zou ooit nog wel is heel t magazijn van een ak 47 achter elkaar leeg willen knallen
vuurwapen schieten
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostIs het duur ? krijg (leen) je een wapen van de vereniging waar je mee mag schieten ?
Sportschutters | Rijksoverheid.nl
Een sportvereniging heeft een verlof om wapens en ammo te hebben die mensen kunnen gebruiken. De echte fanatiekelingen zullen in de loop der tijd een eigen particulier verlof aanschaffen en bijbehorende wapens.
Daar uit valt te concluderen dat Bruce hoogstwaarschijnlijk gebruik maakt van de wapens/ammo die de vereniging ter beschikking heeft
Comment
-
Begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen of mensen uberhaupt weten hoe het internet werkt.
Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss
wordt een X proberen▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
YouTube - ‪Fat Guy Shooting Gun‬‏
en
YouTube - ‪Man shoots his pants off with a shotgun‬‏ (geniaal)
tosh.o is egt * trouwens :P filmpjes wel ok, hij niet :P
Comment
-
Originally posted by JCorte View Postleon heeft precies de zelfde lijst als mij... ik ben in afghanistan geweest.. daar waren eigenlijk alle wapens voor handen op de schietbaan... de amerikanen zaten daar.. australiers britten etc... heb met van alles geschoten daaar steyr augs, shotguns, m4, ar15 m16 ak47 van die gekke afghanen zelf daar...:P"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostMet bits, bytes en een kabeltje toch?
Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss
wordt een X proberen
kijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maareen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
Maar heb er nooit aan gedacht voor dit topic, eens. Lijkt mij wel leuk voor een X.
Wat ook leuk om een X doen is Ferrari rijden.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
jammere aan ferrari rijden: zit iemand bij en je mag niet hader dan 130 ofzo. dus niet echt trippen.
heb wel een x al die andere shizle gedaan. hele dag bezig geweest, maar is niet zo gaaf als het lijkt. kost wel vrekte veel. zou ik achteraf liever hele dag hebben gepaintballed of boogschieten/ vlotbouwen, etc. das wel kicken denk ik.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment