heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tatoeages en piercings bij mannen wijzen op goede genen, zo menen onderzoekers van de universiteit van Wroclaw in Polen. Hoewel mannen, wanneer ze ondervraagd worden, vertellen dat ze hun lichaam versieren om hun individualiteit te benadrukken, vragen de wetenschappers zich af of er niet een biologische verklaring is voor het gedrag.

De wetenschappers onderzochten tweehonderd mannen en vrouwen – waarvan de helft getatoeëerd was – op symmetrie. Mensen met symmetrische gezichten worden aantrekkelijker gevonden door hun 'goede genen'. De getatoeëerde of gepiercte mannen bleken vaker een symmetrisch gezicht te hebben, bij vrouwen was er geen verschil.

Dit maakt korte metten met de theorie dat mannen hun lichaam versieren om imperfecties te verbergen. Een andere theorie wordt volgens de wetenschappers waarschijnlijker: mannen met hoge 'biologische kwaliteit' kunnen het zich veroorloven risico's te nemen met hun lichaam en pronken daarmee met tattoos en piercings.

Bron: msn.nl

Comment

Overal waar ik dusver ben geweest geen problemen met tattoo's. Vaak zien ze hem en vragen er naar. altijd leuke casual gesprekken materiaal lijkt het.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
        Zulke dingen vergeet je toch niet zonder tatoeage?
        Lijkt me nogal nutteloos..
        Hoef jij toch niet over te oordelen ??

Ik vind het heel knap van de TS dat hij voor deze tatoo´s heeft gekozen
        Is een tatoo met een boodschap achter.

Ikzelf heb er 3 waarvan 1 de initialen van mijzelf en men liefje op men borst.
        No means Try Again

Comment

Originally posted by Checker View Post
          Creatieve/marketing sector.
          Dan no surprise. Marketingvolk is wat vrijer vaak dan de stiff upper lip bankiers.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik hou er ook heel erg van dat er een verhaal achter je tattoo zit. Natuurvolken zetten ook nooit zomaar een leuk plaatje, het zijn verhalen en dat is prachtig. Een tattoo zetten ter herinnering aan een dierbare...zó mooi !

Zelf heb ik twee veertjes op mijn linker borst. Heb hem laten zetten toen ik lekker in mijn vel zet, met de bedoeling dat steeds als ik hem zie me weer herinner hoe super ik me toen voelde. Ook de veren zelf hebben betekenis, maar dat is te ingewikkeld om hier uit te leggen.

Ik wil er graag nog één, maar heb besloten dat de juiste plaats en juiste afbeelding zich nog wel aandient. Wat vinden jullie een mooie plek voor een tattoo bij een vrouw ? Vind zelf op de boven armen niet zo mooi, te mannelijk qua uitstraling, of is dat onzin ?
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

ik vind de mooiste plaatsen voor een vrouw, tussen de schouderbladen, de borst (maar daar heb je er al een) en op de onderrug

Comment

op de onderrug vind ik ordinair
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Zou er graag één willen op de binnenkant van mijn pols. Mijn man raadt dat af omdat ik als therapeut werk.
                  beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                    Zou er graag één willen op de binnenkant van mijn pols. Mijn man raadt dat af omdat ik als therapeut werk.
                    dan is boven arm dus wel ok

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      dan is boven arm dus wel ok
                      Ik zal er eens over nadenken.
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik zal er eens over nadenken.
                        allright

Comment

Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                            op de onderrug vind ik ordinair
                            Ik ook. Vind het ook fucking geil. Tramp stamps +1.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb er eentje op me bovenarm (tribal) wil graag sleeve op men andere arm maar geraak er niet uit.

fotos post ik wel als ik het hier beetje gewend ben

Comment

Ik hou er ook heel erg van dat er een verhaal achter je tattoo zit. Natuurvolken zetten ook nooit zomaar een leuk plaatje, het zijn verhalen en dat is prachtig. Een tattoo zetten ter herinnering aan een dierbare...zó mooi !

Zelf heb ik twee veertjes op mijn linker borst. Heb hem laten zetten toen ik lekker in mijn vel zet, met de bedoeling dat steeds als ik hem zie me weer herinner hoe super ik me toen voelde. Ook de veren zelf hebben betekenis, maar dat is te ingewikkeld om hier uit te leggen.

Ik wil er graag nog één, maar heb besloten dat de juiste plaats en juiste afbeelding zich nog wel aandient. Wat vinden jullie een mooie plek voor een tattoo bij een vrouw ? Vind zelf op de boven armen niet zo mooi, te mannelijk qua uitstraling, of is dat onzin ?
                                ligt er ook een beetje aan wat voor een tattoo je laat zette,

maar zijkant rug is meestal wel mooi bij vrouwen

Erg pijnlijk ook trouwens :P
                                Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X