heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Je hebt gelijk, ik zou der ook uit me bed trappen
    Er zijn meer standjes dan alleen doggy, waardoor je dat lelijke ding niet eens ziet.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Dit x2

Blonde chicks, ordinaire leather pants, tongpiercing en geile blik... kom maar hier, rawr
      Wist dat ik op je kon rekenen ouwe. Volledig eensch.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Vrouwen en tattoo's.....kan ik geen genoeg van krijgen.
        Prachtig, prachtig en nog eens prachtig. Mooie foto's van die vrouwen met Tattoo's

Ben zelf begonnen met beide armen een korte sleeve, en wilde in september met mijn rug verder.........maar mijn tattoeerder is 2 weken geleden verongelukt met de moter op weg naar huis van Breda....(Tony K.)

Ben nu op zoek naar een goede tattooeerder die bekend is met de Japanse Stijl, en met redelijke wachttijden!!

Comment

Originally posted by tepelstreeltje View Post
          Prachtig, prachtig en nog eens prachtig. Mooie foto's van die vrouwen met Tattoo's

Ben zelf begonnen met beide armen een korte sleeve, en wilde in september met mijn rug verder.........maar mijn tattoeerder is 2 weken geleden verongelukt met de moter op weg naar huis van Breda....(Tony K.)

Ben nu op zoek naar een goede tattooeerder die bekend is met de Japanse Stijl, en met redelijke wachttijden!!

Rob Deut,tattoos, maori,polynesian,marquesan,tribal ,GALERIE IJMUIDEN, KUNST ,SCHILDERIJ, Artgallery, kunstgalerie, schilderijen, paintings,haida,tahiti,hawaii,oceanic,samoa,borneo ,tatau ,ijmuiden,polynesian tatau, polynesische tattoos,maori tattoos,

Latest works en dan naar beneden scrollen.....staat japans werk tussen. Het is niet zijn specialiteit, dat is polynesisch, borneo, maori etc.
          Maar hij is wel heel erg goed.....en zijn wachttijden zijn niet al te lang. Hij doe alleen grote tattoo's geen kleintjes.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Heb zelf een vaste tatoeëerder Junkfood Johnny (JunkFood Johnny Tattoo's, best Tattoo's in Limburg) doet in principe alle stijlen, heb zelf me onderbeen in Japanse stijl bij hem laten doen en ben van plan me andere onderbeen ook te laten doen bij hem. In een later stadium zou ik nog altijd wel een volledig backpiece willen hebben wederom in Japanse stijl. Overigens beetje een rare gozer dat wel maar wel goed in zijn vak. Doet ook geen kleine tatoeages, alleen bij vrouwen zolang de broek er maar voor uit moet zegt hij zelf altijd
            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

tribals bij vrouwen vind ik niet zo mooi

mooi die blonde dame met die tribal op dr onderrug, dat is gewoon een geil wijf:P en maakt niet uit wat voor tatto ze daar heeft dat blijft tog wel geil :P
              als staat er een grote aap op haha

maar
              veeel vrouwen hebben die trampstamp en dat ziet er toch echt niet UIT!!
              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                maar
                veeel vrouwen hebben die trampstamp en dat ziet er toch echt niet UIT!!
                Ben ik nou lullig als ik niet weet wat een trampstamp is ?
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                  ik wist het ook niet hoor, ff gegoogles en het blijkt een tattoo op de onderrug te zijn.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

bijna alle tattoo's bij vrouwen op de onderrug is een tribal

dat was een tijdje heel erg in..
                    bij een vrouw met de juiste rondingen is het wel geil ja:P
                    maar zou niet willen dat mijn vrouw er 1 had
                    Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Vind ik ook een mooie plek, maar dan niet heel cliché een tribal. Daar liep op een gegeven moment iedereen mee rond.
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

ik heb 4 tattoos

1 op me linker boven arm een adelaar
                        1 op me linker hand haagse ooievaar

1 op me onder arm chineese letters (only the strong survive)

een op mijn borst van schouder tot schouder DEN HAAG

Comment

Dit is um dan op veler verzoek....Moest even diep graven voor een kuize versie.

Last edited by Beeps; 18-07-2010, 08:51.
                          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Slet stempel

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Slet stempel

was inmiddels bekend en die heb ik niet zoals je boven kunt zien
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Dit is um dan op veler verzoek....Moest even diep graven voor een kuize versie.

Subtiel
                                En een mooie plek voor een tattoo bij een vrouw.....overal behalve gezicht en handen. Maar dat vind ik ook niet mooi bij een kerel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X