supermarkt weigert contant geld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    Heb nog nooit gehoord dat deze supermarkt overvallen is en er hangt nu een bordje (een papiertje) met daarop dat het na 18:00 niet meer mogelijk is contant te betalen dus moet je pinnen
    Met andere woorden men verwacht na 18.00 een overval.
    Lijkt mij dat een overval niet aan tijd is gebonden.
    Kan me wel voorstellen als het niet druk is op de weg dat de overvallen hoger zal zijn. Wel vreemd dat je enkel kan pinnen. Er wordt al zeer veel gepint en grote berdagen blijft niet bij de kassa's.

Of dat de keuze van pinnen of contant van de winkelier wettelijk geregeld is zou iki niet weten.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Zitten voor niet willen pinnen is slechte humor. Ze geven er gwoon een mooie draai aan "niet voldoen aan ambtelijk bevel"

Tja dan wordt het toch een paar uurtjes gekalkte muren bekijken.

Ik heb al altijd eens willen opdrukken in jail
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Zitten voor niet willen pinnen is slechte humor. Ze geven er gwoon een mooie draai aan "niet voldoen aan ambtelijk bevel"

komt de politie bij ons niet voor

Comment

Ze zijn toch altijd te laat, ze zijn nog nooit op tijd geweest bij een melding aangezien wij geen eigen politie bureau hebben duurt het meestal lang voordat ze er zijn.

Overigens denk ik niet eens dat ze daarvoor komen en dat ze zeggen neem genoegen met het geld en good luck!
          Calisthenics / Street workout

Comment

heb i geluk gehad normaal belle ze de pliesie

Die baas had geluk, als hij iemand tegenhoudt die denkt dat ie overvallen wordt en er gelijk op mept......of de politie belt......

IJs had gewoon weg kunnen gaan, hij had toch immers al betaald? Dus de politie had nooit voor hem kunnen komen.
            Wel een goeie IJs met je headset op gaan betalen aan de kassa, en gewoon geld neerlegen en zeggen "is goed zo hoor, doei!" haha topper ben je.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Die baas had geluk, als hij iemand tegenhoudt die denkt dat ie overvallen wordt en er gelijk op mept......of de politie belt......
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Is die winkelier uberhaupt wel verplicht om te leveren?

Als ik wat verkoop en die gast heb een vuilniszak vol met kleingeld die ik aan de straatstenen niet kwijt word?
                Goeie ouwe tijd. Geen belasting. En alles chill.
                Maar ja ken nie alles met duppies betalen.. Hey gast ga ff wisselen as je het zo graag wil hebbe.

Zaken gaan goed hoef niet meer tot 7. Ik ken na 6uur voortaan gaan wieberen. Dus as je wat wil hebbe mot je tussen 6 en 8 je ff bij Marieke zijn. Je ken dan wel alleen pinne. Want ik ben namelijk een bietje zuinig op Marieke. En ik wil geen gat in d´r hoofd voor een paar lullige grijpstuivers.

Komt datzelfde gassie weer aan. Meent lollig te zijn. Heppie 500E bij zwaaiend de winkel in. Mot net die Junkie achter in de hoek koffie leuten en die ziet die 500e. En die wil die wel heel graag hebbe. Trek zijn messie en zet dat bij Marieke oppe keel..

Links ken ze geen oorbellen meer dragen.
                De kruideniers winkel van pa heb ik nog. Marieke is bij me weg. Och die meid van kassa 3 is ook nie slecht.Die illegale handel heb ik ook weer opgepakt. Kost me mijn reputatie maar mijn personeel is wel veilig.
                Da gassie woont niet meer in ons dorp.
                maar je herken hem toch nie meer. Misschien aan z´n oor.
                Daar is een stuk uit.

Ik moet wel eens lachen als ik een van die kleine kids een appel geef.
                Die krijgt een happie van appie zeggen ze dan.. DE moeders zeggen dan maar niks want de appel is wel gelijk half op. Tja de meeste hebben bij me in de winkel gewerkt.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  Ja ik ben geweest ik moest toevallig 20.10 betalen en ik had dus 20.50 bij mij dus ik leg het neer (had ook mijn headset op) en ik zeg het is zo goed.
                  Ik mijn kwark/kip nootjes en nog wat dingen in tas gegooid en liep weg.
                  Buiten bij mijn fiets werd ik tegengehouden (door de baas) om alsnog te gaan pinnen overigens gewoon die 20.10 betaalt toen en die 20.50terug gekregen
                  Om alles eens na te vragen bedoel ik.
                  Of en welke boodschappen je deed vond ik minder boeiend...............
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X