Als ik het niet vergeet ga ik het kijken.
Gezeik met de huisbaas
Collapse
X
-
Originally posted by Silk View PostMooi stukje. Welke van de twee was jij nou? Lame dat die gast niet in beeld is gekomen.
Wat ben je er nu wijzer van geworden? Dat er woonruimte voor je word gezocht? Zal die huisbaas toch een dikke worst wezen.
Ik denk dat ik ook maar huisbaas gaat worden.....9m2 voor 350 eurrie dat is nog eens geld verdienen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Heb het ook ff snel gekeken, las dit topic vanmiddag toevallig, maar idd zaak opgelost? Jij krijgt toch nog een hoop geld van die gast, daarnaast zijn ze 'actief' opzoek?
Beetje raar lijkt me, nou iig hoop dat ze wel iets nieuws op korte termijn vinden!
Comment
-
"actief zoeken naar ander woonruimte"...jaja, dat ken ik, als hij dat al uberhaupt voor jullie doet zal het hoogst waarschijnlijk niet een heldere oplossing zijn, hij zal jullie erbij naaien door via via woonruite aan te bieden waar je niet vrolijk van gaat worden...als ik jou was Pascal, dan zou ik er niet mee akkoord gaan, waar hij ook mee aan komt zetten, het zal zoiezo lastig worden om nieuwe wonruimte te vinden, simpel om het feit dat het wereldje in de huisjesmelkers klein is en ze niet zitten te wachten op huurders die naar de huurcommissie stappen voor verlaging van huur, die figuren hebben ze niet graag.....lastig hoor, kan je niet je kamer terug eisen?.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
-
Originally posted by Ashley View PostIk denk dat ik ook maar huisbaas gaat worden.....9m2 voor 350 eurrie dat is nog eens geld verdienen.
kan je niet je kamer terug eisen?
Heb de uitzending gezien dit is een leuke zaak. Wat wordt de strategie van je adv. mstrfit?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by kojak View Postopeens zag ik die stempel met 'zaak opgelost'...dacht echt wtf is dit nu weer dan
De makelaar heeft al lang weer gezegd dat ze niks meer voor ons zal zoeken. Daarnaast zijn onze kamers al lang weer verhuurd.
Het was inderdaad een lauwe raportage, het stelde niks voor. Maar wat wil je, 10 minuten voor een verhaal dat gewoon 1 uur nodig zou moeten hebben, anders krijg je gewoon geen goed beeld.
De makelaar staat nu wel in de negativiteit, maar door de conclusie aan het einde komen ze er weer goed vanaf. Goed nieuws? waarom weet ik daar niks van?
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostDat dachten ik en kevin en zijn gehele familie ook. Kevin werd zelfs gebeld door iemand die zei "zaak opgelost, dat wist ik helemaal niet"
De makelaar heeft al lang weer gezegd dat ze niks meer voor ons zal zoeken. Daarnaast zijn onze kamers al lang weer verhuurd.
Het was inderdaad een lauwe raportage, het stelde niks voor. Maar wat wil je, 10 minuten voor een verhaal dat gewoon 1 uur nodig zou moeten hebben, anders krijg je gewoon geen goed beeld.
De makelaar staat nu wel in de negativiteit, maar door de conclusie aan het einde komen ze er weer goed vanaf. Goed nieuws? waarom weet ik daar niks van?
ik zeg......gewooon doen! en niet mekkeren. En anders wil ik wel tegen een vergoeding langs die makelaar voor je, Moet je opletten wat ik wel geregeld krijg ipv sbs6 ploegje en antiheld vd heuvel , ik heb zo'n hekel aan dit soort onrecht.............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
21 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-