Olympische spelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk dat jij naar iets anders kijkt dan ik bedoel Ms S

Grtz
    stil growing

Comment

Leuk...  

Maar valt nogal mee hoor denk ik!
      Is gewoon zo dat doordat de ringen zo'n puur krachtonderdeel is, met veel statische elementen, de opbouw en definitie van de spieren van die gasten heel mooi afgetekend wordt.
      Bij sommigen kun je zo ongeveer ieder spiertje en adertje uittekenen als ze in spreidstand stilhangen...

Heel knap en nog mooi ook!  

Comment

als ze zo horizontaal liggen met links en rechts de handen in de ringen zie je die schouderkoppen zo ontploffen, ik denk elk moment dat die gaan uiteen spatten. Ik denk , ben er zeker van dat dat een serieuse krachtoefening is ,je ziet die kerel dan ook meestal volledig rood aanslaan in zijn gezicht

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 14 2004,20:46)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 14 2004,18:35)]als ik toevallig een beetje voor de tv hang,wil ik best een beetje sportief doen en wat sporten kijken maar ik blijf ook nergens voor thuis.

ben wel heel chauvinistisch dus als WE ergens kans op een medaille hebben probeer ik wel te kijken.

tis natuurlijk straks wel weer leuk om te schermen met de goede resutaten van de nederlanders want die belgen presteren niet echt veel,he?    

kom maar op boys met dat commentaar...............

greetz
          elke mens met een beetje gezond verstand gaat hier niet op in  

Grtz
          erg jammer.............

Comment

de 2e medaille voor belgie is binnen, 2 op 2 dagen ,het gaat lekker

Grtz
            stil growing

Comment

heb nog niets gehoord van een nederlandse medaille

Comment

Dan heb je slecht opgelet...  
                Nederland staat (uiteraard  ) alweer boven België, drie medailles tot nu toe allemaal bij het zwemmen.
                Brons voor de dames estafette 4x100 vrij, brons voor Inge op de 100 vlinderslag en zilver voor de mannen estafette 4x100 vrij.
                Op naar meer!    

Comment

Maar even een update voor de mensen die het niet weten (of liever niet willen weten misschien...   )

Nederland staat inmiddels 11e op de lijst van medaillewinnaars, met:
                  2 x goud
                  5 x zilver
                  4 x brons
                  Hup Holland!!    

(Zo goed Arie?!?   )

Comment

En België?

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 19 2004,21:24)]En België?

Greets...

Comment

oke , oke , jullie hebben ons , zwemmen dat weet ik van nederland maar waar komen al die andere medailes dan van

Grtz
                        stil growing

Comment

Werkelijk geen flauw idee maar Shannasse kennende heeft ze het niet verzonnen...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zeker niet verzonnen!!
                            Ik weet het uit mijn hoofd niet allemaal exact, maar de gouden medailles zijn behaald bij het zwemmen (vd Hoogenband op de 100m vrij) en het wielrennen (Leontien van Moorsel, tijdrit op de weg).
                            Eén van de zilveren medailles is behaald door Mia Audina in het damesenkelspel badminton en één door Inge de Bruijn bij het zwemmen, de 100m vrij.
                            Van drie eerdere medailles had ik de oorsprong al genoemd en de overigen zijn behaald met zwemmen en judo.

Wat kan er nog volgen?
                            Nog wat zwemmen en judo, paardensport, baanwielrennen, taekwandoo, volleybal, hockey, zeilen, kano en roeien.
                            Op al deze onderdelen zijn nog kansen hoewel zeker niet allemaal even groot. Er komen ook nog wel Nederlanders uit op andere onderdelen maar daar zijn niet echt kansen op medailles. Kan evengoed nog wel iemand stunten natuurlijk, net zo goed als er ook sommigen naast de medailles zullen grijpen waar het wel enigsinds van verwacht wordt.

Op welke onderdelen komen nog Belgen uit dan?
                            Zit dit weekend in België dus als ik nog wat meekrijg van de spelen zal dat van de Vlaamse tv zijn, weet ik vast op welke onderdelen de nadruk zal liggen...  

Comment

Wij hebben nog medailekansen in het tennis , niet vergeten dat Nr1 op de wereldranglijst een Belgische is Justin Ardenne , in het roeien hebben we nog kans, in het mountenbiken ook,en het atletiek nog drie kansen, thats it denk ik. Belgie had dit jaar wel een kleine delegatie, en er zijn geen medailes gehaald waar we normaal wel zouden halen, in het turnen hebben we geen medailes gehaald maar onze 16jarige aagje heeft schitterend gepresteerd en dat is toch ook al iets waard.

Grtz
                              stil growing

Comment

Ik heb nog niets gevolgt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X