Snuff Sann kicks off
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mis ik nou wat of is er meer gebeurd dan een grapje over een auto en een open kist, tis het internet jonges, chill out
P.S. als er een topic komt over genix die omgelegd is door een 1 legged tranny huurmoordenaar met een voorbeelddildo op der voorhoofd, I dunno maar ik zou het serieus opnemen, just sayin'
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik vraag me af gen of je slim genoeg bent. Je bent admin maar probeert je overal onderuit te praten. Accepteer nou gewoon eens als je iets hebt gedaan wat niet kan. Jij zal wel denken dat het kan maar vraag je maar eens af waarom er veel mensen van dit board verdwenen zijn en niet meer terug komen.
Ik begrijp je echt niet. Hoe kan je toch zo worden? Misschien moet je een soortgelijk board beginnen met alleen maar konten kruipers.
ja maak er maar weer een geintje van "alsof ik zijn moeder geneukt heb".
Jij zegt wel eens dat je moe word van mensen maar behalve de kontenkruipers zijn er ook heel veel die dat van jou worden.
ja ja ik weet dat ik niet op dit forum hoef te komen als ik niet wil maar zoals snuf ook al zei heb ik achter de schermen ook al aardig wat mensen geholpen zo goed ik kon en voor die blijf ik hier vooralsnog.
Mindgamer kon met minds spelen waar een ban toe heeft geleden maar speel jij nu ook niet met mensen?
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostJij ook doei.
Enige waar ik me aan irriteer is dat DSO, Bruce e.d. al zo zijn gepakt. Ik voel me buiten gesloten hehe
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDit maakt het voor mij alleen nog maar gemakkelijker om naar andere bronnen te zoeken en om het bij BN te laten voor wat het is. Ik vind het heel jammer want er zijn er een hoop die mijn hulp wel kunnen gebruiken.
En waag het niet om mij te bannen want ik ben niet degeen die iets misdaan heeft. Ik zal mijn mail nog steeds doorlezen en helpen waar ik kan.
Weet je Gen, jij hebt een hoop asskissers hier op BN die jou ten alle tijde zullen bijstaan ook al heb je het bij het verkeerde end en maakt maakt jou sterk en ook omdat je de touwtjes in handen hebt en daar in mijn ogen soms wel eens misbruik van maakt.
Met heel deze situatie komt het woord dictator iedere keer naar boven drijven gek he!
Ik
Asskissers heb ik niet nodig, en eerlijk gezegd zijn er maar weinig die mij hoe dan ook steunen. Denk dat je er nog geen vijf op kunt noemen die mij onvoorwaardelijk en altijd steunen, ook als ik het fout had. Is toch maar weinig op een board met honderden actieve leden denk je niet?
Sowieso "misbruik maken" van het de touwtjes in handen hebben. Hoe moet ik dat zien? Ik maak een grap en kom er mee weg? Terwijl diezelfde grap dus al twee keer eerder is gemaakt (nota bene één keer over mij zelf, en toen heb ik in een deuk gelegen, dus hypocriet is het sowieso ook niet), zonder wat voor represailles ook? Ik mis het misbruik hier.
@ Homer
Nu komen al die frustraties eruit, nu wordt het mooi. En over een uur of twee is alles klaar en kan iedereen er weer een halfjaar tegen aan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAltijd leuk om te zien hoe overdreven mensen reageren bij dit soort grappen. Elke keer verliezen we weer wat leden. Big deal. Er komen elke dag genoeg die lid worden om het verlies te verzachten hehe.
Enige waar ik me aan irriteer is dat DSO, Bruce e.d. al zo zijn gepakt. Ik voel me buiten gesloten hehe
Ok. Als iedereen weer bijgekomen is van deze grap, zullen we er eentje over jou starten.
Crap, nu is de grap al verraden."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostZoals ik al zei maakt die grap mij geen ruk uit echter zijn er anderen door geraakt.
En sorry Ash, jij moet helemaal beter weten want ik geloof dat ik het met jou het er weleens over hebt gehad dat ik behoefte kreeg aan wat anders. Dus kon jij ook een klein beetje je hersentjes gebruiken.
Dat is meer dan een half jaar geleden dat je het daar een keer over heb gehad.....is zeker niet van de laatste tijd aan de orde geweest. Dus als ik dan alles even logisch op een rijtje zet.....je was van het laatste half jaar elke dag heel erg aanwezig Niemand was in de veronderstelling dat er iets aan de hand zou zijn. Als er iets aan de hand zou zijn zou je wat minder actief zijn....wat dus niet het geval was. En die denigrerende toon is helemaal niet tof....Wel normaal doen, doe ik ook tegen jou.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Posten dit is nu je creatie Gen, dat mensen zich tegen elkaar gaan keren doordat er emoties vrij komen.
Heel goed gedaan!!!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostIk vraag me af gen of je slim genoeg bent. Je bent admin maar probeert je overal onderuit te praten. Accepteer nou gewoon eens als je iets hebt gedaan wat niet kan. Jij zal wel denken dat het kan maar vraag je maar eens af waarom er veel mensen van dit board verdwenen zijn en niet meer terug komen.
Ik vraag me dat wel eens af. Neem een Knulletje die is weggepest door Snuff. Even een recent voorbeeld.
Ongetwijfeld dat ik er ook heb weggejaagd. Aan de andere kant kun je ook kijken naar de leden die we nu hebben, in plaats van naar de leden die we niet hebben. Is de kennis hier beter dan de kennis elders? Mijns inziens: ja. Als er wat wordt beweerd, moeten er bronnen aanrukken. Mensen hier denken kritisch. Op een aantal andere boards hoef je met kritisch denken niet aan te komen.
Netto vind ik de schade allemaal wel meevallen. Voel je echter vrij om alles wat hier fout is tot mijn schuld te maken, ik kan daar echt niet mee zitten.
Overigens, iemands intelligentie in twijfel trekken op basis van gevoel van humor... Vind het een twijfelachtig verhaal.
Ik begrijp je echt niet. Hoe kan je toch zo worden? Misschien moet je een soortgelijk board beginnen met alleen maar konten kruipers.
Waarom zou ik dat doen? Ik moet mensen hebben zoals jij die zich continue op hun tenen getrapt voelen om niks, dan heb ik wat te doen.
ja maak er maar weer een geintje van "alsof ik zijn moeder geneukt heb".
Jij zegt wel eens dat je moe word van mensen maar behalve de kontenkruipers zijn er ook heel veel die dat van jou worden.
Ongetwijfeld. Dat is het leven. Je kunt niet van iedereen houden.
ja ja ik weet dat ik niet op dit forum hoef te komen als ik niet wil maar zoals snuf ook al zei heb ik achter de schermen ook al aardig wat mensen geholpen zo goed ik kon en voor die blijf ik hier vooralsnog.
Ik ben blij dat je zoveel mensen achter de schermen helpt. Als ik zulke dingen niet weet, kan ik namelijk geen behoorlijke schatting maken van hoe iemand is enzo. Echt van onwijs belang voor mij om zulke dingen te weten. Wil je statistieken gaan bijhouden? Denk dat je het aflegt. Maar maak het vooral tot een big issue, vast dat dat compenseert.
Mindgamer kon met minds spelen waar een ban toe heeft geleden maar speel jij nu ook niet met mensen?
Oh, en dat tegen elkaar keren: ik haal er alleen uit wat er al in zit. Zodra dat weer klaar is (uurtje of twee, drie), heeft iedereen weer een schone lei. Dat is iets wat werkt. Mensen moeten zich af kunnen reageren, en daar ben ik uitstekend geschikt voor. Want, wees eerlijk: je bent niet alleen boos op mij. Je bent boos op een hele hoop meer, gefrustreerd van vast nog meer nare dingen, opgesloten honden e.d. Als je dat nu uit je systeem kunt zeiken, ben je daarna een stuk gezelliger.Last edited by GeneralIx; 15-07-2010, 19:15."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDat is meer dan een half jaar geleden dat je het daar een keer over heb gehad.....is zeker niet van de laatste tijd aan de orde geweest. Dus als ik dan alles even logisch op een rijtje zet.....je was van het laatste half jaar elke dag heel erg aanwezig Niemand was in de veronderstelling dat er iets aan de hand zou zijn. Als er iets aan de hand zou zijn zou je wat minder actief zijn....wat dus niet het geval was. En die denigrerende toon is helemaal niet tof....Wel normaal doen, doe ik ook tegen jou.
Dus wie is er hier nou niet tof, hier in Engeland noemen ze dat 'backstabbing'.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post
Asskissers heb ik niet nodig, en eerlijk gezegd zijn er maar weinig die mij hoe dan ook steunen. Denk dat je er nog geen vijf op kunt noemen die mij onvoorwaardelijk en altijd steunen, ook als ik het fout had. Is toch maar weinig op een board met honderden actieve leden denk je niet?
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postmensen keerden zich toch al tegen elkaar en zetten een aantal op permanente negeerlijst. wat is het verschil behalve dat het nu allemaal naar buiten komt?
Als mensen elkaar gaan negeren dan is het meestal een "live" strijd tussen 2 maar in dit geval was snuff er geen onderdeel van.
Daarom gaf ik mijn opmerking.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWhatever bro, zal ik maar ff dat mailtje naar Fal zenden hm, dat je me ooit stuurde. Hoe denigrerend jij wel niet over hem sprak, tot in detail!
Dus wie is er hier nou niet tof, hier in Engeland noemen ze dat 'backstabbing'.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: