Snuff Sann kicks off

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga trainen.

Zou nog wel heel erg graag een grondige reden van Atta willen vernemen hoe hij het in z'n kop kan krijgen om een topic van dit soort kaliber te openen en vervolgens te laten zodat een hoop leden zich op een dusdanige manier ongemakkelijk gaan voelen.

Comment

Train ze

Comment

Thnx for u reply

Hmmm onduidelijke pagina Pin is geen mod meer, toch?
        .....sinds wanneer is GiX admin dan?
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Gen is al een paar maand admin.

Comment

welkom terug, snuff-sann

ff ter verdediging van GeneralIx: je hoofd moet al ver in je kont zitten, wanneer je niet aan de beginpost kan afleiden dat dit een grap was
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

was gen eerst mod dan?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                was gen eerst mod dan?
                Ja...
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by STED View Post
                  hehe ik stond er al van te kijken hoeveel het werkelijk geloofden... als het echt waar zou zijn dat typ je toch niet zo iets van: het zal wel geen open kist worden... en Pinada reageerd ook ineens heel erg a la Falstyr...
                  Precies. Sowieso, alsof ik het dan als eerste zou horen. En Fiat multipla, kom op.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Wat ik alleen niet begrijp is waarom Gen deze topic geopend heeft.
                  Ik ga er niet van uit dat hij hiermee vrienden maakt.
                  Als jij je bewust gedeisd houdt zodat mensen in je topic gaan oordelen over hoe anderen zich t.o.v. jou gedroegen, dan kun je erop wachten dat iemand (ik in ieder geval) dat tot in het belachelijke ga doorvoeren.

Originally posted by roelinho View Post
                  ff ter verdediging van GeneralIx: je hoofd moet al ver in je kont zitten, wanneer je niet aan de beginpost kan afleiden dat dit een grap was
                  My point exactly.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ook al had ik direct door dat het hier om een '' grap '' ging, is het toch niet echt mijn idee van humor.
                    How you like them apples?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                      Jullie doen alsof ik de grap maak.
                      Doe ik niet ik geef alleen even aan dat ik het een trieste grap van de TS vind. Sorry als dit verkeerd over is gekomen.

@Gen, het was ongeloofwaardig maar dan nog vind ik het persoonlijk geen onderwerp om een geintje over te maken. Er zijn vast mensen die een dergelijke situatie ooit hebben meegemaakt en dan vind ik het erg respectloos tegenover deze personen.
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Heb deze grap eerder gezien, Atta was toen verongelukt toch?
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Ik ben altijd blij dat als er dit soort topics worden gestart ik nog aan het werk ben...Eerst schrok ik....Toen moet ik heel hard lachen om Pinada. De reacties tegen waren echt zwaar overdreven....Als er wel iemand meeleeft met dergelijke situatie's is het het pin wel......jullie zouden beter moeten weten.
                          En dan het geintje van Atta opzich.....ik vind het niet grappig maar ik begrijp wel zijn drijfveer er wel achter.

In ieder geval hulde aan pin....ik heb me dood gelachen
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                            Ook al had ik direct door dat het hier om een '' grap '' ging, is het toch niet echt mijn idee van humor.
                            oh ik vond het wel lache eigenlijk... niet echt orgineel maar toch

Comment

Jonges kom op zeg lol

Gevederde vriend, ostrich rings a bell
                              Hij reed op dat moment in een fiat multipla, dus het wordt geen open kist denk ik.
                              Sterk sterk
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                Heb deze grap eerder gezien, Atta was toen verongelukt toch?
                                Klopt, maar dat was op 1 april...

Ik blijf het totaal niet grappig vinden. Stel dat zoiets eens echt gebeurd met een forumlid en er wordt zo'n topic aangemaakt. Lijkt me een beetje lullig dat door dit soort flauwe acties zo'n topic waar er wèl iets aan de hand is verziekt wordt aangezien het 9 van de 10x een grap is.

Originally posted by jordy View Post
                                Verder, als dit een grap is dan ben ik dus echt klaar met bn.
                                Doei.
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X