Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klopt mensen zegggen ja ik wil maar puntje bepaald haken ze af dat was ook meerendeels het probleems volgens mij

Comment

• dan tekenen ze maar iets zodat ze eraan vast zitten hahaha
      ik weet het zit mijn zin door te drammen

Comment

• maak een polll aan dan?
        miss is er genoeg animo en bedenk dan een systeem.
        zijn denk genoeg mensen die je er bij willen helpen

Comment

• Originally posted by Yves View Post
          dat is inderdaad een top idee maar zal daar animo voor zijn?

Doel je op team bodynet met wedstrijdbodybuilders?....Ben je snel klaar mee...hoeveel wedstrijdbodybuilders hebben we hier? 3 of maximaal 5? En dan ben ik de enige die regelmatig aanwezig is.

Shirts ? Denk het niet....tenminste.....Ik heb verder geen interesse. Vond het ontwerpen van SV wel leuk, meer niet hoef geen reclame te lopen voor dit forum, haha.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
            maak een polll aan dan?
            miss is er genoeg animo en bedenk dan een systeem.
            zijn denk genoeg mensen die je er bij willen helpen
            ey grote vriend ik ben een computer leek weet niet hoe ik het aan moet maken en heb een eigen zaak dus heb al zo weinig tijd

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Doel je op team bodynet met wedstrijdbodybuilders?....Ben je snel klaar mee...hoeveel wedstrijdbodybuilders hebben we hier? 3 of maximaal 5? En dan ben ik de enige die regelmatig aanwezig is.

Shirts ? Denk het niet....tenminste.....Ik heb verder geen interesse. Vond het ontwerpen van SV wel leuk, meer niet hoef geen reclame te lopen voor dit forum, haha.
              jah daarom te weinig animo helaas maar als je paar jaar geduld heb dan kom ik eraan ok

Comment

• haahahah Yves ooit zal je met zo shirtje rondlopen heb geduld dit kan nog jaarenn duuren!! ahahah

Comment

haahahah Yves ooit zal je met zo shirtje rondlopen heb geduld dit kan nog jaarenn duuren!! ahahah
                  jah toch ooit op het podium wie niet durft te dromen jah toch

Comment

jah daarom te weinig animo helaas maar als je paar jaar geduld heb dan kom ik eraan ok

haha, nee hoor.....over een paar jaar ben jij hier ook weg. Let maar op. Dus ook jij geen shirtje

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                      haha, nee hoor.....over een paar jaar ben jij hier ook weg. Let maar op. Dus ook jij geen shirtje
                      haha want?

Comment

• Ik zou er misschien wel eentje kopen, als het strak en mouwloos is en met een leuke print.
                        Misschien.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

haha want?
                          Hoeveel mensen zitten nou echt hier langer dan 2 jaar op het forum, dan verder kijken naar 2,5 jaar 3jaar 3,5jaar enz het is een harde stijgende lijn naar beneden vooral mensen die voorstellen en dan nog 1 a 2 posts doen en dan zijn ze weg
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• ahah jaa mooi meestal zie je ze rond de zomer allemaal aanmelden omdat ze iets willen weten of sixpackies enz. omdat ze te lui zijn om het optezoeke
                            noem geen naamen aaha

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                              Hoeveel mensen zitten nou echt hier langer dan 2 jaar op het forum, dan verder kijken naar 2,5 jaar 3jaar 3,5jaar enz het is een harde stijgende lijn naar beneden vooral mensen die voorstellen en dan nog 1 a 2 posts doen en dan zijn ze weg
                              is ook misschien wel zo maarja ok dan geen shirts

Comment

ahah jaa mooi meestal zie je ze rond de zomer allemaal aanmelden omdat ze iets willen weten of sixpackies enz. omdat ze te lui zijn om het optezoeke
                                noem geen naamen aaha
                                Jawel BFS, wel namen noemen SVP, maar ben je morgen klaar dan met alle namen noemen? hoeveel pagina's wordt de post lang dan? hahaha.

succes he, begin maar vast.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X