Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik hoef niet te solliciteren zoals ik al zei...
mensen kijken me niet vreemd aan en sterker nog ik krijg hele posotive reacties..
Mwah en dan nog veel bazen vinden het tegenwoordig helemaal niet zo erg. Heb zelf dan eentje zo achter me oor, half in me nek en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast die op me polsen zijn bijna altijd zichtbaar en ook daar nooit problemen mee gehad. Dan werk ik nog wel heel veel met externe klanten, dus zou je verwachten dat ze er moeilijk over deden.
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
word je sterk van..
blijft je er wel aan herinneren dat je maar 1 keer leeft en het zo voorbij kan zijn..
Vind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.
Zulke dingen vergeet je toch niet zonder tatoeage?
Lijkt me nogal nutteloos..
Kijk als je het gewoon mooi vind, begrijp ik dat.
Maar voor herinneringen...
Vind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.
Voor sommige mensen is het fijn om een fysieke/zichtbare herinnering te hebben die ze altijd bij zich dragen. Ik kan het heel goed begrijpen hoor.
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
en daaar komt nog bij : DAT IK HET MOOI VIND
en als je zoiets niet meemaakt snap je het niet nee
Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Mwah en dan nog veel bazen vinden het tegenwoordig helemaal niet zo erg. Heb zelf dan eentje zo achter me oor, half in me nek en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast die op me polsen zijn bijna altijd zichtbaar en ook daar nooit problemen mee gehad. Dan werk ik nog wel heel veel met externe klanten, dus zou je verwachten dat ze er moeilijk over deden.
Ik (of een collega of en externe van een implementatiepartner) zou er bij mijn baas in ieder geval niet mee aan hoeven komen. Lijkt me ook af te hangen van de branche.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik, als receptionist/beveiliger, zou dat ook kunnen vergeten. Hoewel het bij andere takken van beveiliging zoals horeca portier/evenementen beveiliger vaak helemaal niet ongepast is.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ligt denk ik veel aan de sector ja, creatieve sector wordt het toch meer als een kunst gezien. Ik heb iig als grafisch vormgever een enorm respect voor tatoeëerders omdat het een enorm gedisciplineerde vorm van kunst is en ik denk dat er in het grootste gedeelte van deze branche hetzelfde over gedacht wordt.
@hakan, ik snap dat je een fysieke/zichtbare herinnering wil hebben aan een dierbare. Bij heeft iedere tatoeage een betekenis. Is het een lange vriendschap, een moeilijke periode in mijn leven of een herinnering aan iets of iemand.
Ik heb nog geen tattoo maar wil wel over een paar jaar een Borneo Roos, de tattoos hierboven dus.
Ik ben nogal geïnteresseerd in polinesische culturen, en dus ook hun tekeningen/tattoos
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment