Onwennig bij de dames

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onwennig bij de dames

Grrr waarom ben ik zo onwennig bij de dames zodra het op een relaties aankomt of probeerend relatie. Vandaag krijg ik via msn een gesprek "hey ik moet je wat zeggen, ik heb niet graag dat je me knapperd of beauty noemt op facebook waar iedreen dat kan lezen...zo'n mensen negeer ik liever" ik was zo van WTF IS ER AD HAND :P Nou vind ik haar wel mooi enzo maja ik ben wel een beetje pissed als je begrijpt wat ik bedoel... nou kan ik een psycho zijn wat weet ik nu. !

als je onwennig bent met vrouwen kun je beter niet direct zijn, leer met een kat omgaan
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Maak je niet zo druk man ze wil niks van je weten prima toch, Next!
      Face your demons...........

Comment

Grrr mss heb je wel gelijk is wel beetje kut dat ik pissed was ...ik voelde hem wel aankomen ik had al paar berichten gestuurd en ze stuurde niet trg !

Comment

hahaha facebook player
          Groeten

Comment

Er zij zat vrouwen man geniet daarvan
            Face your demons...........

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
              als je onwennig bent met vrouwen kun je beter niet direct zijn, leer met een kat omgaan
              pak het beest bij de staart en gooi hem naar andere kant van de kamer?

Gewoon wat casual opmerkingen maken en niet meteen "beauty" e.d. lopen roepen. Begin eens met een normaal gesprek te voeren. En vraag dan of ze eens uit wil, half grappig/flirtend een onschuldige opmerking plaatsen. Kijk hoe ze er op reageert en ga dan verder. Als ze niks van je wil krijg je op sommige uitingen geen reactie en moet je stap terug doen. Ga je dan door duwen werk je haar alleen maar meer tegen je in het harnas. Oh en begin een gesprek zonder bijbedoelingen en verwachtingen. Scheelt een hoop.

en dan doe je zoals mij...don't give a fuck. al werkt dat de laatste tijd tegen me. krijg meer vrouwelijke aandacht dan ik wil. heb helemaal geen zin in hun gezeik.

Comment

Wat Falstyr zegt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zal wel zijn achja ik moet gwn een gek wijf vinden die al zo gek is als mij ! :P

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Zal wel zijn achja ik moet gwn een gek wijf vinden die al zo gek is als mij ! :P
                    Goeie instelling dat moeten, werkt vaak juist averechts.

Comment

geforceerd op wijven-jacht gaan...niet goe. je straalt dan eerder wanhoop uit en dat schrikt ze alleen maar af. zodra ik stopte en zei dat het me geen fuck boeit komen ze veel vaker langs.

Comment

Waarom zoveel moeite voor een meisje? Snap dat heele gedoe niet rond om een meisje scooren, wacht gewoon en wees gewoon relaxt, heb geen verwachtingen van hunnie des te meer raak je teleurgesteld of was je meer op kut uit?!

En gewoon NEXT!
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

wordt weer een goed topic :P

@ ts: stoppen met internetplayen, irl moet het gebeuren
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Relatie & dating: Datingsite voor singles in Nederland | PARSHIP.nl
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hah heb juist 300 euro uitgegeven aan halters, loopband, hometrainer en nog paar tweedehands items ze waren PERFECT STAAT SUKKEL DIE HEM VERKOCHT

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X