Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben eens benieuwd bij volgende olympiade of misschien die erna als we geconfronteerd gaan worden met de eerste gengedopeerde sporters waarbij ze in eerste instanties niks kunnen detecteren, maar waarbij de snelle tijden wenkbrauwen doen rijzen..
Wat dachten jullie van een 100m sprintfinale waarbij de winnaar opeens 1 volle seconde (durf niet meer te zeggen) onder het record duikt... Of dat de speren weer moeten verzwaard worden omdat de speerwerpers opeens weer het publiek onrustwekkend benaderen met hun speertjes hehe...
Ah er gaan nog mooie tijden aanbreken voor de kijkers en klote tijden voor de dope-jagers... Ik vind trouwens de hele discussie over dope dikke BS. Laat ze toch gebruiken, dan is the playing field even. Iedereen doet het toch en sommige al slimmer en beter dan anderen...
In de atletiek gebruiken ze die meestal niet om droog te worden zoals wij met onze sport, maar eerder voor krachttoename vermoed ik...
Ooit rapportage gezien waarin werd gesteld dat ondanks hun moddervette uiterlijk er toch serieuze spierbundels verschuilen bij zowel vrouwen als mannen discusswerpers en hamerslingeraars.... Zien er misschien 30% of meer bf personen uit, maar zitten eerder rond 15% geloof ik dat men toen stelde...
Voor pure kracht kiezen de meesten denk ik ook wel voor anavar, is ook hetgeen waar met name gewichtheffers het vaakst op gepakt worden.
Misschien heeft winstrol nog om een andere reden nut binnen de atletiek want die kogelkoppers enzo worden toch vaker op winstrol dan op anavar gepakt...
In sporten waar men ingedeeld wordt naar gewicht (gewichtsklassen), zal winstrol wel vaak gebruikt worden, denk ik. Even de laatste kilo's kwijt zonder krachtverlies om bijv. toch nog onder de 90 kilo-klasse uit te komen.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Ik ben ook van mening dat de topsport niet meer kan zonder gebruik van doping, het verschil zit hem in dat de ene het slimmer doet en de andere niet en die worden dan gepakt, waarvoor mijn verstand nog te klein is dat ze worden gepakt, als wij amateurs (sorry dat ik het zo zeg wil niemand beledigen) al weten hoelang iets in het bloed opspoorbaar blijft dan moeten begeleiders van topsporters het toch zeker weten.
Ondertussen zijn er in de wielersport al as op de markt die nog niet opspoorbaar zijn en waar er nu aparaten en testen worden ontwikkeld om deze te kunnen opsporen maar ondertussen wordt er wel gretig gebruikt.
Heb al talloze discussies gehad met mensen die armstrong een geweldige wielrenner vinden en waarvoor ik geen respect kan opbrengen ook al heeft hij 6keer de tour de france gewonnen
Ieder zijn mening klopt uiteraard en of je wel of niet fan bent van iemand of hem/haar zelfs maar aardig vindt is natuurlijk persoonlijk.
Maar geen respect kunnen hebben voor Armstrong...
Daar begrijp ik niets van en kan ik geen waardering voor opbrengen. Respect is het minste wat de man verdient.
Heb zelf de schurft aan Michael Schumacher bijvoorbeeld, maar respect heb ik evengoed voor hem.
Ik vind Armstrong maar een dikke vette oversized klier. Alle respect dat ie k a nker heeft overwonnen, maar van zo'n aggressieve prostaatk an ker terugkomen en dan de zwaarste wielerwedstrijd x aantal keren winnen... Nou...
Hij heeft een Italiaanse sportdokter die ervoor bekend staat, of ook al veroordeeld erop, dat ie atleten 'helpt'...
Als dan iemand uit het peloton durft te beweren dat die dokter in particular een sportdokter van bedenkbaar allooi, dan gaat ons Amerikaans kliertje in het geel de bewuste wielrenner tijdens een ontsnappingspoging lekker terughalen. Zodanig dat die persoon in kwestie en de rest van het peloton weet, dat Armstrong wel gedrogeerd is tot boven zijn oren, maar durf niet iemand uit zijn entourage aan te vallen, of hij voelt zich persoonlijk aangesproken... En die zever van.. 'I've been tested numerous times already.... ALWAYS negative...' Wel, u heeft waarschijnlijk de juiste dokters en begeleiders en misschien een nieuwe variant van THG?
Neen, ik zal blij zijn als die arrogante klier eens goed op zijn bakkes gaat door in de vernieling gereden te worden door een ander gedrogeerd wielertrappertje...
Maar goed, de toekomst zal dat uitwijzen...
En het moet gezegd worden.... Er lopen veel Amerikanen rond die denken dat ze god's gift aan de m ensheid zijn... Ik denk dat die wellicht een extra arrogantie-gen hebben
Ken de hele man niet, weet dat hij wielrent en vind dat persoonlijk geen leuke sport, maar het is gewoon heel simpel straks degene die het meest durft te gebruiken en het verst durft te gaan wint. Gaat een beetje losstaan van willekeurig welke sport vind ik.
Zal best waar zijn, allemaal, maar hij traint zich toch het hele jaar te barsten en doet weinig wedstrijden zodat 'ie lekker kan pieken tijdens de tour de France. Hij is dus een intelligent sporter, of 'tie nu gebruikt of niet. Iedereen die zich een ongeluk werkt krijgt mijn respect, doping of niet.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Maakt niet uit allemaal... Armstrong blijft een klier en ik wacht op de dag dat ie op zijn doos krijgt... Maar ik vermoed dat het wel eens zou kunnen dat ie volgende jaar niet meedoet... Dan kan ie nog jaren zeggen... 'tja, ik deed niet mee he?'
Ik zie het hem al zeggen... Ah, wat een klier toch...
Had Jan Ulrich vorig jaar maar doorgevlamd toen ons kliertje tegen de vlakte ging na in aanraking te zijn gekomen met een plastiek zakje on a mission...
Nadien had ie dan ook nog de pretentie te zeggen dat Ullrich niet ingehouden had, ware het niet dankzij een medevluchter.. Jan zag het gebeuren en hield in dat was overduidelijk, m aar ja wat heeft het hem opgebracht?
Ik hoop dat Armstrong volgend jaar meedoet nog en dat ze hem ook eens goed kraken in de bergen, maar ja... wie gaat het doen?
Of misschien nog een leuk dopingschandaaltje binnen de US-postal ploeg? Zou ook mooi meegenomen zijn, ... ehhe
Mijn mening is dat ik hier een berg gezwam lees. Persoonlijke antipatie tegen het gedrag of voor mijn part het karakter van de man.
Helemaal prima allemaal hoor, maar het staat volledig los van zijn prestaties en alleen daarom al verdient hij gewoon respect. Net zoals iedere sporter die het maximale uit zichzelf weet te halen respect verdient. Je hoeft mensen namelijk helemaal niet áárdig te vinden om respect voor ze op te kunnen brengen.
Ik lees hier tegelijkertijd dat topsport feitelijk niet meer zonder doping kan en dat dus hoogstwaarschijnlijk het hele wielerwereldje vergeven is van de doping, maar ook dat Armstrong geen respect zou verdienen omdat hij na een potentieel dodelijke ziekte overwonnen te hebben de Tour 6x op rij weet te winnen. En dus wel doping gebruikt zal hebben.
Waar gaat dit over???
En dat te bedenken dat iedereen hier op het forum weet dat doping geen wondermiddel is, dat het gebruik daarvan niet betekent dat je niets meer hoeft te doen en alles vanzelf gaat.
Dat iedereen hier wél respect heeft voor top bodybuilders, terwijl van deze sporters allemaal 100% vast staat dat ze doping gebruiken.
Een hele dubbele moraal dus, en daar kan ik dan persoonlijk weer totaal geen respect voor op brengen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment