Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke ja hier zaten we met de 100 die gehaald moest worden. ik weet wel een bedrijf die het waarschijnlijk kan bedrukken. ik zal morgen is even belle kijken wat de mogelijk heden zijn. maar ik zo ver ik weet hoeven we er daar niet minimaal 100 te bestellen. ik zal morgen even meer laten weten.

Comment

Daar is niks aan te verdienen.

De tijd die je ermee bezig bent gaat weinig opleveren, en hoeveel leden kopen dan zo een shirt 10 mensen?
      Als je er een 100 zou kunnen verkopen dan word het interessant, anders niet.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je houdt er ook altijd wat over lijkt me, ivm de maten.

Comment

ik wil een exemplaar..
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Daar is niks aan te verdienen.

De tijd die je ermee bezig bent gaat weinig opleveren, en hoeveel leden kopen dan zo een shirt 10 mensen?
            Als je er een 100 zou kunnen verkopen dan word het interessant, anders niet.
            ik hoef er zelf ook niets aan te verdienen hoor. wil zelf gewoon ook graag zoon shirt. ik denk dat dat hier voor de meeste mensen zo is. dus als we gewoon ons best doen komt het vast wel goed

Comment

Originally posted by N13lZ View Post
              ik hoef er zelf ook niets aan te verdienen hoor. wil zelf gewoon ook graag zoon shirt. ik denk dat dat hier voor de meeste mensen zo is. dus als we gewoon ons best doen komt het vast wel goed

Succes ermee. Ik denk dat je het snel zat word, het beantwoorden van mails, regelen van betalingen, het opsturen van de shirts, opslag etc etc.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Respect voor het ontwerk maar ik vind het te kermis achtig en te zwart met die dikke band eronder naar mijn mening moet het wel eenvoudig blijven.

Tevens moet het shirt zo zitten dat je body er goed in uitkomt en niet zo een standaard slobberding.
                E30,-euro is aan de hoge kant.

Hoe meer je besteld hoe goedkoper de shirts worden btw.

Denk dat je dan aan een oplage van min. 500 moet denken dat je dan echt voordelig uit bent.
                Ik ben er een tijdje terug ook mee bezig geweest en had wat besteld via het internet de shirts zaten echt waardelood en kwaliteit was kut!

Bij de WE verkopen ze basic shirt die zitten als gegoten en hebben ze in grijs/zwart en wit maybe is het een idee om die in te kopen en dan daarmee naar een drukker te gaan?
                Eerste 100 zijn meestal het duurst daarna wordt het peanuts.
                Geloof dat die iets van E7,50 per stuk zijn of zoiets
                Last edited by Kevin72; 16-01-2011, 13:09.
                Face your demons...........

Comment

een probeersel van mij. redelijk strak gehouden.

Comment

Haha..ik dacht even een vraag te stellen of er t-shirts waren...
                    Geweldig dit zeg..

Comment

Dat ontwerp van Falstyr zou dik op de rug van deze polo zijn.

B&C Collection, Witte heren Polo Cinnamon bedrukken

Is dan nog de vraag of iedereen liever een shirt heeft of zoiets als dit.

Comment

Ik begrijp dat er vroeger ook al een topic was over Bodynet t-shirts en dat er te weinig belangstelling voor was.

Ik hoop dat het deze keer dan wel lukt.

Er zitten leuke ontwerpen bij dus dat moet geen probleem zijn lijkt mij..

Ik zou er wel 2 willen als ze er gaan komen...

Comment

ik ben wel bereid om 30 euro te betalen voor zo'n shirt mits hij lekker zit natuurlijk
                          BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Waarom niet gewoon met z'n allen een goed ontwerp bedenken waar we allemaal blij mee zijn en ieder voor zich laat er 1 of meer drukken. Dan heb je heel dat gedoe niet en loop je toch met hetzelfde logo rond.

Ik vind die van Falstyr zeker niet verkeerd maar mag wel verfijnt worden.

Comment

Bij mijn oude sportschool hadden ze sleeveless t-shirts zonder mouwen. (Dus echt van dunne stof) Het moeilijke hiervan is dat het shirt lang moet zijn maar wel nauw sluitend en het gat van de armen redelijk klein (anders krijg je zo'n trailer trash shirt)...

@ Falster:
                              ff een tip van een (oud) DTP-er... Het ontwerp is super maar ik heb drie aandachtspunten die zo'n ontwerp strakker kan maken.

1. probeer te "lijnen" dwz dat alle onderdelen in het shirt in het verlengde van elkaar liggen. Dus bijvoorbeeld de G moet ter hoogte zijn van de arm links, en de D gelijk aan de rechter arm. De Halter eronder kan weer ter hoogte zijn van de rug. Eigenlijk moet je vierkanten over het ontwerp kunnen leggen waar verschillende onderdelen binnen vallen.

2. De stijl van een ontwerp moet of geheel hetzelfde zijn, of er heel uitspringen. De kleuren bijvoorbeeld in de tekst zou dus hetzelfde zijn als in het ontwerp (ook omdat kleuren (vroeguh) het drukken duurder maken moet het altijd functioneel zijn), dus in dit geval geen kleur. Of het zou echt moeten opvallen, dus een felle kleur erin. Nu komt het een beetje rommelig over.

Even aanvullen met iets positiefs, wat je hebt gedaan met de vorm, die aansluit bij de vorm van de rug, of de rug zelf accentureert is echt cool!!
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Mss eentje zonder mouwen en eentje met mouwen die je bv ook aandoet als je inkopen doet voor eten , zien ze direct dat je heel de supermarkt gaat leegkopen haha maar goed bezig jongens laten we dit actief houden en met een goed shirt aankomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X