heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• AFCA op mn arm

Comment

• Uhm Roelinho?
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Denk dat je vooral positieve reacties kunt verwachten.
          Valt nogal tegen

De lamellen gaan morgen definitief sluiten, bij gebrek aan belangstelling

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post

Raar maar waar!

Maar ik denk dat de girls houden van mooiboys en dat bijna alle mooiboys ecto's zijn,
            Waarom vraag je dat niet eens aan een girl ? Weet je wat ze zal antwoorden ? Het maakt geen donder uit hoe je eruit ziet....it's all in the attitude, dude !
            Neem dat maar van een girl aan
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
              Waarom vraag je dat niet eens aan een girl ? Weet je wat ze zal antwoorden ? Het maakt geen donder uit hoe je eruit ziet....it's all in the attitude, dude !

Mwoah, dat het geen donder uitmaakt is deze girl het dan weer niet mee eens. Maar ik vind de zogenaamde 'mooiboys' meestal echt niks eigenlijk.

Crap, bedenk me net dat ik qua leeftijd niet meer bij de 'girls' hoor.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Nee ik ook niet...maar een man met een minder interessant uiterlijk, maar een zelfverzekerde houding gaat het altijd winnen....wat erin zit moet er ook uit komen en als dat gebeurt....dan ben ik ineens een girl en geen wat ze noemen 'milf'
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• interessante discussie, maar gaan we hier nog tieten zien of hoe zit dat?
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Say what?!
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      interessante discussie, maar gaan we hier nog tieten zien of hoe zit dat?
                      Die van mij staan hier nog een dag ongeveer...dus als je snel bent, kun je nog wat zien....
                      beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• En met het verdwijnen van mijn foto, ben ik nu ook weg...

Veel plezier nog op dit forum, ik ga maar weer eens verder

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
                          toch denk ik er anders over, ze zullen zeggen dat ze veel meer kijken naar innerlijk en gedrag kijken, maar zullen niet toegeven dat het uiterlijk ook belangrijk is voor hem of haar (kijk maar bijvoorbeeld naar dat programma van daten in het donker ^^), en die mooiboys zijn tenslotte alleen maar bezig met hun uiterlijk, meisjes etc.. (no effence)

leeftijd zal er ook misschien iets mee te maken hebben?
                          Last edited by gain is pain; 19-07-2010, 13:58.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                            toch denk ik er anders over, ze zullen zeggen dat ze veel meer kijken naar innerlijk en gedrag kijken, maar zullen niet toegeven dat het uiterlijk ook belangrijk is voor hem of haar (kijk maar bijvoorbeeld naar dat programma van daten in het donker ^^), en die mooiboys zijn tenslotte alleen maar bezig met hun uiterlijk, meisjes etc.. (no effence)

leeftijd zal er ook misschien iets mee te maken hebben?
                            Laat ik het dan zo zeggen : een leuke buitenkant is prettig, maar als er geen hersens inzitten dan ben ik niet geinteresseerd. Leeftijd is, als de binnenkant in orde is, weinig ter zake doende wat mij betreft. Sommige mannen rijpen zo mooi als ze ouder worden. Sean Connery is daar een goed voorbeeld van. Vond hem vroeger niks, maar een paar jaar geleden was hij wat mij betreft op zijn top.
                            Ik denk ook dat vrouwen liever een vent hebben die niet alleen zichzelf voortdurend bewonderd, maar ook oog voor haar heeft.
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Nee, niet omdat ik het niet mooi vind oid, maar meer omdat ik denk dat ik ze snel zat ben.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Jullie hebben Beeps weggejaagt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X