Dat botten is dus niet zo handig..
Nog Runescape spelers?
Collapse
X
-
Originally posted by karwan2 View Postepic bot gaat je scammen tot je veel geld hebt is mij 10x gebeurt maar gelukkig recovery questions etc
eerst de skills halen dan epicbot de-instaleren en dan gewoon volle bak geld op zetten.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postweet ik, veel verhalen op internet gehoord, ik ga max 5-6m erop maken en als dat erboven komt dan zet ik dat overige op mijn andere acc.
eerst de skills halen dan epicbot de-instaleren en dan gewoon volle bak geld op zetten.Lost all i got
Comment
-
85 fishing w000!!!
nu effe strength botten, atm 60....
@karwan... waar bot jij je melee skills?Last edited by gain is pain; 26-04-2011, 17:17.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
-
Ik speel het ook weer WoW, maar puur ter hersendood vermaak, aangezien ik weinig hersenactiviteit nodig heb voor zulke spellen en dat is momenteel zeer gewenst! Haha . Blacks Ops laggt nogal op mijn pc en loopt regelmatig vast, dus maar weer met WoW begonnen.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk speel het ook weer WoW, maar puur ter hersendood vermaak, aangezien ik weinig hersenactiviteit nodig heb voor zulke spellen en dat is momenteel zeer gewenst! Haha . Blacks Ops laggt nogal op mijn pc en loopt regelmatig vast, dus maar weer met WoW begonnen..
Server ?
Comment
-
Kwam vanmiddag een gozer naar me toe op Runescape. Voegt ie me toe, begint hij ineens in private chat te zeggen dat hij een deal voor me heeft. Ik dus vragen wat, zegt hij dat hij een member account heeft dat hij aan mij wil verkopen. Ik geloof hem niet en hij geeft mij zijn inloggegevens! ik dus gelijk kijken en het was een super pro account Nu heb ik dat account dus voor 30k van hem overgekocht en gelijk recovery en pass veranderd. Nu weet ik niet hoe die gozer het heeft gedaan maar die heeft nu volgens mij weer zijn account terug gejat :S Hoe kan dat als de recovery en pass zijn gewijzigd?Building to a better me
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-