dan zo zij het. je hebt toch niet het lef me onder ogen te komen en dezelfde onzin in me gezicht te zeggen. anders zou je wel me uitnodiging geaccepteerd hebben om bij ringer een keer samen te trainen toen je in nederland was. wie is er een zielig kalfje? enige wat jij kan is leugens lullen en meer niet. Voor mijn part val je ter plekke dood neer. als je maar kapt met liegen en onzin verspreiden waar je geen weet van hebt ook al beweer je van wel.
En nog steeds sta je op ongeveer 32% bf.
Dat bewijst in mijn ogen gewoon dat jij niet aan de selderij zit maar aan heel wat andere dingen.
En natuurlijk kun jij van alles beweren hier maar jou BF zegt mij genoeg. Na je kuur-avontuur ben je alleen nog maar vetter geworden.
Geen een strongman is zo enorm ongedisciplineerd als jij.
Ik heb al eerder gezegd, jij had al zover in BF gedaald kunnen zijn maar daar kies jij niet voor. Jij zit liever in een luie leunstoel met een controller in ene hand en een zak chips in je andere en maar lopen verkondigen hier hoe erg je wel niet aan het cutten bent.
32% is schandalig veel, hoe je het wend of keert.
Sorry voor mijn off-topic gezwam.
Ik houd alweer mijn mond dicht.
Comment
-
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-