heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beeps View Post
    Heb er één op mijn linker borst, maar daar mag ik vast geen foto van plaatsen...
    *Kijkt de moderators heel lief aan*
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by waterpolo995 View Post
      heb je er geen last van dat mensen je vreemd aankijken of als je gaat soliciteren ofzo want je kan het niet bedekken?

ik hoef niet te solliciteren zoals ik al zei...
      mensen kijken me niet vreemd aan en sterker nog ik krijg hele posotive reacties..
      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
        Lijkt me redelijk lastig dat je er dan elke dag weer aan herinnerd wordt?
        Of zie ik dat helemaal verkeerd?
        word je sterk van..
        blijft je er wel aan herinneren dat je maar 1 keer leeft en het zo voorbij kan zijn..

Comment

Ik heb GUP op me lul staan.

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
            ik hoef niet te solliciteren zoals ik al zei...
            mensen kijken me niet vreemd aan en sterker nog ik krijg hele posotive reacties..
            Mwah en dan nog veel bazen vinden het tegenwoordig helemaal niet zo erg. Heb zelf dan eentje zo achter me oor, half in me nek en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast die op me polsen zijn bijna altijd zichtbaar en ook daar nooit problemen mee gehad. Dan werk ik nog wel heel veel met externe klanten, dus zou je verwachten dat ze er moeilijk over deden.
            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

In welke bedrijfstak ben je werkzaam?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                In welke bedrijfstak ben je werkzaam?
                Creatieve/marketing sector.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                  word je sterk van..
                  blijft je er wel aan herinneren dat je maar 1 keer leeft en het zo voorbij kan zijn..
                  Vind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.
                  Zulke dingen vergeet je toch niet zonder tatoeage?
                  Lijkt me nogal nutteloos..

Kijk als je het gewoon mooi vind, begrijp ik dat.
                  Maar voor herinneringen...

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    Vind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.

Voor sommige mensen is het fijn om een fysieke/zichtbare herinnering te hebben die ze altijd bij zich dragen. Ik kan het heel goed begrijpen hoor.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post

en daaar komt nog bij : DAT IK HET MOOI VIND

en als je zoiets niet meemaakt snap je het niet nee

Comment

Originally posted by Checker View Post
                        Mwah en dan nog veel bazen vinden het tegenwoordig helemaal niet zo erg. Heb zelf dan eentje zo achter me oor, half in me nek en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast die op me polsen zijn bijna altijd zichtbaar en ook daar nooit problemen mee gehad. Dan werk ik nog wel heel veel met externe klanten, dus zou je verwachten dat ze er moeilijk over deden.
                        Ik (of een collega of en externe van een implementatiepartner) zou er bij mijn baas in ieder geval niet mee aan hoeven komen. Lijkt me ook af te hangen van de branche.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik, als receptionist/beveiliger, zou dat ook kunnen vergeten. Hoewel het bij andere takken van beveiliging zoals horeca portier/evenementen beveiliger vaak helemaal niet ongepast is.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ligt denk ik veel aan de sector ja, creatieve sector wordt het toch meer als een kunst gezien. Ik heb iig als grafisch vormgever een enorm respect voor tatoeëerders omdat het een enorm gedisciplineerde vorm van kunst is en ik denk dat er in het grootste gedeelte van deze branche hetzelfde over gedacht wordt.

@hakan, ik snap dat je een fysieke/zichtbare herinnering wil hebben aan een dierbare. Bij heeft iedere tatoeage een betekenis. Is het een lange vriendschap, een moeilijke periode in mijn leven of een herinnering aan iets of iemand.

Comment

@Ashley, zeer mooie tattoo

Ik heb nog geen tattoo maar wil wel over een paar jaar een Borneo Roos, de tattoos hierboven dus.
                              Ik ben nogal geïnteresseerd in polinesische culturen, en dus ook hun tekeningen/tattoos

Comment

Thnx FM.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X