Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zoals met alles wordt er te veel activiteit verwacht. geen wonder dat jullie altijd teleurgesteld zijn :P
Whahaha! Niet meer sinds ik de juiste vent heb gevonden, Fallus.
Maar ik heb wel ondervonden dat de veel mannen met een "grote" mond niet heel veel waarmaken van de gewekte verwachtingen.
Jij als "oerman", ik ben heel erg benieuwd!!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Whahaha! Niet meer sinds ik de juiste vent heb gevonden, Fallus.
Maar ik heb wel ondervonden dat de veel mannen met een "grote" mond niet heel veel waarmaken van de gewekte verwachtingen.
Jij als "oerman", ik ben heel erg benieuwd!!
daarom wek ik nooit verwachtingen en zeg juist het tegenovergestelde. Dan kan het alleen maar mee vallen
Dat is niet wat ik typte
Is meestal wel leuk als er moeite voor je gedaan wordt. Het is vaak alleen nutteloos
Het is niet wat je typte, maar het is wel de waarheid? Anyway, ik denk dat dit topic niet zozeer gaat over versieren, maar misschien meer over aantrekkingskracht, jij weet al van te voren of je een man leuk vindt of niet, maar wat als zijn ´versier´ praatjes saai zijn..
Jij ziet het al meteen of je een man leuk vindt, ben wel benieuwd waarop je dat dan baseert (met andere woorden, je zegt wel dat het verhaaltje niet belangrijk is, maar zie je toch lichtelijk verkeerd volgens mij). En ja, doe maar alsof het de tina is^^
Jij ziet het al meteen of je een man leuk vindt, ben wel benieuwd waarop je dat dan baseert
Ik typte dat van tevoren vast staat of ik iemand wel/niet interessant vindt, ofwel: of ik wel/niet meer van die persoon wil weten. Dat is wéér wat anders dan leuk vinden.
Het begint allemaal met die sexuele aantrekkingskracht. Die is er, of die is er niet. Niets aan te veranderen, ook niet dmv mooie praatjes.
En als die aantrekkingskracht er niet is, zal het hooguit gewoon beschaafd gezellig zijn, maar niet meer dan dat.
Het begint allemaal met die sexuele aantrekkingskracht. Die is er, of die is er niet. Niets aan te veranderen, ook niet dmv mooie praatjes.
En als die aantrekkingskracht er niet is, zal het hooguit gewoon beschaafd gezellig zijn, maar niet meer dan dat.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment