Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon schijt hebben. Niet zo aandringen en vastklampen, daarmee kom je alleen maar wanhopig over. En dat is een dikke afknapper bij de meeste vrouwen.
neem nou maar van mij aan als ze zo tegen je doet is dat al erg vijandig dan is dat om je duidelijk te maken dat je moet oprotten op zijn zachts gezegd, nooit achter een vrouw aanlopen zorg dat de vrouw achter jou aanloopt.
wees lief en goed voor een vrouw dan krijg je genoeg terug, wees niet te overdreven en stel je op als een beschermer, een vrouw wilt een prins die haar kan redden in noodsituaties...die hoeft niet telkens te horen hoe leuk diegene is of hoeveel je van haar houd, hou de deur open, trek haar jas uit, zorg dat ze als prinses behandeld word enz enz enz
msischien moet je niet gelijk dat soort dingen zeggen maar iets afstandelijker blijven.
of heel open zijn kan ook.
maar nooit gelijk beginnen met die dingen zeggen , en al helemaal niet dingen zoals ik hou van je zeggen.
je kan best wel een zeggen van hey leuke dame of iets maar niet de hele tijd.
Ok ik heb niet heel dit topic gelezen zoals ik vaak wel doe maar eerst even deze goedbedoelde tips:
1. Niet pushen maar de eer aan jezelf houden en "teasen + afwachten"
2. Laat ze weten dat je humor hebt maar ook een serieuze kant waarmee ze verder kunnen komen in het leven, het is een beetje balanceren maar vrouwen willen uiteraard ook balans! Ze willen geen clown en ze willen geen strakke saaie business type.
3. Schep niet op over de dingen die je hebt, je hebt ze dus ze zullen het vanzelf wel merken en wanneer ze het merken zullen ze van je gaan houden om de dingen die je hebt.
Waar dit op neerkomt?!
Wees gewoon lekker jezelf, zorg daarvoor dat je in balans bent, dat je jouw zaakjes op orde hebt.
Een goede vrouw zal dat zien en jouw kiezen!
Schrik je ze af? Doe dan niet als of maar werk aan jezelf! Je wilt toch ook een vrouw die balans in haar leven heeft? Die de zaakjes op orde heeft?
En geloof me... een vrouw die reageert op een MSN c.q.Hyves c.q. Facebook reply en niet verder kijkt als dat wil JIJ echt niet hebben!
Dit is even wat er in mijn geest opkwam, met alle beste bedoelingen doe er je voordeel mee
Eerst zeggen dat je niks op haar facebook mag zetten en reageert niet terug op berichtjes maar wil wel met je weggaan, vrouwen! Snap er geen hol van, het enige wat ik erover weet is dat je moet pakken wat je pakken kan!
tja dan is het toch simpel. gewoon consequent blijven. net zoals bij het africhten van huisdieren of kinderen. al dat gedoe met gemengde signalen afgeven is ziekelijk en tijdsverspillend.
Ach man. Ik denk je eens over moet stappen van de jonge tuttebellen naar de spontane vrouwtjes uit de zorg. Vrouwtjes uit de zorg hebben een paar echt positieve eigenschappen:
- Zijn veel gewend qua vieze dingen
- Zijn uitermate verzorgend voor jou
Je bent nu gewoon een arrogante tyfustrut tegengekomen met wie het toch niks wordt.
Jonge puberale trutjes. gewoon neuken en daarna negeren. mits jezelf een puber bent. als je voorbij de 20 bent is er geen reet aan om met stuntelige maagdjes aan de gang te gaan. kun je beter iemand nemen met meer ervaring die weet wat ze wil en hoe.
met verzorgende vrouwtjes moet je wel uitkijken. vaak zijn die "sociale" en zorgzame helemaal gek van huisdieren. heb er zo 1 op het werk zitten. wordt niet goed van dat geneuzel. en steeds maar nieuwe huisdieren aanschaffen en zo. maar voor een nachtje heb je daar geen last van zolang je maar niet bij hun thuis afspreekt.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment