Tsunami Japan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• riChard U mAD BRahh??

Come @ me Bro

Ga maar lekker net als bekjamm er van tussen ker0l.

Comment

• Originally posted by QuiX View Post
      van falstyr kunnen wij veel leren ! beetje respect is hier wel op zijn plaats.
      maar jouw reactie's trekken op niets..
      gij hebt geluk iig dat ik geen moderator ben..
      jij verziekt het forum !
      Ga jij nou maar lekker trainen,en blijf ook ontopic lulletje rozenwater!

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
        http://forum.bodynet.nl/algemeen/44852-koffie.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-shame-on.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...aas-brood.html
        dit topic

om maar enkele voorbeeldjes te noemen
        imho ben je één van de drie clowns op dit forum, al is eentje gelukkig weer pleite.

Overigens denk ik, dat het merendeel zich wel zal kunnen vinden in mijn mening dat jij nogal een clown bent.
        wie is de 3e clown?
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Niks met realiteit te maken. Je verdraait het om je eigen scheve complot theorieën in leve te houden. Je zegt dat velerlei mensen "dom" zijn als ze geloven dat er niks bedreigend gaande is en vanzelf overwaait. Maar diezelfde redenatie kan ik omdraaien. Jij gelooft zeker die hysterische sensatie zoekende media zoals die in het begin gaande was. Dingen opblazen en erger maken dan het werkelijk is. Zelf even google gebruiken en allerlei info opzoeken + de verhalen van niet_hier die in Japan woont geeft wel een realistisch beeld. Problemen zijn nog niet voorbij, maar lang niet zo erg als velen beweren.
          Goh google nou daar winnen we de strijd mee hoor!!
          Nee ik hou in de gaten wat er gaande is,dat is heel iets anders als moord en brand schreeuwen.

Zeg google jij effe wat er over reactor 2 voor nieuws is nu,loopt de pan al over?

Comment

• "De waarheid is dat zelfs in een best-case scenario de gevolgen voor het milieu en de mensen in dat deel van Japan enorm zijn. De potentiële impact van een worst-case scenario zijn gewoonweg niet te vatten voor de meeste mensen", zegt Philip White van het Nuclear Information Center aan het Japanse nieuwsagentschap Kyodo.

"Om u een aanwijzing te geven van de hoeveelheid radioactief materiaal waar het om gaat: de totale capaciteit van de drie reactoren die in gebruik waren op het moment van de ramp is twee keer groter dan die van de reactor in Tsjernobyl. En dan rekenen we daar niet eens de radioactiviteit van de baden met gebruikte splijtstofstaven bij van alle zes de reactoren."

"Het gevaar dat daar iets catastrofaal mee gebeurt is niet verkleind sinds de tsunami. Bovendien gaat het in het beste geval erg lang duren voor de situatie onder controle komt. En zelfs het vrijkomen van een fractie van wat daar ligt aan radioactieve materialen zal een enorm gevolg hebben voor de Japanners en het milieu."
            There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
              Goh google nou daar winnen we de strijd mee hoor!!
              Nee ik hou in de gaten wat er gaande is,dat is heel iets anders als moord en brand schreeuwen.

Zeg google jij effe wat er over reactor 2 voor nieuws is nu,loopt de pan al over?
              Niet zo dom lullen ventje. Als je weet hoe google werkt kun je allerlei (overheids)instellingen raadplegen en onderzoek doen naar de reactoren, uitstralingen en veel meer om tot een compleet beeld te komen. Dat jij niet weet hoe je internet moet gebruiken om informatie te verzamelen en dat gebruiken om tot propere conclusies en inzichten te komen omdat je daar het intellect voor te kort komt kan ik niks aan doen.

Ga maar lekker met je pikkie spelen en dom lopen trollen met je onzin. Schijnbaar hoeven we van jouw niks hoogstaands meer te verwachten.

Comment

• Let nou maar gewoon op,je zult nog veel van mij opsteken hier op bodynet kereltje.

Comment

Let nou maar gewoon op,je zult nog veel van mij opsteken hier op bodynet kereltje.
                  Lol...
                  Sorry hoor onze vriend fallus heeft zo enorm veel kennis.
                  Ik denk niet dat je daar tegen op kunt. Ik hoop het wel want dan ben jij een goede aanvulling aan BN.
                  En zoals je nu doet dus niet.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                    wie is de 3e clown?
                    't begint met een b... de rest kun je zelf wel invullen.

En het is geen beaudien
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Let nou maar gewoon op,je zult nog veel van mij opsteken hier op bodynet kereltje.

Jeetjemina, Richard.
                      Ik vind je de laatste tijd enorm irritant worden, sorry dat ik het zeg.
                      Ieder zijn mening, jij de jouwe, zij die van hen. Punt.
                      Je wordt door dat gedram van je echt niet geloofwaardiger en bovendien merk ik dat het veel mensen irriteert en waarom doe je dat nou?
                      Je zit iedereen maar af te zeiken en rare naampjes te geven en te kleineren.
                      Doe gewoon.
                      Ik zie bijna geen normale post meer van je, eerlijk gezegd.
                      Last edited by Beaudien; 29-03-2011, 09:36.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

't begint met een b... de rest kun je zelf wel invullen.

En het is geen beaudien
                        nibor begint met een n hoor

Comment

• Originally posted by STED View Post
                          Okey, 4 clowns dan, al bedoelt nibor het volgens mij wel goed, het komt alleen af en toe wat simplistisch over.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                            hahaha i like

Comment

Okey, 4 clowns dan, al bedoelt nibor het volgens mij wel goed, het komt alleen af en toe wat simplistisch over.
                              beeps

Comment

• Word weer aardig verziekt dit topic. Bedankt daarvoor.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X