Veel suc6 gewenst.
aftellen
Collapse
X
-
Originally posted by Ellie View PostGelukkig, ik ben niet de enige die niet houdt van verbouwingen. Vrouwen zijn mooi genoeg zoals ze zijn!
Ik zou zeggen acceptatie is een mooi goed, leer van jezelf te houden zoals je bent. Daar word je pas sterk van!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Reken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostReken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.
Comment
-
Sterkte ermee.
Ik heb het geld er niet voor over, ik vind ze te duur. Maar als dat niet zo was, had ik het ook gelijk gedaan. Aan je borsten kan je zelf gewoon nogal weinig doen.
Originally posted by Ellie View PostReken daar nog bij dat grotere borsten niet per sé prettiger is. Ik kom van de 75G en sprong een gat in de lucht toen bij de laatste meting bleek dat ik was gedaald na 75E. Grote borsten hebben zeer goede ondersteuning nodig, dus stevige en dure BH's (80-100 euro) die precies op de goede maat moeten zijn (om de 2/3 maand laten opmeten in een speciaalzaak). Alsnog blijft er vaak veel gewicht aan je schouders hangen en kan het leiden tot chronische rug/nek/schouderklachten.
Ook is veel kleding niet gemaakt op vrouwen met grotere cupmaten: ik moet bovenkleding standaard een maat groter kopen dan ik daadwerkelijk heb omdat anders mijn borsten er niet in passen. Dat leidt dus ook tot een slechtere pasvorm. Grote borsten lijken vaak heel erg leuk maar voor de vrouw zelf is het vaak een bron van ergernis.
Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?
Comment
-
Ben ik het helemaal mee eens,
Als man begrijp ik heel goed wat vrouwen belangrijk vinden aan een lichaam, een mooie borst partij is voor de dame`s evenzo belangrijk als voor ons mannen ( anders hingen we niet aan de gewichten te zeulen).
Gelukkig dat ze tegenwoordig mooie protese`s hebben die er meer natuurlijker uitzien, dus gewoon lekker doen.
Is altijd goed voor je zelf vertrouwen.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk vind zon argument zon dooddoener... Dat is altijd het 1e wat wordt gezegd, dus dat weet ze ook wel. En alsof een goede plastische chirurg je niet wijst op de nadelen. En de maat die je kiest wordt niet alleen gekozen op basis van het cijfer en getal, je 'past' de protheses ook gewoon.
Enne... dat mannen nu blind staren op een cijfer en getal: oke. Maar jij en ik weten toch beiden dat een letter niet alleen bepaald wordt door het volume van de borst, maar nog veel meer door de vorm van de borst.
En dat een 70D een hele andere tiet is dan een 90D?Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment