Nog Runescape spelers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat botten is dus niet zo handig..
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
      epic bot gaat je scammen tot je veel geld hebt is mij 10x gebeurt maar gelukkig recovery questions etc
      weet ik, veel verhalen op internet gehoord, ik ga max 5-6m erop maken en als dat erboven komt dan zet ik dat overige op mijn andere acc.

eerst de skills halen dan epicbot de-instaleren en dan gewoon volle bak geld op zetten.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        weet ik, veel verhalen op internet gehoord, ik ga max 5-6m erop maken en als dat erboven komt dan zet ik dat overige op mijn andere acc.

eerst de skills halen dan epicbot de-instaleren en dan gewoon volle bak geld op zetten.
        goedzo doe ik ook maar wel opassen man
        Lost all i got

Comment

Damn...

Mijn char.
          bot/speel niet meer. Had 300M geld.
          Buddy van mij bot er op.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Heb het jaartje gelden nog gespeeld maar account werd gehackt dus ben er maar mee gekapt...

Comment

Originally posted by laurann View Post
              Damn...

Mijn char.
              bot/speel niet meer. Had 300M geld.
              Buddy van mij bot er op.
              netjes man can i have sume mils plox
              Lost all i got

Comment

85 fishing w000!!!

nu effe strength botten, atm 60....

@karwan... waar bot jij je melee skills?
                Last edited by gain is pain; 26-04-2011, 17:17.

Comment

Originally posted by Tommetje View Post
                  lang gespeeld, maar toen ik er achter kwam dat je kon zien hoeveel uur je er achter heb gezeten, heb ik uitgerekend hoeveel ik had kunnen verdienen als ik die tijd had gewerkt. Ben er sinds dien nooit meer op geweest.
                  Hoe zie je dat dan ? haha.

Comment

Wat is Runescape dan? Klinkt wazig met al die punten.

Iemand van college speelde World of Warcraft, na 2 weken nooit meer gezien en hoorde later dat die gestopt was met de opleiding.
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

Ik speel het ook weer WoW, maar puur ter hersendood vermaak, aangezien ik weinig hersenactiviteit nodig heb voor zulke spellen en dat is momenteel zeer gewenst! Haha . Blacks Ops laggt nogal op mijn pc en loopt regelmatig vast, dus maar weer met WoW begonnen..
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Ik speel het ook weer WoW, maar puur ter hersendood vermaak, aangezien ik weinig hersenactiviteit nodig heb voor zulke spellen en dat is momenteel zeer gewenst! Haha . Blacks Ops laggt nogal op mijn pc en loopt regelmatig vast, dus maar weer met WoW begonnen..

Server ?

Comment

kappe met WoW dat wordt maar lekker verteld in het game noob topic, dit topic gaat over runescape

Comment

Kwam vanmiddag een gozer naar me toe op Runescape. Voegt ie me toe, begint hij ineens in private chat te zeggen dat hij een deal voor me heeft. Ik dus vragen wat, zegt hij dat hij een member account heeft dat hij aan mij wil verkopen. Ik geloof hem niet en hij geeft mij zijn inloggegevens! ik dus gelijk kijken en het was een super pro account Nu heb ik dat account dus voor 30k van hem overgekocht en gelijk recovery en pass veranderd. Nu weet ik niet hoe die gozer het heeft gedaan maar die heeft nu volgens mij weer zijn account terug gejat :S Hoe kan dat als de recovery en pass zijn gewijzigd?
                            Building to a better me

Comment

Reqovery heb je al gewist of moest de 14 dagen er nog overheen gaan omdat hij die al had ingesteld, zo ja dan duurt het 14 dagen om het te veranderen en andere manieren zijn: de 3 passwords invullen naar waarheid, e-mail adressen invullen etc...

Comment

hmm das dan kut van mijn 30k achja nvm.. nunet weer ff full guthix verkocht, ik ga maar eens zamorak halen.
                                Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X