Hoe willen de dames graag worden versiert?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FlorisPL View Post
    Ga dan maar snel naar de keuken dan praat ik wel met je over die toeters van je.

Er is tussen ons niets dan ergernis. Heel onverstandig om dan met mij naar de keuken te willen.
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Hmpf wat een verwijfd gezeur. Het lijkt de Tina of de Breakout wel.
      Zijn jullie nu echte testosteron-bonken? Je weet toch wel een beetje hoe het werkt?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Haha, Patricia is er eentje die alleen mannen wil die ze zelf uitnodigd met wat oogcontact

Ik vind het altijd wel mooi hoe vrowen over het hele gebeuren denken moet ik zeggen. Zo was eens een vrouw compleet verrast omdat we haar vertelden dat versieren meestal niet spontaan is, maar een goed uitgewerkt plan. Wat hebben wij gelachen, er werd bij haar echt een droom aan diggelen geslagen.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Nou dames zeg het maar (en wel even eerlijk)Kijken of wij mannen nog wat kunnen leren?
          Bring it on!

Ik kijk al enige tijd mee op Bodynet en ik zal voor het eerst reageren. Ik ben ooit versierd op een hele leuke manier. Het was zo'n 11 jaar geleden tijdens millenium 1 januari. Gezellig met een vriendin in de kroeg en daar staat hij! Hij komt op mij af en probeert mij op van alle mogelijke manier te versieren. Ik was vrij nuchter die avond. Zegt hij op een gegeven moment: Jij bent echt moeilijk te versieren zal ik voortaan ballonnen en slingers mee nemen of zal ik je meenemen naar een mooi land en daar kameel gaan rijden???!!!! Ik vond dat wel leuk hoe hij zijn best deed voor mij...... Telefoonnummers uitgewisseld en nu inmiddels 11 jaar samen, 7 jaar getrouwd en 2 dochters verder!!!!!!!!!!!! Dus nee Levensgenieter ik ben inmiddels niet meer te versieren!!!!!!

Comment

Levensgenieter probeert het toch

Btw, is dit nu alweer zo'n versier topic? was er toch al?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Levensgenieter probeert het toch

Btw, is dit nu alweer zo'n versier topic? was er toch al?

Zal hij het dan zo slecht doen bij de vrouwen/dames dat hij dit zo zal vragen??

Comment

@ levensgenieter

Hoe versier jij graag de dames dan? Gezien jij het graag van ons de dames wilt weten zodat je er misschien wellicht iets aan hebt.....maar vertel eens hoe zit het met jou??? Hoe versier jij een dame? Of versier je niet meer omdat je (zo te zien in je profiel) reeds getrouwd bent.....

Comment

met een beetje humor ....
                  interesse en respect vind ik ook belangrijk...

Comment

Nee versieren is voor mij verleden tijd.Vind het wel grappig om te zien hoe de dames er andere meningen erop nahouden dan de mannen in het topic hoe versier jij de dames.Dus waarschijnlijk slaan de meeste mannen de plank mis.

Comment

Het heeft geen zin om te weten wat een vrouw boeit om versierd te worden, blijf je gewoon jezelf dan tref je uiteindelijk een vrouw aan die valt op wie je bent, ga je je anders voordoen alleen maar met het doel te versieren dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een vrouw die absoluut niet bij je past, da's ook niet fijn denk ik dan.....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Het heeft geen zin om te weten wat een vrouw boeit om versierd te worden, blijf je gewoon jezelf dan tref je uiteindelijk een vrouw aan die valt op wie je bent, ga je je anders voordoen alleen maar met het doel te versieren dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een vrouw die absoluut niet bij je past, da's ook niet fijn denk ik dan.....
                        Gewoon jezelf blijven dus..

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          Voor een avondje maakt het niet uit. Als je op zoek bent naar iets op langer termijn dan heb je gelijk.

Comment

fallus onze gentleman, die de vrouwen de grot in sleept met z'n knots

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                              .Dus waarschijnlijk slaan de meeste mannen de plank mis.

Ja, en niet alleen qua versieren, dan hebben we het nog niet over het bed.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ja, en niet alleen qua versieren, dan hebben we het nog niet over het bed.
                                vandaar dat ie zo kraakt. Moet er extra planken bij slaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X