heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb die foto ook gezien, vond het mooi, maar je stond niet met je tieten te zwabberen.
    Maar vind het wel leuk dat er een verhaal achter zit, dat gaat bij mijn tattoos niet lukken.

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
      Hé bedankt voor de reactie's. Heb serieus weleens gedacht of een andere plek niet beter was geweest...of misschien iets groter. Wil het wel subtiel houden, met smaak zeg maar.

Ik heb trouwens geen enkele moeite met testosteron, ben ik gek op
      Ging net wat mensen onwijs op hun klote geven, maar dat hoeft niet?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Ging net wat mensen onwijs op hun klote geven, maar dat hoeft niet?
        Nee joh, ben je gek ! Maar waar wilde je ze voor op hun kloten geven dan ?
        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Voor de liefhebbers....dit is echt onwijs mooi.
          Link aanklikken.....rechts onder klikken daarin staan de foto's.

Wat zo apart is aan sommige tattoo's is is de techniek.....Dotwork.

tattooMangon
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Super mooi inderdaad !
            Strak en fijn
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Voor de liefhebbers....dit is echt onwijs mooi.
              Link aanklikken.....rechts onder klikken daarin staan de foto's.

Wat zo apart is aan sommige tattoo's is is de techniek.....Dotwork.

tattooMangon
              Er staan inderdaad een paar enorm mooie exemplaren tussen!
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• hoi allemaal.. tijdje weggeweest (scheiding enz...)..
                Nu, ik heb 3 tattoo's (als ik iemand vind die me wil fotograferen post ik ze wel eens)
                één op m'n rug en twee op m'n borstkas(je)...

Comment

• ik heb er ook een paar , ik zou zeggen zie avatar, rechterkant heb ik nog een die je niet kan zien, vertrekt aan de rechterarm en gaat over de borstkas.

Grtz
                  stil growing

Comment

• ik heb alleen een kleine traktor bij me piemel om beter door de modder te banjeren

Comment

• Originally posted by skitzo6 View Post
                      ik heb alleen een kleine traktor bij me piemel om beter door de modder te banjeren

OT: neen.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Artists aanklikken en dan Cory ferguson aanklikken.....Die ander artiesten vind ik minder.

.::Good Point Tattoos::.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik wil binnekort ook een tattoo zetten word me eerste.
                          zat erover na te denken om hem op de achterkant van bovenarm me achternaam te laten tattoeren.
                          of anders bij me buik aan de zijkant waar je arm langs hangt:P

Comment

• heb me rechter onder arm bove arm en borst en schouder vol .een lotus hanya mask en een kooi op me onder arm, en me bove arm schouder en bosrt japanse draak en me linker arm een joker ... in de toekomst wil ik nog wat met bijde kuiten

Comment

• Originally posted by Leipo View Post
                              Ik wil binnekort ook een tattoo zetten word me eerste.
                              zat erover na te denken om hem op de achterkant van bovenarm me achternaam te laten tattoeren.
                              of anders bij me buik aan de zijkant waar je arm langs hangt:P

Waarom je achternaam?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• @Beeps waar is de foto te vinden van je tatoo, ben wel es benieuw ? Men vriendin zou er ook nog graag eentje zetten.

Vind dat idee van die achternaam nog zo slecht niet.
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X