WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alleen laatste 20 min. gezien waarin ik Spanje beter vond. Van buitenspel was bij het doelpunt geen sprake. Diegene die dat beweert moet de regels maar eens goed checken (op het moment dat geschoten wordt). Best wel knuppelig van de commentator.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• HOERE JONG!
      Last edited by resike; 11-07-2010, 23:41.
      Mind is everything.

Comment

• mooist voetballende ploeg van het tornooi heeft gewonnen. Ik heb lekker geld verdient, op Spanje gewed(spijtig genoeg maar 5 euro), en tot grote ontzetting van mijn maten gezegd dat Messi helemaal niet zo speciaal is zonder een goed middenveld achter zich, wat ook waar is gebleken. Iniesta is gewoon te een te zalige voetballer...

toch gecondoleerd, Nederlandse bners
        Last edited by Genjuro; 11-07-2010, 23:46.
        the one and only tabata overlord

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
          Alleen laatste 20 min. gezien waarin ik Spanje beter vond. Van buitenspel was bij het doelpunt geen sprake. Diegene die dat beweert moet de regels maar eens goed checken (op het moment dat geschoten wordt). Best wel knuppelig van de commentator.
          Gaat om het moment ervoor. Gozer wordt aangespeeld in buitenspelpositie, bal wordt onderschept. Moet niettemin voor gefloten worden. Had dat gebeurd, dan was dat doelpunt er ook niet geweest.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Helaas pindakaas.

1 voordeel: als nl had gewonnen had er 2 liter bier extra in gepleurd.

Jammer.

Comment

• jammer dan, zijn ergere dingen tog
              tog een mooie tweede plaats behaald
              had liever ook gewonnen, maby over 4 jaar nog een keer over

ole ole ole ole ole ole
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                mooist voetballende ploeg van het tornooi heeft gewonnen. Ik heb lekker geld verdient, op Spanje gewed(spijtig genoeg maar 5 euro), en tot grote ontzetting van mijn maten gezegd dat Messi helemaal niet zo speciaal is zonder een goed middenveld achter zich, wat ook waar is gebleken. Iniesta is gewoon te een te zalige voetballer...

toch gecondoleerd, Nederlandse bners
                gefeliciteerd gab

ben je zoms spanjaard toevallig ofzo
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Robben had die bal gwn af moeten maken...

Comment

• spanje was de betere ploeg, jammer voor nl...
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Gaat om het moment ervoor. Gozer wordt aangespeeld in buitenspelpositie, bal wordt onderschept. Moet niettemin voor gefloten worden. Had dat gebeurd, dan was dat doelpunt er ook niet geweest.
                      Nee, dat was het niet. Bekijk het filmpje zelf maar eens terug en klik op pause op het moment dat de bal gespeeld wordt, dan zie je het.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ik had nog even VI Oranje gekeken. Hadden ze het een paar keer terug gekeken. Op geen enkel moment was er sprake van buitenspelen.

@Genjuro
                        ik had ook Spanje als kampioen getipt. Dacht even dfat het niet meer ging gebeuren omdat ze tot aan de halve finale geen enkele goede partij hadden gespeeld. Had verwacht dat brazilie in de finale zou komen te staan. Helaas werd het nederland.

Originally posted by Le0n View Post
                        Ik ben blij dat je ons nog even een hart onder de riem weet te steken Fal.
                        Heeft helemaal niks te maken met Hart onder de Riem steken. Heeft te maken met de waarheid willen zien of niet. Dat chauvinistisch gedoe ben ik niet voor. Waarom zou ik blind voor Nederland moeten zijn? al dat emotionele overdreven gedoe gaat gewoon veel te ver. Doe eens allemaal normaal. Het zou leuk zijn als ze een keer een titel zouden pakken, maar zie ik niet gebeuren. Daarnaast kijk ik altijd zo objectief mogelijk naar voetbal voor leuk voetbal. fuck nederland. ik ben er geboren, betekend niet dat ik automatisch voor hun moet zijn. ik ben ook niet voor Feyenoord omdat ik toevallig in rotterdam geboren ben. ik ben gewoon voor het voetbal...en misschien voor de leukst/best spelende ploeg die me gedurende het toernooi zou weten te veroveren. Zoals Duitsland dat deed met hun paar geweldige wedstrijden.
                        Last edited by Falstyr; 12-07-2010, 05:11.

Comment

• Veel nederlanders zijn jankbekken!!!

Had het gisteren op het terras helemaal gehad met een paar gasten die met stoelen begon te gooien omdat nederland verloren had. Ook nog eens met vuurwerk gooien enz. Het liefst had ik er een paar met een stoel op hun muil geslagen. Mijn vriendin en haar zus wisten me echter relax te houden. Was ik alleen geweest was het anders afgelopen. Had natuurlijk de nodige dosis zuipen gehad dus dan heb ik al helemaal geen geduld met die homo's

Ben blij dat die kut wk voorbij is. Ole voor spanje!

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                            Godverdegodverdegodver ******leiers :S kutspanjaarden.

Even pissig..
                            Originally posted by GeneralIx View Post
                            Tyfusscheids, teringspanjolen, baggerfinale. Zelden zo'n onverdiende overwinning gezien.

Wat zijn jullie toch zielige mannetjes om zo te gaan schelden! houden jullie je maar gewoon bezig met jullie sixpackje want van voetballen hebben jullie geen verstand.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                              Wat zijn jullie toch zielige mannetjes om zo te gaan schelden! houden jullie je maar gewoon bezig met jullie sixpackje want van voetballen hebben jullie geen verstand.
                              Pardon?
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                                Pardon?
                                Oh je kan niet lezen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse