Hoe willen de dames graag worden versiert?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    vandaar dat ie zo kraakt. Moet er extra planken bij slaan

En dan goed spijkeren, he!!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      En dan goed spijkeren, he!!
      zoals met alles wordt er te veel activiteit verwacht. geen wonder dat jullie altijd teleurgesteld zijn :P

Comment

zoals met alles wordt er te veel activiteit verwacht. geen wonder dat jullie altijd teleurgesteld zijn :P

Whahaha! Niet meer sinds ik de juiste vent heb gevonden, Fallus.
        Maar ik heb wel ondervonden dat de veel mannen met een "grote" mond niet heel veel waarmaken van de gewekte verwachtingen.
        Jij als "oerman", ik ben heel erg benieuwd!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Is dit uit eigen ervaring?En altijd lijkt me wat overdreven.

Comment

Whahaha! Niet meer sinds ik de juiste vent heb gevonden, Fallus.
            Maar ik heb wel ondervonden dat de veel mannen met een "grote" mond niet heel veel waarmaken van de gewekte verwachtingen.
            Jij als "oerman", ik ben heel erg benieuwd!!
            daarom wek ik nooit verwachtingen en zeg juist het tegenovergestelde. Dan kan het alleen maar mee vallen

Comment

daarom wek ik nooit verwachtingen en zeg juist het tegenovergestelde. Dan kan het alleen maar mee vallen
              En nu maak je me natuurlijk nieuwsgierig..............

Comment

Komop Fallus maak er gek!

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                  Komop Fallus maak er gek!

heb je weer rode oortjes??

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Haha, Patricia is er eentje die alleen mannen wil die ze zelf uitnodigd met wat oogcontact
                    Dat is niet wat ik typte
                    Is meestal wel leuk als er moeite voor je gedaan wordt. Het is vaak alleen nutteloos

Comment

heb je weer rode oortjes??
                      Is door een grote neger in zijn oor genomen. vandaar dat het zo rood is. Kinky gast die levensgenieter.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Dat is niet wat ik typte
                        Is meestal wel leuk als er moeite voor je gedaan wordt. Het is vaak alleen nutteloos
                        Het is niet wat je typte, maar het is wel de waarheid? Anyway, ik denk dat dit topic niet zozeer gaat over versieren, maar misschien meer over aantrekkingskracht, jij weet al van te voren of je een man leuk vindt of niet, maar wat als zijn ´versier´ praatjes saai zijn..

Jij ziet het al meteen of je een man leuk vindt, ben wel benieuwd waarop je dat dan baseert (met andere woorden, je zegt wel dat het verhaaltje niet belangrijk is, maar zie je toch lichtelijk verkeerd volgens mij). En ja, doe maar alsof het de tina is^^
                        Last edited by Silk; 11-05-2011, 18:08.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                          Jij ziet het al meteen of je een man leuk vindt, ben wel benieuwd waarop je dat dan baseert
                          Ik typte dat van tevoren vast staat of ik iemand wel/niet interessant vindt, ofwel: of ik wel/niet meer van die persoon wil weten. Dat is wéér wat anders dan leuk vinden.

Het begint allemaal met die sexuele aantrekkingskracht. Die is er, of die is er niet. Niets aan te veranderen, ook niet dmv mooie praatjes.
                          En als die aantrekkingskracht er niet is, zal het hooguit gewoon beschaafd gezellig zijn, maar niet meer dan dat.

Comment

Aaahhhwwww, zie ik hier iets moois? Moet ik zijn nummer voor je vragen, of durf je het zelf?
                            nieuwe ben een kerel maar je mag zijn nummer best vragen voor jezelf (stiekem wil je wel)
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Het begint allemaal met die sexuele aantrekkingskracht. Die is er, of die is er niet. Niets aan te veranderen, ook niet dmv mooie praatjes.
                              En als die aantrekkingskracht er niet is, zal het hooguit gewoon beschaafd gezellig zijn, maar niet meer dan dat.
                              Yep, zo denk ik er ook over
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Moraal van't verhaal, je moet dus een knappe kerel zijn en niet al te dom/saai overkomen

gelukkig dat dit geen waar is, anders had ik nooit een meisje gehad ^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X