Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nou heb de dvd binnen en heb een blu ray speler met 3d gekocht, en is gewoon te zien op je full hd scherm.... zitten wel van die klote brilletjes bij dus moet binnenkort maar ff goeie brilletjes kopen.
ziet er wel gaaf uit...dit was dan een documentaire over vissen en shit maar af en toe leek het net je scherm uit te komen.
Ik heb ook cheap ass gepoliriseerde glazen, dezelfde die ze nu in de bios gebruiken. Deze werken ook wel op je LCD 3D mits geen shutter nodig is I think.
die jaren tachtig brilletjus zullen nie werken op je LED tv.......
Natuurlijk wel... Ik gebruik ze zelf. Waarom zouden ze niet werken? Ze zullen juist beter werken omdat de kleurenkwaliteit beter is. Het werkt heel simpel: op het scherm zie je 2 lagen: een rode en een blauwe. Des te dichterbij het voorwerp is des te verder de 2 lagen van elkaar af is. Hoe verder af het gaat, hoe kleiner dat gat wordt.
Ze pakken 2 camera's die ze ong 3 cm van elkaar afzetten, maken een filmpje. Dan openen ze die 2 filmpjes in Aftereffects of Photoshop en zetten een Red filter op de rechter, zodat blauw overblijft. Dan schuif je die 2 in elkaar tot je de gewenste afstand hebt die je wilt (hoe ver het uit je monitor/tv springt) en klaar.
De ene kant van de bril filtert blauw en de andere kant filtert rood, waardoor er dus diepte ontstaat omdat je ogen 2 andere beelden zien, net zoals in het echt.
Als je een DVD maakt op die manier kun je overal 3D zien met dat brilletje, of het nou op je iPod is, je TV, je computer of weet ik veel wat.
Je kunt wel natuurlijk geen gepoliriseerde glazen gebruiken op bv een red-cyan film.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment