Olympische spelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Aug. 20 2004,12:46)]Wij hebben nog medailekansen in het tennis , niet vergeten dat Nr1 op de wereldranglijst een Belgische is Justin Ardenne , in het roeien hebben we nog kans, in het mountenbiken ook,en het atletiek nog drie kansen, thats it denk ik. Belgie had dit jaar wel een kleine delegatie, en er zijn geen medailes gehaald waar we normaal wel zouden halen, in het turnen hebben we geen medailes gehaald maar onze 16jarige aagje heeft schitterend gepresteerd en dat is toch ook al iets waard.

Grtz
    ik zou bijna medelijden krijgen met de belgen hier..........    

arme snipke.........

Comment

België heeft inmiddels naast die twee bronzen ook nog een gouden medaille behaald zie ik!  
      Kan alleen zo snel ff niet zien op welk onderdeel maar dat gaat Snipke ons vast wel vertellen toch?

Nederland staat inmiddels op 16 medailles; 3 x goud, 6 x zilver en 7 x brons.
      We zaten in Oostende maar konden Ned 2 ontvangen, hebben dus toch nog wat hoogtepunten meegekregen...  

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,15:50)]België heeft inmiddels naast die twee bronzen ook nog een gouden medaille behaald zie ik!  
        Kan alleen zo snel ff niet zien op welk onderdeel maar dat gaat Snipke ons vast wel vertellen toch?

We zaten in Oostende maar konden Ned 2 ontvangen, hebben dus toch nog wat hoogtepunten meegekregen...  
        Hoogtepunten... jaja...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

justine henin heeft goud behaald in het enkel vrouwentennis

Comment

Ik had het over de spelen maar wat jij wilt...  

Van dat tennis had ik eigenlijk ook wel kunnen gokken, was natuurlijk verreweg de beste kanshebber van België.
            Is iig goed voor de medaillespiegel van België dat ze het ook heeft waargemaakt.  

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Aug. 22 2004,17:25)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 22 2004,15:50)]België heeft inmiddels naast die twee bronzen ook nog een gouden medaille behaald zie ik!  

Hoogtepunten... jaja...      
              het was inderdaad erg snel voorbij..............

Comment

ja ja ,ons justine
                no thumbnail yet

Comment

Je zou haast denken dat de spelen afgelopen waren na dat goud van België, als je alleen dit topic leest...
                  Dat wil ik bij deze graag even rechtzetten!

Nederland staat inmiddels op 22 medailles; 4 x goud, 9 x zilver en 9 x brons.  
                  Om de vraag waar ze vandaan komen voor te zijn even een overzicht van de laatste paar dagen.
                  Dinsdag: zilver, baanwielrennen, sprint heren. (Theo Bos)
                  Woensdag: goud, hippische sport, dressuur. (Ankie van Grunsven)
                  Donderdag: zilver, hockey, dames.
                  Vrijdag: zilver, hockey, heren.
                  Zaterdag: brons, mountainbike heren. (Bart Brentjens)

Bij het hockey lag twee keer goud ipv zilver zeker binnen de mogelijkheden, beetje jammer dus wel...
                  Waren ook nog wat van die net niet resultaten, de springruiters waren 4e bij de landenwedstrijd, 5e bij het mountainbike voor dames en 5e bij het zeilen in de Tornado klasse.

Staat hier ergens iets over 1 op 1 qua medailles voor België van Snipke, hebben ze niet echt kunnen vasthouden maar Nederland heeft in ieder geval méér dan 1 op 1 gedraaid gedurende de hele Spelen.    

Comment

zijn er nog kansen op medailles of is het al afgelopen?

greetz

Comment

Oke Ms S, je hebt ons, We hebben het idd slecht gedaan op de spelen, nochtans in de atletiek hebben onze meisjes het goed gedaan,200m 6de plaats ,estafette 6de plaats,oke geen medaille maar ze behoren toch bij de 6snelste van de wereld en dat voor zo een klein landje als het onze. Er is sprake dat gewichtheffen uit de spelen zou vallen omdat er teveel doping gevallen betrapt zijn,wat ik eigenlijk niet snap, als je weet dat je naar de spelen gaat zorg je toch dat alles uit het lichaam is, er zijn ook nogal blunders gevallen bij de jury tijdens het turnen, was echt schandalig.
                      Deze spelen zijn voor Belgie toch intersant geweest want nu weten ze tenminste dat het budget voor de topsport moet omhoog getrokken worden.
                      Het spijtige in Belgie is wanneer een topsporter stopt met zijn carreire dat ze dan meestal in de prive gaan werken ipv andere mensen te begeleiden en zo topsporters maken, maar ja er wordt niet genoeg geld aan verdiend zeggen ze dan

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 28 2004,15:53)]zijn er nog kansen op medailles of is het al afgelopen?

greetz
                        Beide Nederlanderse deelnemers in het Taekwondo zijn helaas uitgeschakeld, volgens mij komt Nederland nu alleen nog in actie op de marathon. Sowieso al geen echte medaillekansen en hij is ook nog eens licht geblesseerd dus lijkt me dat het qua medailles nu wel over is.
                        Blijft een hele mooie score natuurlijk!  

Zit je uiteraard maar een beetje te narren hè Snipke.  
                        Die jurering bij het turnen was af en toe idd op het belachelijke af, doet de sport helaas geen goed.
                        Van al die doping gevallen begrijp ik ook helemaal niets...  
                        Dat het overgrote deel helemaal niet schoon is lijkt me duidelijk, maar het is toch exact bekend hoe lang al die spullen terug te vinden zijn? En dat ze gecontroleerd gaan worden is duidelijk zat en bekend genoeg.
                        Niet alleen gebruikers dus maar ook nog eens hele domme gebruikers.  

Comment

Bij normale controle`s weet men inderdaad hoelang iets is terug te vinden maar deze gingen veel verder, was van tevoren ook aangegeven. Blijft vreselijk stom dus..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

In het teakwondo hebben wij dan wel nog kans op een medaille zou zelfs zeggen goud of minimum zilver. Dat van de doping vindt ik ook maar raar, er was zelfs een discuswerpster gepakt op winstrol, ze was moddervet die dame en toch gepakt op winstrol

Op topsport niveau ga je er toch vanuit dat de meeste onder begeleiding as gebruiken en deze begeleiders (anabolengoeroe's) moeten toch perfect weten hoelang een bepaald produkt opspoorbaar is, maar nee ze worden gepakt , onbegrijpelijk, heb al gedacht met mijn geringe kennis van as me aan te bieden als goeroe

Grtz
                            stil growing

Comment

Iets als deca vind je normaal tot een half jaar na dato terug in je bloed. Die gasten vinden het tot een jaar na dato terug.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke dat begrijp ik Mr C , maar ik veronderstel toch dat deze sporters begeleidt worden door mensen met ervaring in deze materie, en toch weten wanneer ze kunnen kuren en wanneer niet

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X