ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    200 euro e 6 uur cel.. valt wel mee.
    Je vergeet strafblad, wat Sjeiz zei.

Bewijs van goed gedrag weg en je bent de sjaak voor een baan bij een goed
    bedrijf.

Ik heb tot nu toe altijd bewijs van goed gedrag moeten ophalen bij gemeentehuis
    omdat ze dat wouden hebben. Zelfs voor stages.

Dat is het echt niet waard.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

Als ze mij pakken...

Ik ga dat van atta nog eens goed door spitten en ga ik ff kijken hoe of wat

Comment

Beveiligers (en iedere andere burger) mogen je alleen aanhouden (arresteren, ontnemen van de vrijheid) bij het op heterdaad constateren van het begaan van een misdrijf (let op: misdrijf, dus geen overtreding). Officieel mag je daar geen geweld bij gebruiken. Maar als je toevallig in de deur staat om het kozijn vast te houden tegen instorting en in de paniek diegene een schouderduw verkoopt zal de rechter natuurlijk niet lastig doen. Het moet wel gepast zijn. Na een burger aanhouding dien je de aangehouden persoon zo snel mogelijk zonder omwegen over te dragen aan een opsporingsambtenaar, waarna hij deze zo snel mogelijk voorgeleid aan een (hulp)officier van justitie. Opsporings ambtenaren mogen wel geweld gebruiken bij een aanhouding. Wel ook alleen gepast geweld. Zij mogen je dus ook gewoon echt in de klem leggen tot versterking komt bijvoorbeeld.

Beveiligers (burgers) mogen je niet staande houden (dwingen je identiteit bekent te maken), dat mogen alleen opsporingsambtenaren. Als de politie je auto langs de kant zet om je papieren te vragen is dat een staande houding en dus geen aanhouding, wat vaak wel gezegd wordt.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Als de portier je ID ziet en ziet dat jij niet degene bent op dat ID, mag hij het vasthouden en overdragen aan de politie (veel gezeik dus). ID vervalsen is een heftige boete, en vergeet niet dat je je ID nergens meer voor kunt gebruiken anders dan stappen.

Wat je dan zou moeten doen is je ID "kwijtraken" en een nieuwe krijgen die je als echt ID gebruikt, en de ander vervalsen.

Ik deed het echter anders (ik heb ook mijn fair share van gekut gedaan hoor). In plaats van echt vervalsen (krassen e.d.), deed ik het subtieler. Je maakt een scan van je ID, en vervalst het stukje waar je jaartal in staat in paint. Vergt nog enige oefening hoor, gewoon pixel voor pixel bewerken (lekker zoomen), paar keer printen, en dat tot hij perfect lijkt. Dat jaartal druk je af op zo dun mogelijk geel papier (ik had post-its), op dezelfde grootte als de cijfers op je ID. Dit is erg lastig, maar niet onmogelijk.

Vervolgens knip je zo, dat alleen de laatste twee cijfers zo klein mogelijk overblijven (minder rand is beter). Dit leg je op de laatste twee cijfers van je geboortejaar. Als het goed is, zie je nu alleen dat het niet klopt omdat het papiertje er gewoon los op ligt. Dan ga je het papiertje verdunnen. Je pakt je scalpel, en dan kun je, als je het goed doet het velletje uit elkaar gooien, zodat het bovenste laagje waar je jaartal op staat, nog maar de helft zo dik is. Nu begin je warm te worden.

Dan pak je zelfklevende folie. Knip een stuk uit dat goed groter is dan je ID bewijs. Plak deze dan eerst op je uitgeknipte cijfertjes, positioneer hem goed, en veeg vanuit je jaartal naar buiten zodat je geen belletjes krijgt. Dit vergt heel veel pogingen, ik ben er ook twee dagen zoet mee geweest voordat ik alles zo optimaal had, ik heb alles zelf moeten verzinnen.
          Dan pak je een scalpel, en snijd je het overtollige folie zo dicht mogelijk op het randje weg. Als het goed is, ziet het er nu al heel overtuigend uit, je ID is wat glimmender dan de meeste, akkoord, maar verder ziet het er mooi uit. De laatste stap is je ID onder een stapel zware dingen leggen, zodat ook het opstaande randje van het papiertje zo klein mogelijk wordt.

En daar issie dan. Zeker als je hem achter zo'n gaasje mag houden zit je 10000% goed. Anders is het 99,9.
          ik zeg: sticky
          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

post over ID vervalsing

Welja, ga het nog allemaal voorkauwen en openbaar op internet zetten...........vind je dit zelf echt verstandig?
            Wat Gameface betreft....of hij wel of geen moslim is, heeft er volgens mij weinig mee van doen, christenen zullen dit ook wel bedenken.
            Maar ik heb geen hoge pet van dat mannetje op, al kan dat hem noch iemand anders uiteraard wat schelen.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hehe, grappig hoe moeders ook echt moeders blijft op internet. Is dit nou serieus zo erg, hij geeft gewoon een goede tip? En hou is op met t gedoe over t geloof, hebben jullie niets mee te maken.
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                hehe, grappig hoe moeders ook echt moeders blijft op internet. .

Yep, dat pers je mee naar buiten.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

portiers kunnen je aanhouden , want het is fraude wat je doet.
                  dus doe het gewoon niet wees slim
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Beaudien
                    Dat mag hij voor jou best zijn. Ik hoop alleen dat mijn dochter er met zo Ă©Ă©n niet thuis komt.
                    ID vervalsen kom op joh... hij wilt gewoon met zn vrienden mee wie waarschijnlijk al wel 18 zijn boeie. Zou iedereen doen.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                      ID vervalsen kom op joh... hij wilt gewoon met zn vrienden mee wie waarschijnlijk al wel 18 zijn boeie. Zou iedereen doen.

Niet dus.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Niet dus.
                        Jij blijft liever alleen buiten staan?

Comment

mijn ouders vonden het prima in ieder geval toen ik op mn 15e de kroeg inging (ongeveer vergelijkbare situatie met 17 en clubs net dat ene jaartje) als ik maar normaal deed en ja vervalsen doet iedereen en het boeit geen zak ken niemand die daar ooit mee in de problemen is gekomen en wettelijk is het wel fraude maar als ze het merken zeggen ze waarschijnlijk gewoon dat je moet oprotten

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                            Jij blijft liever alleen buiten staan?
                            Als het echt je vrienden zijn laten ze je niet buiten staan.....
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Welja, ga het nog allemaal voorkauwen en openbaar op internet zetten...........vind je dit zelf echt verstandig?
                              Wat Gameface betreft....of hij wel of geen moslim is, heeft er volgens mij weinig mee van doen, christenen zullen dit ook wel bedenken.
                              Maar ik heb geen hoge pet van dat mannetje op, al kan dat hem noch iemand anders uiteraard wat schelen.
                              Echt verstandig, nee. Echt onverstandig? Ook niet. Hij vraagt om een paar tips, ik geef hem die. Heb ze weliswaar zelf verzonnen, maar het zou zonde zijn als die kennis gewoon verloren ging.

En over de discussie over vrienden en binnenkomen e.d., je hebt mensen die trekken op met mensen omdat ze die cool vinden. Je hebt ook de mensen die de trend zetten om de rest mee naar binnen te slepen. En het laatste is iets moois, en dat ga ik GF niet ontzeggen.

Overigens kan het geintje dus ook met data (maanden e.d.) maar let goed op hoe je de cijfers maakt. Zit een hoop nuance in die troep, en elke verkeerde pixel valt op.

Dan nog een laatste puntje: moeders bemoederen overdreven. Hoort erbij. Maar ieder kind moet de ruimte krijgen om fouten te maken, en ze dan ook te maken. Daar leer je van, en nu kan het nog weinig kwaad. Overbescherming schaadt op lange termijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dan nog een laatste puntje: moeders bemoederen overdreven. Hoort erbij. Maar ieder kind moet de ruimte krijgen om fouten te maken, en ze dan ook te maken. Daar leer je van, en nu kan het nog weinig kwaad. Overbescherming schaadt op lange termijn.

Spreekt daar een vader???

Maar even zonder gekheid: ja, dat ben ik met je eens. Maar er zijn voor mij verschillen in het maken van fouten. Mijn dochter (al wek ik miss de indruk dat ze in een glazen kooitje zit en niets mag ) gaat regelmatig op haar gezicht.
                                Er doet zich een situatie voor, we praten erover, ik geef advies en het is aan haar wat ze daarmee doet. Vaak resulteert dit in "shit, wat doe ik nou!" gedrag en daar leert ze van.
                                Maar op het gebied van drugs e.d. zal ik toch mijn uiterste best doen om haar ertegen te beschermen, zo ook voor de gevolgen van alcohol.
                                Al is het lang geleden......ik ben ook jong geweest en wat heb ik een fouten gemaakt! Maar er zijn grenzen en ik heb het sterke idee dat gf daar over heen gaat en dat moet hij zelf weten, maar dan ben ik blij dat ik hem niet persoonlijk ken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X