Snuff Sann kicks off

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jezus mannen, willen we hier wel een enigszins agressieve toon houden, anders wordt het wel heel snel saai.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Sowieso: hoe zie je het voor je de prominenten te prijzen?
      Door je het wel te laten boeien en hen in hun waarde te laten! Ik zeg niet dat je dat niet altijd doet maar ook jij hebt menselijke gevoelens lijk mij dus je hoeft niet altijd hard te zijn hoor!

Wij mannen hebben allemaal een vrouwelijk kant en die kant wil in juist nou meer van je zien! Toon emotie en geef op zijn tijd ook eens toe dat je mensen voor hun kop hebt getrapt. Daar maakt het voor mensen een stuk makkelijker om eens met je in discussie te gaan zonder dat ze bang hoeven te zijn voor een ban of dergelijke.

Jij en mensen hier op het forum verschillen niet van elkaar en er zijn er wat bij die het onderste uit de kan halen maar het verschil is dat jij mod bent en dat isoleert vaak de boel.
      Last edited by The Phoenix; 15-07-2010, 20:06.

Comment

Jezus mannen, willen we hier wel een enigszins agressieve toon houden, anders wordt het wel heel snel saai.
        Zomaar? zonder bang voor een waarschuwing? in dat geval:

Soms vind ik het maar een fucking zwijnezooi hiero stelletje rimmers!

Zo goed? ik denk niet agressief genoeg?

Comment

• lang verhaal. toch besloten dat niet iedereen het hoofd te zien.

Comment

• Tijd voor een leuk liedje.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
              Door je het wel te laten boeien en hen in hun waarde te laten! Ik zeg niet dat je dat niet altijd doet maar ook jij hebt menselijke gevoelens lijk mij dus je hoeft niet altijd hard te zijn hoor!

Wij mannen hebben allemaal een vrouwelijk kant en die kant wil in juist nou meer van je zien! Toon emotie en geef op zijn tijd ook eens toe dat je mensen voor hun kop hebt getrapt. Daar maakt het voor mensen een stuk makkelijker om eens met je in discussie te gaan zonder dat ze bang hoeven te zijn voor een ban of dergelijke.

Jij en mensen hier op het forum verschillen niet van elkaar en er zijn er wat bij die het onderste uit de kan halen maar het verschil is dat jij mod bent en dat isoleert vaak de boel.
              Geloof me, je kunt kritiek op general uitoefenen wat je wil, hij geeft je geen ban.

Denk ook maar niet dat hij van mening verandert, mijn buurman en tevens mijn beste vriend is ook koppig en verandert niet snel van mening als hij denkt gelijk te hebben. Ik kan je garanderen dat general het echt niks uit maakt en je kunt miepen wat je wil, hij geeft toch niet toe. Maar als je het er niet mee eens bent moet je natuurlijk altijd je mond op trekken.

Ik en mijn buurman zijn beide koppig en soms leiden discussie naar geen einde. We weten immers hoe we over bepaalde dingen denken en waarom aan de andere toegeven, als je het niet met die gene eens bent.

Ik vind ook wel dat general zijn excuses moet aanbieden en dit geen grapjes zijn. Maar aan de andere kant waardeer ik wel mensen, die niet zomaar afwijken van wat ze denken en weten wat ze willen en ja zekere mensen, die weten wat ze willen, kunnen soms arrogant overkomen.

Comment

• Tijd voor een leuk liedje.
                YouTube - Stairway to Heaven - Led Zeppelin
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Jezus mannen, willen we hier wel een enigszins agressieve toon houden, anders wordt het wel heel snel saai.
                  agressie ? haha
                  dan een liedje. is aan niemand persoonlijk gericht overigens.

YouTube - Accept - Son Of A Bitch
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                    Tijd voor een leuk liedje.
                    liedje waar ik vaak erg rustig van word

YouTube - Five Finger Death Punch - HARD To See - Official

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post

Je hoeft niet altijd hard te zijn, maar zeker niet altijd soft. Wat veel mensen vergeten in al hun goede bedoelingen is dat ze Ć©chte mensen adviseren, die ook Ć©cht luisteren. En dan kun je maar beter een behoorlijk advies geven. Fouten maken hoort erbij, alsof ik altijd gelijk had/heb. Maar dan heb ik echt wel members die ook mij terechtwijzen. Daar knap je van op: altijd je research doen. En wil je dat bereiken, dan moet je bereid zijn iemand op de kloten te geven.

Snuff heeft geen ban, jij hebt geen ban, Doris heeft geen ban, terwijl jullie allemaal fel tegen me in gaan. Het is jammer dat je pas na Fanatic bent gekomen, anders had je kunnen zien tot hoever ik het heb laten komen, voordat hij een ban had. Elke aanval was persoonlijk, en bovenal ongegrond.

Ik kan tegen stoten, ik ben altijd bereid tot discussie, en ik zal niemand bannen omdat ze in discussie gaan. Bewijs te over. Er zijn genoeg topics die gaan over beslissingen die ik heb genomen. En allemaal heb ik verdedigd. Daar heb ik nog niemand ooit een ban voor gegeven.

Omdat ik admin ben, ben ik relatief rustig. Eens in de zoveel tijd doe ik iets wat echt op het randje zit, en uiteindelijk verbroedert dat. Kijk maar hoe je eerst de discussie met mij in ging, en hoe volwassen we nu eigenlijk zitten te praten. Discussieƫren is het al niet meer te noemen.

Originally posted by The Phoenix View Post
                      Zomaar? zonder bang voor een waarschuwing? in dat geval:

Soms vind ik het maar een fucking zwijnezooi hiero stelletje rimmers!

Zo goed? ik denk niet agressief genoeg?
                      Matig, matig.

@ Misterfit
                      Discussies over hoe mensen werken, en over wat ik wel en niet vind kunnen, die kun je doorgaans vergeten ja. Ik heb een mening met een reden, maar als je echt goede argumenten hebt, verander ik die mening zeker. Maar dan hebben we het niet over holle argumenten.
                      Discussies over adviezen, alle keren dat ik die verloor, heb ik mijn mening herzien. Denk dat je wel wat kunt vinden, maar zou ook niet meer weten waar.
                      Last edited by GeneralIx; 15-07-2010, 20:18.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• YouTube - Puff Daddy/Faith Evans/112 - I'll Be Missing You

Of zijn deze ongepast voor een begrafenis ?

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Zo dan, stay alive snuff!

YouTube - Bee Gees - Stayin' Alive (Official Music Video)

Comment

• @ general, zou werk ik dus ook. Als ik iets zeker weet, maar mensen kunnen mij overtuigen dat het anders is, vind ik het prima.

Wat ik echter vaak merk is, dat veel mensen hier niet tegen kunnen en snel geirriteerd raken en dan gaan zeggen dat je zeikt, omdat ze me niet overtuigen. Veel mensen kunnen niet tegen een discussie en soms moet je gewoon accepteren dat mensen een verschillende visie hebben.

Comment

• Absoluut waar.

sigpic

Comment

verbroedert dat. Kijk maar hoe je eerst de discussie met mij in ging, en hoe volwassen we nu eigenlijk zitten te praten. Discussieƫren is het al niet meer te noemen.

Het verbroedert niet altijd maar er word gelukkig wel door sommige een volwassen draai aan gegeven .

Voor vanavond is het even goed zo... mijn vrouwtje komt net thuis en ik ga daar ff een filmpje mee kijken.

Morgen nieuwe dag nieuwe kanzen en hopelijk is er dan niemand overleden Atta!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X