Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Misterfit View Post
    Hoe bedoel je?
    Of je een rechtsbijstandsverzekering moest afsluiten voor juridisch advies en bijstand. DAS is een rechtsbijstandsverzekeraar.

Kan mij niet voorstellen dat zij u voor gratis helpen.

Vndaar mn vraag.

Is het opgelost trouwens ?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
      Of je een rechtsbijstandsverzekering moest afsluiten voor juridisch advies en bijstand. DAS is een rechtsbijstandsverzekeraar.

Kan mij niet voorstellen dat zij u voor gratis helpen.

Vndaar mn vraag.

Is het opgelost trouwens ?
      Ten eersten is er nog niet echt een oplossing gevonden, helaas. Ten tweede is dit strikt gezien ook niet gratis, want ik word niet betaald voor het programma en geloof me, dat programma is al voldoening genoeg voor SBS en DAS maakt zo reclame.

Comment

• Het lijkt me niet al te verstandig om een knokploeg langs te sturen. Ten eersten ben ik niet zo van de knokploegen en mocht je toch de behoefte hebben het te doen, dan houdt mij er buiten (ja ik weet dat het niet al te serieus bedoelt is). Ten tweede zou je ook weinig succes hebben, omdat je hem eerst zou moeten opspeuren. Dat is een beetje veel moeite voor iets wat me niet eens meer zo bezig houdt.

Comment

• Bodynet knokploeg standaard !

Comment

• altijd oppassen met studentenhuizen.
            Misterfit, denk je dat het gezeik wel opgelost word?

Comment

Ten eersten is er nog niet echt een oplossing gevonden, helaas.
              Das kut

Originally posted by Misterfit View Post
              Ten tweede is dit strikt gezien ook niet gratis, want ik word niet betaald voor het programma en geloof me, dat programma is al voldoening genoeg voor SBS en DAS maakt zo reclame.
              Dacht dat ze direct rechtsbijstandverz. koppelde.
              We like it

Comment

• Ik heb dit net voor het eerste gelezen, je blog en deze thread, maar wtf... Deze gozer is echt een gore eikel... Ik hoop met heel mijn hart dat je hier je gelijk kunt halen!

Comment

• Er zijn trouwens al nieuwe ontwikkeling geweest sinds het schrijven van mijn blog. Nadat ik dus nu al een tijdje weer thuis zit, kwam er op een gegeven moment een lekkage in het huis.

Om de lekkage te verhelpen zou ik meteen de deur van mijn kamer open moeten doen. Hij stuurde mij allerlei emails die dag, waarin in stond dat ik onmiddellijk moest komen en snel de deur open moest maken, anders zou mijn deur opengemaakt worden op mijn kosten. Ik vond het nogal raar dat hij via email om hulp vraagt voor iets dat dringend schijnt te zijn.

Uiteindelijk heeft hij het slot van mijn kamer opengebroken, waardoor hij dus toegang tot mijn kamer had zonder dat ik er was. Dit baatte mij nogal zorgen, maar er is uiteindelijk niks met mijn spullen gebeurd.

De lekkage was trouwens echt en was ook zeer ernstig, om dit te verhelpen moesten de vloeren er gedeeltelijk uit gehaald worden. Toen besloot coen de gehele bovenverdieping te voorzien van een nieuwe vloer en moesten wij maar lekker alle spullen uit onze kamers halen op onze kosten. Dit hebben we uiteraard geweigerd en een tijd later heeft coen zelf voor vervoer gezorgd en de spullen langs gebracht bij mijn vader thuis.

Jullie zien de bui waarschijnlijk al hangen, ik tenminste destijds wel. Nadat mijn spullen uit de kamer waren gehaald, heb ik ze er nooit meer in kunnen krijgen. Terwijl ik nu nog een huurcontract heb, heeft hij de kamer alweer aan iemand anders verhuurd. Het zelfde geldt voor de kamer van mijn huisgenoot. Bovendien heeft hij ook weer lekker 22 euro boven op de huurprijs gegooid. Ik betaalde voorheen 343 euro voor mijn kamer, nu betaald die gene in mijn kamer 365 euro.

Helaas kon SBS de huisbaas niet te pakken krijgen, want die zit al sinds 3 maanden in thailand. De makelaar is echter wel geconfronteerd en dit zal waarschijnlijk ook in het programma te zien zijn.

Comment

• Gewoon niet betalen. Wat wil hij doen...je aanklagen? Jij kunt makkelijk aantonen daar niet meer te wonen en dat er iemand anders in zit. Hij komt het contract niet na en is het ongeldig. In geval van een knokploeg...zie het als het ideale moment om even stoom af te kunnen blazen op die gasten.

Comment

• Haha vet man dat je in das je goed recht komt.. ik wil dat echt zien!

Comment

• Ik betaal al maanden niet

Comment

• Gozer toch, je huurbaas is fors in gebreke, treitert je op elke manier, bederft je woongenot en trapt je vervolgens je kamer uit. Ga toch naar een pro deo advocaat, dat kost je 100 euro en je hebt een rechtzaak die je gaat winnen als je zelf redelijk gehandeld hebt. Heb je al die maanden echt niets betaald aan huur? Dan kan je nog wel eens voor een verassing komen te staan qua achterstallig huur, of niet, aangezien die maar 180 euro bedraagt. Zomaar je spullen eruit en iemand nieuw erin zonder dat hij het schriftelijk aangekaart heeft is toch vrij ernstig.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                            Gozer toch, je huurbaas is fors in gebreke, treitert je op elke manier, bederft je woongenot en trapt je vervolgens je kamer uit. Ga toch naar een pro deo advocaat, dat kost je 100 euro en je hebt een rechtzaak die je gaat winnen als je zelf redelijk gehandeld hebt. Heb je al die maanden echt niets betaald aan huur? Dan kan je nog wel eens voor een verassing komen te staan qua achterstallig huur, of niet, aangezien die maar 180 euro bedraagt. Zomaar je spullen eruit en iemand nieuw erin zonder dat hij het schriftelijk aangekaart heeft is toch vrij ernstig.
                            advocaat is nu ingeschakeld. Over die achterstallige huur, ik betaal geen huur voor mijn kamer, als ik geen sleutel heb voor het nieuwe slot dat hij geplaatst heeft. Zeker nu betaal ik geen huur, aangezien er iemand anders in zit. Het huurcontract houdt ik nog, in verband met schade vergoeding.

Comment

advocaat is nu ingeschakeld. Over die achterstallige huur, ik betaal geen huur voor mijn kamer, als ik geen sleutel heb voor het nieuwe slot dat hij geplaatst heeft. Zeker nu betaal ik geen huur, aangezien er iemand anders in zit. Het huurcontract houdt ik nog, in verband met schade vergoeding.
                              Goed te horen, zulke drollen mogen best hard aangepakt worden
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Zondag 16 januari: Twee studenten worden ten onrechte uit hun huis gezet door hun huurbaas, omdat het hem niet bevalt dat zijn huurders naar de huurcommissie zijn gestapt. En dat terwijl het hun goed recht is om dat te doen op het moment dat ze vermoeden dat hen ten onrechte een te hoge huur wordt opgelegd. De studenten zijn nu gedwongen om bij hun ouders te wonen. Dit is een uur reizen van hun studie.

this is it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X