vuurwapen schieten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zou ooit nog wel is heel t magazijn van een ak 47 achter elkaar leeg willen knallen

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Is het duur ? krijg (leen) je een wapen van de vereniging waar je mee mag schieten ?
      Begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen of mensen uberhaupt weten hoe het internet werkt. Het is makkelijk om binnen paar tellen info te hebben die je zoekt.

Sportschutters | Rijksoverheid.nl

Een sportvereniging heeft een verlof om wapens en ammo te hebben die mensen kunnen gebruiken. De echte fanatiekelingen zullen in de loop der tijd een eigen particulier verlof aanschaffen en bijbehorende wapens.

Daar uit valt te concluderen dat Bruce hoogstwaarschijnlijk gebruik maakt van de wapens/ammo die de vereniging ter beschikking heeft

Comment

Begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen of mensen uberhaupt weten hoe het internet werkt.
        Met bits, bytes en een kabeltje toch?

Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss

wordt een X proberen
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Even wat verplaatst.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

waarom zou je als militair met een ar15 gaan schieten ar15 is meer voor het normale publiek ( schiet er zelf mee op de schiet vereniging hier in veghel)
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

YouTube - ‪Fat Guy Shooting Gun‬‏
              en
              YouTube - ‪Man shoots his pants off with a shotgun‬‏ (geniaal)

tosh.o is egt * trouwens :P filmpjes wel ok, hij niet :P

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                leon heeft precies de zelfde lijst als mij... ik ben in afghanistan geweest.. daar waren eigenlijk alle wapens voor handen op de schietbaan... de amerikanen zaten daar.. australiers britten etc... heb met van alles geschoten daaar steyr augs, shotguns, m4, ar15 m16 ak47 van die gekke afghanen zelf daar...:P
                respect hoor en zeker bruut om met zulke wapens geschoten te hebben!
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  Met bits, bytes en een kabeltje toch?

Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss

wordt een X proberen

kijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel

idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    kijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel

idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
                    Zijn idd H#%re wapens.. Voor het 1e jaar wel leuk. 1e jaar kun je je dan mooi orienteren op wat je beter ligt. Revolver, pistool of geweer. Dus zoveel mogelijk met verschillende types gaan schieten. Ook is het soms mogelijk om eens met een wapen van een mede-lid te schieten. Ook is het aan te raden om eens een avond aanwezig te zijn bij het schoonmaken van de club-wapens. Zeer leerzaam.

Comment

effe off-topic.. hoe plaats ik youtube filmpje?

Comment

Zal ik es vragen ja bij schoonmaken mee kijjen.goeie tip.Thanks. heb al 1x met een megablaffer van een ander geschoten.leuk

Comment

Originally posted by bruce View Post

hoere wapen

Maar heb er nooit aan gedacht voor dit topic, eens. Lijkt mij wel leuk voor een X.

Wat ook leuk om een X doen is Ferrari rijden.
                          We like it

Comment

jammere aan ferrari rijden: zit iemand bij en je mag niet hader dan 130 ofzo. dus niet echt trippen.
                            heb wel een x al die andere shizle gedaan. hele dag bezig geweest, maar is niet zo gaaf als het lijkt. kost wel vrekte veel. zou ik achteraf liever hele dag hebben gepaintballed of boogschieten/ vlotbouwen, etc. das wel kicken denk ik.

Comment

Vlotbouwen lijkt me gruwelijk, en daar dan ook de riveren mee opgaan. Wat me ook vet lijkt is, Survivelen met een groep. Dan wel in het buitenland in de wildernis, met weinig spullen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X