Originally posted by Beeps
View Post
heb je tattoo's?? (foto's)
Collapse
X
-
Originally posted by waterpolo995 View Postheb je er geen last van dat mensen je vreemd aankijken of als je gaat soliciteren ofzo want je kan het niet bedekken?
ik hoef niet te solliciteren zoals ik al zei...
mensen kijken me niet vreemd aan en sterker nog ik krijg hele posotive reacties..Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by ReaLKoYu View PostLijkt me redelijk lastig dat je er dan elke dag weer aan herinnerd wordt?
Of zie ik dat helemaal verkeerd?
blijft je er wel aan herinneren dat je maar 1 keer leeft en het zo voorbij kan zijn..Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by hakan00 View Postik hoef niet te solliciteren zoals ik al zei...
mensen kijken me niet vreemd aan en sterker nog ik krijg hele posotive reacties..“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by hakan00 View Postword je sterk van..
blijft je er wel aan herinneren dat je maar 1 keer leeft en het zo voorbij kan zijn..
Zulke dingen vergeet je toch niet zonder tatoeage?
Lijkt me nogal nutteloos..
Kijk als je het gewoon mooi vind, begrijp ik dat.
Maar voor herinneringen...
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostVind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.
Maar voor herinneringen...“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostVind het altijd raar om een tatoeage te nemen zodat je er steeds aan herinnerd word.
Maar voor herinneringen...
en als je zoiets niet meemaakt snap je het niet neeAls Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
-
Originally posted by Checker View PostMwah en dan nog veel bazen vinden het tegenwoordig helemaal niet zo erg. Heb zelf dan eentje zo achter me oor, half in me nek en heb er nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast die op me polsen zijn bijna altijd zichtbaar en ook daar nooit problemen mee gehad. Dan werk ik nog wel heel veel met externe klanten, dus zou je verwachten dat ze er moeilijk over deden."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik, als receptionist/beveiliger, zou dat ook kunnen vergeten. Hoewel het bij andere takken van beveiliging zoals horeca portier/evenementen beveiliger vaak helemaal niet ongepast is.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ligt denk ik veel aan de sector ja, creatieve sector wordt het toch meer als een kunst gezien. Ik heb iig als grafisch vormgever een enorm respect voor tatoeëerders omdat het een enorm gedisciplineerde vorm van kunst is en ik denk dat er in het grootste gedeelte van deze branche hetzelfde over gedacht wordt.
@hakan, ik snap dat je een fysieke/zichtbare herinnering wil hebben aan een dierbare. Bij heeft iedere tatoeage een betekenis. Is het een lange vriendschap, een moeilijke periode in mijn leven of een herinnering aan iets of iemand.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
58 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment