ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post

@ Baudien....Fout/ goed, pffff hokjes denken
    Ja echt he, zonder hokjes denken wordt het voor velen al te ingewikkeld.

Comment

Bij valse id-card moesten wij volgens de huisregels altijd de flikken erbij halen. Zou me toch 2 keer bedenken, daar lachen portiers niet mee, zeker niet in een zaak waar echt controle wordt gedaan.

Ik heb het nooit ontdekt wel...
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by gameface View Post
        1 jaartje?? Je doet alsof het een week is! Ik roep nergens dat ik een moslim ben, en ik heb vaak genoeg gezegd dat ik geen streng gelovige ben. Maarja, wat heeft dat hier mee te maken?

Die gene die dit voor me kan doen, is een Nederlander.. dus niet iets roepen als je geen feiten hebt maar puur op gevoel zoiets zegt.

Precies, dat heeft er niks mee te maken.

@FM
        Nope, ik heb wel een neef die erg op me lijkt en die is 22 ofzo Gaan ze nooit geloven natuurlijk. Ik ben namelijk daar vaker geweest en ze weten dat ik 17 ben.. als ik opeens met een id van 22 jaar kom geloven ze het niet.
        Staat daar geen straf op? Id meenemen van een ander?

@okidoki
        Hoe weet je dat ze alleen dat doen?
        Gameface.. wat bedoel je met niet strenggelovig? Is het dat je drinkt? Niet vast? niet bid?...

ivm id kaart, gij moogt elke id vn uw vrienden pakken zolang ze maar zelfde huidskleur als die van u hebben. Het inresseert die portiers echt niet of het uw id is of niet. Dat maakt alleen probleem erger voor u als je een misdrijf pleegt, want dan komt politie erbij en moet je alles goedpraten .

Comment

Wat een kut topic met een hoop onzin zeg...

1. Gameface is niet al te bijster intelligent. Althans dat is de indruk die ik had na de kleine trainingsmeet in Den-haag. De posts hier bevestigen dat alleen maar. Jezelf vergelijken met anderen (ashley heeft ook met drugs geëxperimenteerd dus waarom ik niet) getuigt niet van intelligentie.
          2. ID vervalsen is not done alleen omdat je ergens naar binnen wilt. De boeten van een paar uurtjes in voorarrest met een geldboete stelt inderdaad niks voor. Maar dat er 5 jaar lang een aantekening in je profiel komt te staan waardoor je geen fatsoenlijk werk kunt vinden in de toekomst is gewoon dom. En dan gaan die kut moslims maar janken dat ze geen werk kunnen vinden. Gek heh.
          3. Mee lopen omdat je "vrienden" wel naar binnen gaan in een bout club als Troje (ja ben er al paar keer geweest) dan zijn dat geen vrienden. Zoals Ashley zegt laten vrienden je niet buiten staan. En ik zou echt niet me toekomst op het spel zetten om als meeloper er achter aan te hobbelen. Gewoon een jaartje naar wachten en kan je ook naar binnen. Een jaar is echt niet lang al lijkt het wel zo op die puberale leeftijd.
          4. Ben het met veel posts van Beuadien eens. Niet alles. Heb zelf ook XTC en paddos e.d. geprobeerd. Nooit problemen mee gehad. Maar dat spul en de effecten boeit me allemaal niet dus meteen mee gestopt na 1x proberen.
          5. Zoals General zegt moeten kinderen de ruimte krijgen om fouten te maken en er van leren. Maar er is een grens met het soort fouten dat getolereerd kan worden. Fouten die je toekomst op het spel zetten overschrijd die grens en moeten de ouders of andere instanties ingrijpen indien nodig.

Comment

ik vind t echt lachwekkend hoe jullie 't toch elke keer weer lukt om van een dooie mug een kerngezonde blauwe vinvis te maken. Een lintje voor jullie allen!

Gameface, helaas kan je soms hier niet terecht voor een bepaalde aanwijzingen. Terwijl ik t hier toch vrij vertrouwd en hulpzaam vind, wordt er ook erg vaak moeilijk gedaan. Als iemand iets toch sowieso van plan is en om advies vraagt, kan je m beter die advies geven als t toch om zoiets vrij onschuldig gaat. Maar ja, ga maar de volgend keer gewoon langs bij de imam om advies te vragen
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Jou reactie is anders ook vrij lachwekkend.

Comment

mensen met een IQ nog lager dan Bonnie Sinclair kunnen het groter plaatje met gevolgen niet overzien en noemen dan al snel iets "onschuldig".

Comment

Alsof wij brave burgers nooit wat doen wat niet toegestaan is ongeacht wat. Een club binnenkomen met een vervalsde ID/iemand anders zn ID vind ik nou niet echt een overtreding die in de krant hoeft te komen. Verantwoord GHB gebruiken net zo als iemand daar behoefte aan heeft.(ik absoluut niet)

Er wordt hier anders wel vaak vrij gemakkelijk info weggegeven over AS als iemand toch sowieso van plan is om t gaan gebruiken. Dan vind ik dit eenzelfde kwestie.

Maar ja, i'm off. tschüss!
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                    Er wordt hier anders wel vaak vrij gemakkelijk info weggegeven over AS als iemand toch sowieso van plan is om t gaan gebruiken. Dan vind ik dit eenzelfde kwestie.

Maar ja, i'm off. tschüss!
                    Zoiets heet Appels met Peren vergelijken om iets recht te lullen wat krom is. Gebruik van AS en downloaden zijn niet illegaal. Het verstrekken van die producten daar en tegen wel. Ik kan zoveel AS in me huis hebben zonder dat de overheid er iets aan kan doen. Ze kunnen pas ingrijpen op het moment dat ik het zou gaan distributeren. Heel wat anders dan een Illegale ID laten maken en deze gebruiken. Daarnaast is het nog discutabel over de langer termijn gevolgen van AS gebruik jegens gezondheid.

Wat wel feitelijk vast staat is dat je de komende 5 jaar de kans op een fatsoenlijke baan weggooit als je met een vals ID wordt opgepakt. Zoiets komt namelijk in je proces verbaal te staan. Telkens als een bedrijf vraagt voor een brief van goed gedrag kun je deze niet krijgen van de overheid en krijg je de baan niet. En wat gebeurd er als je geen inkomsten hebt? Geen woning, geen auto, geen eten alleen omdat je nu even naar een feestje wilt en niet een jaartje kan wachten? Sommige risico's zijn het gewoon niet waard.
                    Last edited by Falstyr; 25-09-2010, 12:15.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Wat een kut topic met een hoop onzin zeg...

1. Gameface is niet al te bijster intelligent. Althans dat is de indruk die ik had na de kleine trainingsmeet in Den-haag. De posts hier bevestigen dat alleen maar. Jezelf vergelijken met anderen (ashley heeft ook met drugs geëxperimenteerd dus waarom ik niet) getuigt niet van intelligentie.
                      2. ID vervalsen is not done alleen omdat je ergens naar binnen wilt. De boeten van een paar uurtjes in voorarrest met een geldboete stelt inderdaad niks voor. Maar dat er 5 jaar lang een aantekening in je profiel komt te staan waardoor je geen fatsoenlijk werk kunt vinden in de toekomst is gewoon dom. En dan gaan die kut moslims maar janken dat ze geen werk kunnen vinden. Gek heh.
                      3. Mee lopen omdat je "vrienden" wel naar binnen gaan in een bout club als Troje (ja ben er al paar keer geweest) dan zijn dat geen vrienden. Zoals Ashley zegt laten vrienden je niet buiten staan. En ik zou echt niet me toekomst op het spel zetten om als meeloper er achter aan te hobbelen. Gewoon een jaartje naar wachten en kan je ook naar binnen. Een jaar is echt niet lang al lijkt het wel zo op die puberale leeftijd.
                      4. Ben het met veel posts van Beuadien eens. Niet alles. Heb zelf ook XTC en paddos e.d. geprobeerd. Nooit problemen mee gehad. Maar dat spul en de effecten boeit me allemaal niet dus meteen mee gestopt na 1x proberen.
                      5. Zoals General zegt moeten kinderen de ruimte krijgen om fouten te maken en er van leren. Maar er is een grens met het soort fouten dat getolereerd kan worden. Fouten die je toekomst op het spel zetten overschrijd die grens en moeten de ouders of andere instanties ingrijpen indien nodig.
                      1. Hahaha wat een mongool ben jij zeg.. alsof jij zo intelligent bent man. Je hebt alleen een beetje verstand van BB en verder nix man. Heb ik ook ooit gezegd dat ik met drugs wil experimenteren omdat Ashley dat ook doet? Nee, eerst goed lezen. Beaudien zei dat ik bij een de "foute" groep hoor omdat ik GHB wil gaan nemen. Ik zei dat Ashley ook heeft geexperimenteerd en hoort hij nu ook bij de "foute" groep? Eerst lezen voordat je je weer zo opwind.

2. Anabolen ILLEGAAL handelen is not done alleen omdat je beetje kracht wilt en wil stoer doen op wedstrijden. Alsof jij zo een lief gozertje bent.. ja, door je hoge BF zie je er schattig uit door je dikke wangetjes maar jij doet het net zo erg als ik!

3. Ik heb nooit gezegd dat ik met me vrienden mee ging.. ik weet niet hoe je daarbij komt? Paard van Troje boutclub?? Dat komt omdat niemand zoals jouw ziet staan.. dan is elke club bout. Misschien is dat ook de reden waarom je aan iets als LARP doet.. daar zijn ze net zo triest als jij.

Comment

Nice try pubertje. Ik laat om de paar jaar me IQ bij Mensa testen dus kan anderen rustig dommer noemen dan mijzelf. En wat ik wel of niet weet... meer dan jij denkt ventje. BB en voeding is niet het enige wat ik met me leven doe. Heb niet voor niks Logistiek/economisch management als 1 van de vele opleidingen in me CV staan En omdat ik niks in me proces verbaal open heb staan heb ik gewoon verklaring voor goed gedrag kunnen krijgen met de geweldige baan waar ik nu zit Probeer jij eerst maar eens wat te bereiken met je leven voor je commentaar gaat leveren heheh

Punt 2 sla je ook geheel de spijker mis. Kan er dus ook niks zinnigs aan toevoegen omdat het gewoon niet klopt wat je zegt. Ga eerst maar eens leren wat wel en niet klopt/mag. Ik handel niet in AS dus ben niet illegaal bezig

Punt 3. Troje is gewoon een bout club in mijn opvatting. Wat jouw mening over dit geval is boeit totaal niet. Mijn vet% er bij betrekken laat zien hoe zwakzinnig je bent en hoe weinig je echt te melden hebt. Nice try. Probeer het nog eens om inhoudelijk iets zinnigs te vermelden
                        Last edited by Falstyr; 25-09-2010, 12:23.

Comment

Owja.. jij vind je as natuurlijk op de grond of je krijgt het gewoon van de plaatselijke apotheker..

Comment

Kopen is niet illegaal. Downloaden van muziek is ook niet illegaal.
                            verkopen van AS is illegaal. ik doe dat niet.
                            uploaden van muziek is illegaal. daar ben ik wel schuldig aan af en toe als er iets met torrents ipv newsgroeps gedownload wordt.

Toch leuke poging van je...
                            dat was je 2e al. wat wordt je 3e?

Comment

Sterke onderbouwde discussie hier!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Kopen is niet illegaal. Downloaden van muziek is ook niet illegaal.
                                verkopen van AS is illegaal. ik doe dat niet.
                                uploaden van muziek is illegaal. daar ben ik wel schuldig aan af en toe als er iets met torrents ipv newsgroeps gedownload wordt.

Toch leuke poging van je...
                                dat was je 2e al. wat wordt je 3e?
                                Daar ga je al.. zie je nou dat je niet zo een keurige burger bent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X