heb je tattoo's?? (foto's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb er 5 wil nu voor nummero 6 gaan.schouders/borsten en hand.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
      Ik heb er 3, kleintjes dan wel.
      Maar ik heb er geen foto's meer van, volgens mij.
      Dat worden nieuwe foto's maken en plaatsen Beaudien,jij weet wel of ze in dit topic mogen of in die van 18+!!!!

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
        Dat worden nieuwe foto's maken en plaatsen Beaudien,jij weet wel of ze in dit topic mogen of in die van 18+!!!!

O, gewoon hier. Alles wat 18+ is, hou ik voor mezelf.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Nou ik zit er klaar voor hoor!

Comment

• Nou, schiet geen wortel want ik kom daar de komende dagen echt niet aan toe.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ..heb er 4...linkerborst tempelierszegel..rechterborst afbeelding van tempelier....rechterschouder een steen arend en daaronder een grote tribal....en nog niet klaar..
              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Ik heb er 2. Zie mijn profiel foto.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  Nou, schiet geen wortel want ik kom daar de komende dagen echt niet aan toe.
                  hahahaha

Comment

• Heb alleen piercings, geen tattoo.. maar wil wel graag een heel kleintje op m'n voet!
                    Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen.

Comment

• Originally posted by marjolein--x182 View Post
                      Heb alleen piercings, geen tattoo.. maar wil wel graag een heel kleintje op m'n voet!
                      Is heel erg gevoelig je voet. Weet je al wat je wilt, en waar je hem laat zetten.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Zekers, eentje op m'n arm van de beste club van de wereld... ehm ongeveer.
                        ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                        Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                          Zekers, eentje op m'n arm van de beste club van de wereld... ehm ongeveer.
                          Euhhh Feyenoord???

Comment

• kom op beaudien waar blijft dat fapmateriaal :$
                            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                              Euhhh Feyenoord???
                              Willem II ftw!

Nope iets met een kanon..
                              ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                              Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Originally posted by Rubeltje View Post
                                kom op beaudien waar blijft dat fapmateriaal :$
                                Komt heus, maar ik moet ze eerst laten maken............dan op de pc zetten........dan nog een beetje verkleinen........dan nog uploaden.......en dan nog plaatsen.............op mijn leeftijd duurt dit allemaal wéken, man!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X